Apžvalgos

"Dviguba vaivorykštė ir tornadas" - foto: Dmitrijus Matvejevas

Meteorologinės anomalijos – dviguba vaivorykštė ir tornadas

Rudeniškoje Vilniaus kultūrinių renginių paletėje „Dviguba vaivorykštė ir tornadas“ išsiskyrė savo ryškiu ir ambicingu būsimo pasirodymo aprašu. Kaip teigė renginio organizatoriai žiūrovų laukė „išskirtinis performansas, virstantis interaktyviu vakaru su labai gera muzika, anot kūrėjų, savyje talpinantis choreografijos, šokio, vizualiųjų menų, šiuolaikinio cirko disciplinas, post-apokaliptinio vakarėlio fone“. Įgyvendinti šiems sumanymams buvo pasitelktas milžiniškas oro balionas, galingos vėjo mašinos ir gyvai DJ atliekama techno muzika, tačiau tai tik keletas (!) unikalaus performanso dalių.

Foto: Gytis Skudžinskas

“Skanu mežs” 2018: kontrastinio garso terapija

Spalis + Ryga = “Skanu Mežs”. Tokia formulę sėkmingai taikome jau daugelį metų ir visada grįžtame pilnomis ausimis garsų. Šiemet nuotykingos eksperimentinės muzikos festivalis vyko jau 16-ąjį kartą ir pirmąją dieną buvo pasiektas visų laikų šio renginio lankomumo rekordas – miuzikholo “Daile” salėje ir jos prieigose iš tikrųjų buvo sunkoka judėti.

"Aura 28" fragmentas

„Aura 28“ – šiuolaikinis šokis kuria alternatyvų miesto ritmą

Šiuolaikinio šokio festivalis „Aura 28“ jau dvidešimt aštuntą kartą pakvietė kauniečius ir miesto svečius pajusti šiuolaikinio šokio pulsą. Kvietimas tapo kartu ir iššūkiu organizatoriams patraukti Kauno publikos dėmesį, įtikinti, kad šiuolaikinis šokis gali kalbėti jiems suprantama kalba. Šis tekstas ne tik apžvelgs festivalio pasirodymus, bet ir pamėgins nubrėžti galimas žiūrėjimo trajektorijas.

Iliustracija: Martyna Ratnikaitė

Visi neiššaudyti Baltojo Džekio kadrai

Kukliais bendradarbės skaičiavimais, mėgstamiausi Marijos žemės koncertų rengėjai socialiniame tinkle per vieną mėnesį apie Jack White Jums priminė 59 kartus. Todėl, dar prieš ieškant šokiams tinkamų batų, turėjote žinoti, kad: A – Vilnių aplankys (titulą skolinantis iš Rolling Stone) rock […]

"Keturi" - iliustracija: Ona Vėliūtė

„4 (Keturi)“ – bandymas priartėti prie nebylaus paribio identiteto

Kaip prakalbinti nebylų? O gal tiksliau – kaip įdėti žodžius į lūpas to, kurio žodžių girdėti nesinori? Galiausiai, kaip įvardinti tylintįjį ir nepasiduoti melancholijai? Trys klausimai, kurie turėtų padėti nors trumpai pažvelgti į tai, apie ką kalba režisierės Kamilės Gudmonaitės spektaklis „4 (Keturi)“.