Susirinko visi nuo septynmečio vaiko iki nėščios moters. Rūkė ir gesino cigaretes ant medinių CK grindų, kai žemi virpino kulnus, stabdė širdį ir drebino krūtis paminkštintose liemenėlėse. Arba ėjo lauk spaudydami dulkes iš plaučių arba plaukų po vakarykštės komandiruotės. O kitą rytą pasakojo savo draugams ir bendradarbiams bei meilužiams, kaip neva kiekvienas gali atrasti savyje glūdintį orkestrą. Tai tokia būtų įžanga.
Žmogaus orkestro belaukiant
Susirinko visi Vilniaus suomiai, nes Jimi Tenoras yra iš jų šalies ir jie juo didžiuojasi. Kai kurie jį buvo matę kokį vieną ar du kartus kur nors Danijoje, sakė, jis buvo nuostabus. Vienas Suomis buvo iki išprotėjimo panašus į Tenorą. Vos nepradėjau rėkt “Džimi, Džimi”, kai visi lipo vieni kitiems ant galvų ir nuvaksuotų batų. Vėliau išsiaiškinau, kad to suomio vardas buvo Mathias. Jis rūkė “Pergalės” kino tūlike.
Po to prasidėjo ilgiausia mano matyta rūbinė, nes, anot Stanislavskio, viskas ten ir prasideda. Taigi pradžiai publika turėjo kokią pusantros valandos. Stebuklo laukimas, žodžiu. Žinoma, norint, kad publikai patiktų koncertas, gi reikia kaip nors susireikšmint. Po pusantros valandos nei vieno nebuvo pikto, nevalgiusio, ir buvo aišku, kad po koncerto trūlikai tikrai dar važiuos.
Ant scenos sulipo grupė susireikšminusių piemenų BASSBASTARDZ, kurie manė esą tikros žvaigždės, nes… aš nežinau kodėl. Grupė, matyt, buvo atrinkta pagal išvaizdą. Vienas neva buvo labai originalus, nes ant galvos turėjo oranžinį burbulą, kitas irgi manė esąs žvaigždė ir ant galvos užsidėjo negyvą triušį. Dar buvo didžėjus, kuris skrečavo kur ne kur, kitas turėjo laptopą ir ekrane leido multikus.
Garso nebuvo visai, buvo tik žemi. Muzikos irgi nebuvo, nes buvo tik žemi. Saksofonininkas su burbulu ant galvos(!) visą laiką vaizdavo, kad kažkur eina ir iki pažastų kilnojo kojas. Taip bekilnodamas kokius septynis kartus sulaužė saksofono mikrofoną, bet kadangi jis yra žvaigždė, tai jam galima. Bet neverta BASSBASTARDZ čia sureikšmint, nes jie patys jau taip padarė – grojo ilgiau už patį Jimi Tenorą. Geriau jau buvo žiūrėt multikus.
Kur buvus, kur nebuvus, ant scenos vėl užlipo merga languotom pėdkelnėm ir visi pasveikino žmogų orkestrą. Šįkart jis grojo vienas, apsistatė jonikom ir kitokiais aparatais. Groja jis ir su savo Big Bandu, ten yra ir daugiau muzikantų, koncertuoja ir su vaikų chorais.
Tenoras gėrė šampaną, dedikavo dainas merginoms. O žmonės pradėjo išeidinėt. Suomiai rėkė ir plojo, plojo ir lietuviai, kas neišėjo. Tenoras turėjo saksofoną ir fleitą, pūtė, improvizavo. Kad neišeitum, turbūt jį reikia mylėt, užaugt su juo kaip su kokiais BITLAIS ar DEPECHE MODE. Arba be galo mėgt eksperimentinę džiazą. Arba būt suomiu.
Kai prisikasiau iki žmogaus orkestro su diktofonu rankoje, “Pergalės” kino tearto fojė jau voliojosi plastmasiniai bokalai ir cigarečių nuočiulpos, o technikai vyniojo laidus nuo Tenoro jonikų. Jis sėdėjo dulkinuose užkulisiuose pavargęs, vienas gėrė šampaną…
Kodėl šis koncertas buvo labiau melodingas nei kiti? Kituose lyg ir daugiau jėgos.
Tiesa, buvo daugiau melodijų. Matyt todėl, kad grojau vienas. Man lengviau įterpti save tarp tos visos aparatūros. Stengiuosi naudoti mažiau technikos tokiais atvejais.
