Authors Domas Kunčinas

"Mimosas"

Pavasaris kine ir su muzika

Pavasaris užtruko ir niekaip nesibaigia. Kalbėti apie tai jau tapo lyg ir blogo tono ženklu. Kaip ir klausti, kiek filmų matei, atrodytų, niekaip nesibaigiančio “Kino pavasario” metu. Pučia ir pučia žvarbūs “nauji vėjai” ir skersvėjai. 1995-aisiais prasidėjęs “Kino pavasaris”, dabar jau – Vilniaus tarptautinis kino festivalis, per kelias savaites pristatė daugiau nei 200 filmų.

0007954603_10

Vieniša Merchandise kūryba

Merchandise sako, kad kovoja prieš įprastą atlikėjų skirstymą į žanrus. Dar sako, kad projektas jungia pankišką mizantropiją, savigailos kupinas balades, grubų humorą, aukštąjį meną, psichodelinę perspektyvą, beprotišką mokslą, genialų popsą ir klasiką. Grupės skambesys – ne prastesnis už jos žodyną ir šįvakar galėsi įsitikinti tuo gyvai.

medical-marijuana-cerebal-palsy

Žaliojo žiedo kodas 4/20

Pernai Lietuvoje balandžio 20-ąją (4/20) pirmą kartą buvo paminėta Kanapių kultūros diena. Šiemet tą pačią dieną kanapiniai vėl rinksis Nepriklausomybės aikštėje prie savo išsirinktų lašininių buveinės – skatins lietuvius burtis ir diskutuoti, dalintis įžvalgomis, patirtimis ir vizijomis, bei visais su kanapėmis susijusiais klausimais.

Autism - foto: iš grupės archyvo

Post- Autism’as: “Tik kvailiai niekada neliūdi”

Ankstyvą pavasarį vienas melomanas ištraukė iš po skverno vinilą, kurio viršelį puošė estetiška juodai balta nuotrauka (dizainą sukūrė Eric Sageby) ir užsiminė, kad turėtų patikti. Tai buvo vilniečių instrumentinio post-roko/metalo kvarteto Autism naujausias albumas “Film Noir”. Neslėpsiu nuo to laiko, kai pirmą kartą išgirdau Mogwai (tai buvo berods jų “Rock Action”), post-gitarinės muzikos nuolat galima rasti mano pleilistuose.

materic

Triukšminga ir šalta Karelijos naktis su materic

Pokalbis su grupe materic iš Karelijos – tarsi gerai subrandinta beržo tošies trauktinė. Prasidėjęs nuo jų koncerto Vilniuje 2015-ųjų pabaigoje ir pasibaigęs beveik po pusantrų metų, pagaliau sulaukus visų atsakymų iš Petrozavodsko. Mūsų dėmesį atkreipė jų sugebėjimas groti nuožmiai ir triukšmingai, tuo pačiu, tarsi viltį tolumoje, išlaikyti lyrinę melodiją.