„Redirected/Už Lietuvą!“ pristatė intriguojančius filmo plakatus

Naujo Emilio Vėlyvio filmo „Redirected / Už Lietuvą!“ kūrėjai esamiems ir būsimiems jo gerbėjams pristatė tris oficialius reklaminius plakatus, kurie, kaip teigia komanda, atskleidžia nemažai šio filmo paslapčių.

„Redirected / Už Lietuvą“ reklaminių plakatų idėja – supriešinti vieną su kitu skirtingus filmo herojus arba objektus, glaudžiai susijusius su filmo siužetu. Kiekvienas vizualas dar papildomas šūkiu, kuris perkeltine prasme iliustruoja filme esančias priešpriešas. Šioms frazėms neatsitiktinai pasirinkome ironiškai pateiktas visuomenei pažįstamas frazes – „nutekėję protai“, „elitiniai snukiai“, „paskutinė vakarienė“.  Ir visa tai mūsų filmo herojai skelbia didvyriškai – su šūkiu „Už Lietuvą!“, – sako filmo prodiuserė Daiva Jovaišienė.

Be to, visi skaičiai, naudojami plakatuose – ne iš piršto laužti, tai tikrų tikriausi faktai. „10 nutekėjusių protų“ – tai intriguojantis ir dviprasmiškas šūkis, kurio reikšmę filmo komanda palieka išsiaiškinti patiems žiūrovams, o „24 elitiniai snukiai“ reiškia ne ką kita, o tai, jog žiūrovai čia išvys 24 elitiniais asmenimis save laikančius herojus, laužančius visuotines normas ir kuriančius savo taisykles bei besivadovaujančius neįparastais gyvenimo standartais. Daugelis jų filme susės ir prie „paskutinės vakarienės“ stalo.

„Redirected / Už Lietuvą!“ gerbėjams bus pristatyti dar trys reklaminiai plakatai, kurie, kaip žada filmo kūrėjai, taip pat suintriguos ir atskleis daugiau filmo paslapčių.

Reklaminį „Redirected / Už Lietuvą“ filmo konceptą komanda kūrė bendradarbiaudama su tarptautiniame „Kanų liūtų“ festivalyje bronziniu „liūtu“ apdovanota ir šiemet reklamos festivalyje „Adrenalinas“ geriausia pripažinta reklamos agentūra Lietuvoje „Not Perfect”.

Emilio Vėlyvio režisuoto filmo „Redirected / Už Lietuvą!“ premjera įvyks 2014 m. sausio 10 d.

„Redirected / Už Lietuvą!“ kuria prodiuserių kompanija „Kino kultas“. Tai trečiasis pilnametražis režisieriaus E. Vėlyvio filmas, pirmieji du – „Zero“ ir „Zero II“ – Lietuvoje susilaukė milžiniško žiūrovų dėmesio. Būsimi kino juostos „Redirected“ fanai kviečiami burtis „Facebook“ puslapyje, skirtame supažindinti su filmo naujienomis.