Jūsų oficialiame puslapyje nebuvo paminėta, kad atvykstate į Lietuvą…
Ten nepaminėta? Mat apie šį koncertą sužinojau gana vėlai. Planavau važiuoti į Lenkiją, o šį pasirodymą lyg ir pridėjome prie mano kelionės. Nelabai aktyviai atnaujinu aš tą puslapį. Vienas bibliotekininkas dirba prie jo – čia jo hobi, o kai per daug užsikraunu darbais tiesiog pamirštu jam paskambinti.
Ilgus metus gyvenote užsienyje, o dabar grįžote į Suomiją. Galbūt yra kokių nors ypatingų priežasčių?
Galbūt todėl, kad dirbu su suomių muzikantais. Ilgus metus gyvenau Ispanijoje – ten šilta. Iš kitos pusės, galbūt per daug atsipūtimo – jei jau priešpiečiai, tai ir geras pusbutelis vyno – tinginiavimas. Man patinka tinginiauti, bet gerai ir be vyno per priešpiečius. Suomijoje dabar šaltoka, bet man ten gerai. Dirbu su vienu vyruku – jaunas vaikis, geras prodiuseris. Ir su įrašais nėra jokių problemų – man nebereikia pačiam rūpintis. Ta priežastis – biznis.
Grojate, filmuojatės, gyvendamas Niujorke fotografavote… Ką rašote savo vizitinėje kortelėje – muzikantas, menininkas… Kuo stengiatės būti?
Aš nesuku sau galvos, ką parašyti vizitinėje. Aš darau tai kas man patinka – dabar tai daugiausia muzika. Šalia to šiek tiek apsimetinėju ir menininku – fotografuoju puslapiui internete.
Jūs nuolat kviečiamas į džiazo festivalius, nors jūsų muzikoje džiazas tėra tik dalis. Ten yra visko: nuo disko iki velniažin ko. Kaip pats vadinate savo muziką?
Kai pradėjau muzikuoti, grojau tik naktiniuose šokių klubuose. Ne visada pagrindinėse salėse, dažniausiai holuose. Mano muzika turbūt kažkoks mišinys tarp eksperimentinės muzikos ir džiaz… ne, gal ne visai džiazo, gal greičiau pop-džiazo, roko. Aš nežinau, būtų lengviau jei tai turėtų pavadinimą. Reikės ką nors pasamdyti, kad sugalvotų, pavyzdžiui, easy-jazz, sort. Bet tokie pavadinimai jau egzistuoja.
Ir klausausi aš daugiau eksperimentinės džiazo pusės. Nerūpi man tie mainstream vyrukai. Patinka ir pop muzika, radijo popsas, bet tai nereiškia, kad man patinka tie procesai, kurie toje pop-kultūroje vyksta. Gal kokiam septintame ar aštuntame dešimtmetyje popsas buvo labiau pakenčiamas, buvo kažkoks labiau vežantis. O dabar mažai kas veža – komercializmas ir pinigai daro savo. Žmonės kažkada buvo prieš tokį šūdą, bet dabar, atrodo, visiem tinka. Man asmeniškai tai ne.
O jūsų muzika – čia antikonformizmas ar tiesiog savos vietos paieškos?
Aš skirtingai elgiuosi ant scenos ir gyvenime. Gaunasi šioks toks susidvejinimas. Stengiuosi padaryti gerą šou už prieinamą kainą. Žmonės galvoja, kad žvaigždės turėtų būti kažkokie kitokie padarai. Ant scenos aš noriu būti kitoks, be tai nereiškia, kad turiu būti kitoks kai nuo jos nulipu. Aš gyvenu paprastai, stengiuosi daryti paprastus dalykus.
Dėkojame agentūrai “Tactus” už atsiųstas koncerto nuotraukas



Kovo 3, 2005 10:03
Jimi Tenoro muzikoje, o juo labiau eksterjere, nematau nieko, kas domintu smegenis.
Kovo 3, 2005 10:07
Biudžetinis variantas trečiojo pasaulio šaliai.
Kovo 3, 2005 10:21
nuoboooodu
Kovo 3, 2005 11:46
Shlykshchiai kaimietishkai nekulturingai parashyta.
Tikras vargdienis.
