Šalta polaroidinė STRCAMP‘o romantika

Tuščiavidurę šiandienos „muziką“ ignoruojantys „Surf Through Rock Country“ į savo debiutinį festivalį, vyksiantį liepos 12-14 dienomis netoli Molėtų, be kitų atlikėjų, pakvietė tris labai panašaus žanro, koncepcijos ir sudėties (visi duetai) kolektyvus- Lebanon Hanover, Peine Perdue ir Marburg. Tautybėmis nuo anglų iki lenkų mirgantys duetai kuria muziką, pasitelkę tarpusavyje gardžiai derančius synthpop, minimal-wave ir post-punk žanrus.

Mūsų kaimynai iš Lenkijs Marburg – muzikinis Lodzės menininkų grupės „Ebola Collective“ projektas. Duetą sudaro Jarek Grzelak ir Justyna Banaszczyk (RNA-1 ir RNA-2), produkuojantys ledinę, industrinę minimal-wave muziką, įkvėptą yrančių gimtosios Lodzės, kadaise miesto-pramonės giganto, griuvėsių. Dueto kūrybinio variklio degalai – nepaliaujami garso eksperimentai, gyva meninė veikla ir „pasidaryk pats“ pasaulėžiūra.

http://vimeo.com/56452610

Festivalio metu tolumoje išgirdę melancholišką prancūzės vokalą, besisupantį kartu su minimal-synth ritminėmis konstrukcijomis, galite būti tikri – scenoje Peine Perdue. Dešimties metų muzikanto stažą turintis berlynietis Stephane Argillet nuo 2011-ųjų metų realizuoja save šiame duete su Coco Gallo – šiek tiek fatališka, šiek tiek koketiška antraja grupės grandimi ir tekstų kūrėja bei atlikėja. Peine Perdue yra groję viename Paryžiaus klubų kartu su Lebanon Hanover ir tai sukėlė nemažą susidomėjimą šiuo manieringu duetu.

Festivalio vinis – tarp Berlyno ir Sunderland’o egzistuojantys ir kuriantys Lebanon Hanover. Larissa Iceglass ir William Maybelline nuo 2010-ųjų kartu kuria ir atlieka minimalistinį cold-wave, gniaužomą žvarbių vokalo partijų, atliekamų tiek vieno, tiek kito nario. Dueto muziką galėtume laikyti moderniųjų laikų garso takeliu: Lebanon Hanover neramu dėl atsiskyrusio individo ir žmogiškųjų ryšių irimo šių dienų pasaulyje, ką jau kalbėti apie nuo žmogaus tolstantį meną ir gamtą.

STRCAMP