Uzuojauta
Kovo 3, 2005 12:19
..nesuprantu ore, kajp jie leidzia tokius straipsnius det i savo site…
Kovo 3, 2005 13:00
Autorius – kandi, niurzganti, amzinai nepatenkinta vidutinybe – norinti atkreipti i save demesi lietuvishku nihilizmu. Tipo, – nagi, nagi, pleshikites, pralinksminkitte mane! Butu daugaiau naudos – vargdieni – jei ramiai sau anonizuotumeis namie, prie televizoriaus. Ir malonima patirtum, ir kitu neerzintum.
Kovo 3, 2005 14:32
Taaaip,..intervas su Jimiu vertas demesio, nes atsakinejo Tenoras, o pats straipsnelis – tikri nepilnavercio traukuliai. O gaila, kad toks autorius emesi straipsnio. O aprasyti tikrai buvo ka, – nuostabi atmosfera, uzburianti savo paprastumu Jimio muzika, o ir brassai nenusipelne sitiek pamazgu. sorry
Kovo 3, 2005 14:40
< ***izeidimai iskirpti***>
VISA KA TU PARASHEI – NETIESA.
IR NEREIKIA RASHYT TOKIU STRAIPSNIU VIEN DEL TO, KAD TAU YRA BLOGA DIENA IR NER KUR ISHSILIETI…
BUVO GERIAUSIAS KONCERTAS SHIAIS METAIS (METU MATEM DAR MAZAI). O JEI NORI – VISADA YRA PRIE KO PRIKIBTI… VERCHIAU PAGIRTUM ORGANIZATORIUS UZ GALIMYBE PAMATYTI IR ISHGIRSTI. LIETUVOJE IR TAIP MAZAI TOKIO TIPO RENGINIU, O TU, SU SAVO STRAIPSNIAI, DAR LABIAU NORI SUMAZHINTI RENGINIU SKAICHIU. < ***izeidimai iskirpti***>
ORE!? KAS JUM?!
NEGI JUS TAI TOLERUOJAT?
< ***izeidimai iskirpti***>
GAL JUS DEDAT STRAIPSNIUS NESKAITE?!
Kovo 3, 2005 15:13
Man juokinga, kad komentatoriai sneka apie straipsnelio autoriu, bet konkreciai nepasako kas ten tame koncerte (jiems) buvo gero, patiko.
Vien uz tai, kad atveza garsu varda, Tactus dar neverta dekoti. Verta dekoti uz kokybiska rengini. O tokiu turi savo sarase ir Tactus.
Ir man, nors patiko atmosfera ir publika, nors buvo gera organizacija, nepatiko garso kokybe ir jau tikrai nebuvo nuostabiausias pasirodymas paties Jimi Tenoro.
Tad vis del to aciu gerai (ir tolerantiskai klaidoms) publikai ir aciu Tactus uz pastangas ir lauksim kitu koncertu – pageidautina bent jau su geru garsu.
Kovo 3, 2005 16:20
..kaj pirma kart ishgirdau Brass’u muzika tajp gera pasidare, kad musu lietuvelej yra zmoniu galinchiu kurt gera ir kokybishka muzika, o chia kazkoks genys (straipsnio autorius) raso:
“Ant scenos sulipo grupė susireikšminusių piemenų BASSBASTARDZ, kurie manė esą tikros žvaigždės, nes… aš nežinau kodėl. Grupė, matyt, buvo atrinkta pagal išvaizdą”… ir t.t.
Tarp kitko beveik visi ten grojantys yra profesionalus muzikantai, baige muzikos akademijas ir ishmanantys savo amata…
..vargdienis blyn>>
Kovo 3, 2005 16:29
ir as sudalyvausiu siuose komentaruose
Vasario menuo yar pats tinkamiausias laikas, spresti koks koncertas buvo pats geriausias siais metais.
O kritika (atsakau i ZZZ komentara) tikrai nepriklauso nuo to, kuria koje as islipu is lovos
O kazka girt vien uz tai kad apskritai yra, man atrodo, tas pats kas nerasyt nieko.
Matyt visi HHH ir ZZZ savo gyvenime atrado siek daugiau laiko, ir mano, jog zino kaip turetu butu rasoma ir kritikuojama, ar giriama, jei norit. Galimas daiktas tiek ZZZ ir HHH – patys dalyviai (tik speju), ir jiems jau reiketu prirasyt kazkokius kompleksus – nesugebejima priimt kritikos. Nereiketu sitaip susireiksmint.
Tai tiek
Kovo 3, 2005 16:34
Mantisse,
apie muzika neparsiau nieko blogo, parasiau, kad jie jauciasi per dideles zvaigzdes.
galbut jei butu maziau demesio MTV ivaizdziui, ir is laimes nebutu lauzomi mikrofonai, tai gal ir koncerto igarsinimui butu skirta daugiau demesio.
Kovo 3, 2005 16:37
Jei manot, kad brasai (kaip jus juos vadinat), yra vieninteliai, “kurie musu lietuvelej daro sita gero”. tai patarciau atsimerkt.
Vargdienis
Kovo 3, 2005 16:53
TU PACC SUPRANTI – KA RASHAI???TU GAL JAUTI KAIP JIE JAUCIASI LOVOJE,VALGYKLOJE, AR TULIKE??? < ***izeidinejimai iskirpti***>
Kovo 3, 2005 17:18
chebra, jums visiems skubiai gydytis…
Kovo 3, 2005 18:12
Arba be galo mėgt eksperimentinę džiazą
Kovo 3, 2005 18:18
oj vargdieni vargdieni…
ir kaip dievuliui ranka nesudreba toki zmogu i zeme padet…
Kovo 3, 2005 18:40
CIA TIKRAI, DAUG NEREIKALINGU DALYKU APTARINEJAMA.
SVARBIAUSIAI:
GERA INICIATYVA – RENGTI TOKIO POBUDZIO KONCERTUS; KONCERTUS NE POP ZVAIGZDEMS SURENKANCIOMS BEVEIDES MASES, O GRUPEMS, TURINCIOMS SAVO KLAUSYTOJU RATA, BESIDOMINTI NEFORMATU, PAVARGUSIO NUO MAS/KULTUROS. SHITO DALYKO LABAI TRUKSTA LIETUVOJE. DJ’EJU PASIRODYMAI, JAU GEROKAI PABODE, NEUZPILDO SUSIDARIUSIO VAKUMO. TOKIU BUDU KURIAMA GERA TERPE, KURIOJE GALI SUSITIKTI BENDRAMINCIAI, TERPE NAUJOMS IDEJOMS VYSTITIS. TAI TIESIOG NOREJAU PASAKYTI ACIU. TAI IR SAKAU:)
Kovo 3, 2005 19:26
bRassbastardz.o ne bassbastardz…
Kovo 3, 2005 19:31
Sakei:”Jei manot, kad brasai (kaip jus juos vadinat), yra vieninteliai, “kurie musu lietuvelej daro sita gero”. tai patarciau atsimerkt.”Ir pamatyti ka?! Buvau ten, maciau ir nifiga jie nesijaute per dideles zvaigzdes, labai fainai chebra sugrojo ir tikrai uzvede publika “isgelbetojo” suomio belaukiant… O jis… Kuo tolyn, tuo prastyn… Veliau su draugais zvengem ,kad gal geriau jau pradetu ta savo mesos gabala i siena dauzyt… Cia kaip ir su Dj’ais Lietuvoj, veza koki nors Dj, koks nors klubiukstis, o apraso kaip pasaulinio garso gviazduna ir dar taip, kad atrodytu kojas buciuot jam turetume, kad i bananu sali, su visiskai muzikinio apsisvietimo neturinciais (cia manau ir tu apie visus taip galvoji)zmonem atvaziavo, taciau vakaro pabaigoj jauties…normaliai. Ta prasme nieko tavyje neivyksta ir tu negalvoji:”O blemba, geras buvo” arba nejauti kazkokios geros auros sirdi. Tuo tarpu tas vakaras Pergalej man visai patiko, gal del geros kompanijos, o gal net ir del Brassbastardz, kurie tarsi kazko gero i sirdis papyle, negaliu teigt, kad ju muzika nuostabi, paklausius ilgiau atsibostu, bet… Ir nereikia cia isivaizduot, kad esi vienintelis taip gerai suprantantis visa undergroundine muzika ir jos reikalus. Jei tas suomis buvo undergroundas, tai geriau patylesiu, jei Brassbastardz buvo undergroundas patylesiu taip pat… O tu atsimerk viena karta ir pagalvok, kad visuomeneje yra galbut ir nedaug, taciau ir nevisiskai mazai zmoniu suprantanciu muzika ir turinciu ka apie ja pasakyt, nu o zinai, toki kandu straipsniuka, bet kuris megstantis rasyt ir sededamas tulike, bei susinervines del uzstrigusio sudo parasyt galetu… As galvoju, koks nykus zmogenas turetum but, kad rasytum apie kazkokia praneseja, kurios neuzfiksavo dauguma susirinkusiu, nes zmones buvo susirinke cia visai kitokiu dalyku, jie buvo nusiteike pakiliai ir linksmai net po pusvalandzio kiurksojimo uz duru ir ji galejo sakyti nors ir “kruskit mane kas norit”, nieks nebutu sureagave. Pritariu TITO, kad sitame straipsnyje visiskai neaptarinejami svarbesni dalykai, o tau matyt reikejo sukurpt sia tema straipsniuka ir kurei ji is tokiu susiktu ir nereiksmingu elementu kaip mikrofonas ir languotos pedkelnes… Juokinga… Manau sis renginys nusipelne, nors siek tiek daugiau isamumo… Ir tegul tik rengia tokius ir toliau… Manau turetum tam pritart, nes tai nors kokia pradzia norint issiugdyt muzikini skoni ir supratima turincia visuomene, o gal tam nepritari, nes negalesi vienintelis jaustis toks skvarbus kai kiti aptarines/kritikuos/dziaugsis isgirsta muzika, saskambiais, renginio dvasia, o tu teturesi ka pasakyt tik apie atlikejo kepure, pranesejos languotas pedkelnes (beje, jos buvo geletos) ir tuliko sienas…
Kovo 3, 2005 20:13
whasrongwith u ppl? ore yra subjektyvus, niekas to niekada neneige, jei zmogui staiga nepatiko to vakaro nutikimas, ka, jis negali to pareikshti visuomenei? rashyt gali visi – prashom – siuskit – jeine cia, tai dj scenej, tame ir esme kad reikia kazkaip ishsiskirti ish kruvos, kuri liaupsina, arba kruvos, kuri keikiasi. man kitoks poziuris visuomet idomus. o pergalej man tada patiko. praneseja, beje, uzfiksavau. detales vezha.
suck!
Kovo 3, 2005 23:49
Dejau ant detaliu, jei jos nesudaro geros visumos, padrikos detales tik narkomanams… Nori zvelgt giliau pasimauk ant kuolo ir stebek pasauli savo detalem ir visiems ant taves bus totaliai nusisikt. O ore pastaruoju metu suprastejo, ne esme liaupsinimuose ar smerkimuose, esme ta, kad mazeja geru straipsniu su protingu zmoniu idomia nuomone, kuria idomu paskaityt net jei jai nepritari, cia toks jausmas bet kas bet ka raso, kad tik vieta uzpildyt
Kovo 3, 2005 23:52
As nesuprantu, jus muzikos paklausyt ateinat su chebra pabendraut ar i kazkokia dura praneseja spoksot, bei ziuret prie ko prisikabint…
Kovo 4, 2005 09:39
Skaiciau ir buvo geda. Geda del to kasdienisko lietuvisko sushikimo ir nuvertinimo. Geras paskatinimas muzikantams ir organizatoriams. Dirbkit, dirbkit, vistiek busit sikisti meslo kruvon. I straipsnio autoriu – zmogau, ka esi pats gero ir naudingo gyvenime padares, kad tau duota teise vertinti priklausomai nuo nuotaikos ar dar kai ko? Jei ir butu kas blogai, beje, ko ir nebuvo, reiketu palaikyti entuziastus, kurie turi noro kurti ir uzpildyti terpe nekomercines muzikos.
Linkiu sekmes organizatoriams kitu projektu igyvendinime, tai pat ir tobulejime.
Kovo 4, 2005 10:44
O skamba, kaip zivile.
Kovo 5, 2005 01:52
ka jus che rekaujat visi, straipsnis xjovas, ir taip aishku, pagarbos nors kiek parodyti reiketu shiaip jau. kita vertus, tactus organizuojami renginiai tai pasizhymi ypatingu organizaciniu chaosu ir betvarke, niekam nepaslaptis ir nereik nieko tiketis. klausimas tik, kada galu gale susims kas nors ir prades normaliai dirbt, padaryt viska iki galo, o ne iki 85 procentu.
o brass bastardsams tai palinkechiau daugiau koncertuoti ir iki galo susigalvoti kas ka darot ant scenos, nes toks jausmas, kad grojat ish natu tik jas namie palike ir neviska tikslei pamenat. muzonas zjbs, bet bishki atidirbt dar reik vistiek, che ne dvi plokshteles viena su kita suleist.
ir kas nx per mada gyvo garso renginius garsinti su geriausiu atveju dj pasirodymams skirta aparatura???
Kovo 5, 2005 14:57
gal kas nors straipsnio autoriaus adresa turit? Jam priverstines zhurnalistinio NEnusipezejimo pamokeles teiksim.
Kovo 6, 2005 00:01
ira kaip ira,mes lietuviai nemokam dziaugtis savais,turbut autorius isviso neturi savo nuomones,koncerte buvau, brasbastardz man metu atradimas,labai jais dzaugiuosi!!!!!!!!
Kovo 6, 2005 13:25
O man patiko. Savotiskai idomiai parase :) Lengvi sh potepiai ant sienos…
Jimis lietuvoje jau ne pirma karta, Kaune turbut pasirode rimciau.
Savotiskas low budget variantas.
Kovo 6, 2005 18:54
Nu jo verta, as turiu, pats man kazkada dave Vargdienis@hotmail.com rasykit, as jau parasiau, nurodziau biski sarasa knygu, kurias vertetu perskaityt
Kovo 7, 2005 18:24
krc buvo achujennas koncertas, kai sako mano dj vienas is kompanijos
]super
uzkniso, kad 1,5 velavo
kad litvocai vare per ilgai ir per uzkniso ir pan
bet tenoras ple
net man – as praktiskai niekur neinu i kncertus – net mano patiko
va
Kovo 7, 2005 19:47
Siek tiek per ziauriai cia ore ant bastardu uzvaziavo ir koncerta sudirbo, o interviu tai tik trupineliai. Geda…
O koncertas buvo visai neblogas. Nustebau kad vien tik senu kurinius grojo, bet show tikrai gera dare. Anyway per Kaunas Jazz pries pora metu tikrai buvo geriau. Tai buvo geriausias koncertas I have ever seen.
Kovo 7, 2005 21:11
Ta merga tinklinem kojinem tikrai buvo baisiau negu karas.
Kovo 8, 2005 13:54
margarita o tu tai itariu kokia zhaba usuota
taves ir i kara nieks neisleistu
Kovo 8, 2005 17:05
Lietuviai kaip visada mala su shudais viska kas lietuviska
cia is tos anticicino inercijos. paskutiniais metais ORE
apskritai shudu gamykla tapo, atsirado visiem vieta kur gali vieshai prisishikt ir smirdet ilgai ilgai, kol trasu pagavusios prades zydet geles. galbut todel ish shudu shalies isbego daugiau nei puse mano draugu. laikas susimastyt ir ieskot subtilesnes audiencijos ,kur skonio receptoriai shudo kvapo net nepagave.
‘take me to the tale where rap music all day living’
Kovo 8, 2005 18:59
no respect 2 ore@ore.
respect 2 Jimi muchrespect 2 brass
no respect 2 ore
Kovo 9, 2005 12:25
kodel tau taip istrigo brassu apranga?
kodel tu taip bijai, kad jie, neva, nori buti zvaigzdes?
tavo nuomone jie turejo vilketi turkishkus megstinius ir
adibass kepures?
o, kad jimis buvo su suknele ir belekuom – tai viskas gerai? Jis gi zvaigzde? jam galima?
ir ish vis.
nemoki shneket – rashyk esemesa!
durni zmones daug sneka. protingi is vis neshneka.
nrg – tiesa.
Kovo 9, 2005 12:29
tu net grupes pavadinimo nemoki taisyklingai parashyt…
tai ka tu ten is vis veikei durniau?
Kovo 9, 2005 14:32
straipsnio autorius kvailys.
jeigu nepatinka muzika, tai gal apie ja ir nerasyk?
ore.lt pasigadina savo ivaizdi su tokiais kaimietiskais straipsniais. koncertas buvo geras, o brassbastardz – super!
Kovo 9, 2005 14:57
ore – shudu gamykla!
Kovo 9, 2005 16:08
nezinau, ko cia visi draskosi, jus paskiatykit dar ir kita http://www.ore.lt/article.php?id=721
Pamatysim, kad ne vien sito str autoriui brasbatardai buvo sudas, bet ir kitiem, turesim proga ten pasikoliot, nes vietos dar yra
Beje, as pritariu, kad ta pirma grupe buvo tikra pasikelimo virsune, o nieko gero nepadare. nieko gero tas koncertas
Siulau visiems pasigydyt
Kovo 9, 2005 17:54
pritariu, kad pasigydyt reikia daug kam, ypach tiems kurie sutapatina straipsnio autoriu su jo nuomone. reikejo bichui parashyt straipsni, pyst ir parashe. nx tiek putotis ir laikyt ji kvailiu. nifiga jis ne kvailys, daxja gyvenime gerai padarantis ir mokantis apie neshuda pakalbet kaip ne apie shuda. nekomentuochiau jei nepazhinochiau. nebuvau tam koncerte ir nifiga nezhinau kiek atspindi realybe. bet komentarai apie autoriaus asmenybe nusipelne komentaru. nes jie neatspindi realybes, o pateikiami kaip faktas. pasikartosiu: autorius yra pagarbos vertas geras zhmogus. nereikia varyt kai nezhinot..
ir ishvis, nx skaitot ta ore jei jis shudas?
Kovo 9, 2005 18:32
http://www.ore.lt/article.php?id=721
cia gi tas pas staripsnio autorius
Kovo 9, 2005 20:49
ach..palengvejo paskaicius sita straipsni:)) nes labai norejau dalyvauti, bet nesigavo.
Ir ko cia det ant straipsnio autoriaus? Zmogus tiesiog issake savo kritiska nuomone..tai tarsi recenzija. Vieniem patinka, kietiem – ne. Ar verta stengtis visiem itikti?
Saunuolis Vargdieni – tiesiai sviesiai aiskiai, ner cia ko vyniot i vata;)
Kovo 10, 2005 11:27
Eik… ir gali negryst
Kovo 10, 2005 11:54
tikrai autorius ne tas pats kaip apzhvalgoj
Kovo 10, 2005 13:32
shis vyrukas kaip visada pasirode nuostabiai.ash buvau suzaveta tik norejau daugiau jo senu gabalu:)bet ir tie kurios pagrojo buvo geri labai.na jo paskutinis albumas gal ir nera labai jau tox ispudingas,bet vistiek ash sita zmogu gerbiu ir dziaugiuosi kad buvau sitam koncerte ir turejau malonuma pastoveti salia to stebuklingo zmogeno.juk nekiekvienas turedamas tiek metu kiek jis galetu groti tokia muzika.. tarp kitko man ziauriai nepatiko sito staipsnio autoriaus vienas sakinukas kad tipo liko tie kurie tik myli jimi.kvaila yra taip rashyti.man idomu ka galetu geresnio nei jimis pasiulyt si tas zurnalistelis,kuris didziaja dali savo straipsnio skiria visokom nesamonem aprashynet kaip rubines ir pan.tai dar galetu parashyt kokie ten tulikai nerealus buvo,kurie vimde net ten neuzejus. siulyciau daugiau tokiu zurnalistu ar muzikologu nesiusti i koncertus,manau yra tikrai geresniu;)o ta grupe lietuviu tai atrode juokingai o ne originaliai,man uz nugaros stovejo jimis ir maciau kaip jis spoksojo i juos kaip i klonus,na juk ishesmes jie taip ir atrode. juk jie nieko gero ten neparode,tik sokinejo kaip uzsimete,cia tas pats kaip juoktis ish savo bajeriu;))ex… gaila,bet mums dar tolokai iki tokiu nerealiu zmoniu priemimu..
Kovo 10, 2005 13:35
nu gal tai autoriaus asmenine nuomone,bet juk jis tai vieshai rasho,o ne sau pasilieka,todel ir mes turime teise pavaryt ant jo nuomones;)
Kovo 10, 2005 15:05
as biski pasiknisau po ore.lt
stai vienas Vargdieniaus rasinys, kuris visai neblogas
http://www.ore.lt/article.php?id=714
va ir kitas
http://www.ore.lt/article.php?id=702
taip kad siulau tikrai viems pasigydyt
nes Brasam nyku gatvese vaiksiot uatai jie tokius s ir raso i komentarus
Kovo 10, 2005 23:18
gaila pergalei nebuvau,is sito straipsnio nieko negaliu suprasti kas ten buvo, kvepia kazkokiais asmeniskumais, nesuprantu tokios kritikos. Girdejau Brassu muzika, toks vaizdas, kad ne apie juos raso..
Kovo 11, 2005 12:55
koancas buvo super.tik mano nuomone tenoras galejo groti pirmas o litovcai antri, jie mane labiau uzveze
Kovo 11, 2005 17:52
Kvailiai visgi tie komentarus rasantys zmones. Jei Jus zinotumet viska apir lietuvaiciu grupe tai taip nekalbetumet nes jie yra profesionaliausia Lietuvos grupe kuri neuzilgo tures tura po pasauli, o jus juos keikiat jums geriau rycio cicino paklausyti ir patripseti rateliu.
adAstrai tai as noreciau pasakyti viena. Jimis Tennoras neziurejo i juos kaip i klousnus o pats juo pasijuto nes lietuvaiciu grojimas palyginus su jo buvo 100 kartu profesionalesnis be to ir muzika geresne. Taigi Jimis jau nebe tas zmogus kuris galetu vaiskioti pakeles galva ir sdakyti kad uz ji nieko geresio nera.
Kovo 12, 2005 09:49
tai gal brassai ir norejo taip atrodyt – kaip klaunai?
nepagalvojot?
Kovo 12, 2005 17:52
manau -straipsnio autorius-visikai nenusimano muzikoje….tai kam rasyti straipsnius, kai nesuvokia apie ka raso…? gal reiktu daugiau pasidometi muzika ir pagaliau pradeti jos klausytis….
Kovo 12, 2005 23:49
“Ant scenos sulipo grupė susireikšminusių piemenų “???
Staripsnio autorius pats tikriausias piemuo jei taip
ivertino is tikruju vienus geriausiu lietuvos jaunuosius muzikantus. Kiekvienas ju be Brassbastardz yra daug pagarbos uzsitarnaves. As negirdejau koncerto bet zinau kas groja toj grupej, vaikiskai juokingas muzikos kritikas
net nenutuokiantis apie ka rasas. Apie Tenora irgi turbut suzinojote is Laisvalaikio?
Kovo 13, 2005 15:36
b-bastardz: praleidziu, tai – atskira tema
organizacija: 1. negerai laikyt publika prie duru, ypac ziema 2. jei per pirma konca aparatura salej skamba blogai, antram reik nuomot kita. isgirtasis mexo dinakordas pergalej pasirode tragiskai
tenoras: atvira chamiska chaltura. cia jau organizatoriai nekalti, kas gi galejo tokio tiketis?..
Kovo 13, 2005 18:23
tu ,vargdieni, maladiec bicas.ir Asic yra zb.detales veza.is detaliu susideda vaizdas.jos padeda ji atgaminti atminty.kai paskaiciau,to bico komentara,kur virsum Asic parase,tai kazkaip sudinai pasidare..”padrikos detales tik narkomanams”-APIE KA TU CIA,ISVARZA,KALBI?kai kam tavo “padrikos” detales yra nepadrikos,jos uzgozia vaizda,kuris lietuvoj blankus.”padrikas” detales pastebi ne visi,pastebi tie, kurie maziausiai domisi sudinu,supistu,lietuvisku vaizdu.”Nori zvelgt giliau pasimauk ant kuolo ir stebek pasauli savo detalem ir visiems ant taves bus totaliai nusisikt”-cia labai stipriai..geriau jau stebeti,nes, dazniausiai,lietuvoj nesinoredavo dalyvauti.”protingu zmoniu idomia nuomone, kuria idomu paskaityt “-tu, jauciu ,vienas is tu sudziu apsimeteliu,kurie gyvena pasinere i ta savo ,neva, “idomia” veikla.arba vienas is tu pompastu,kurie kalba knygomis.arba,greiciausiai,tik mazas lochelis,taisykliu suzalotas,lietuvis.
ir poxui tas neteisingai parasytas grupes pavadinimas,ir poxui ,kad jie visi baige akademijas ir ismanantys savo amata,ir poxui,kad lina taip dziaugiasi brasbastardz(tik nemyztelk is to dziaugsmo)
tennorui pint krepselius,o profesonaliausiai lietuvos grupei,neuzstrikt kur lenkijoj,bekeliaujant aplink pasauli linkim,autoriui-rasyt.
Kovo 23, 2005 17:43
nezinau nepatiko man tas suomis kazkoks nykus negabus senukas. na brazzbastardzai irgi nedievai bet nereik ant ju taip varyt. zodziu muzika buvo slamstas bet zmones buvo super. tai tiek.
Kovo 23, 2005 17:46
esme ”kazkoks didzejus” jo nuo kada 2fresas kazkoks?
Balandžio 3, 2005 10:53
noreciau pasaktyti Hmm, kad tai yra mano nuomone ir as jimi laikau ir laikysiu geriausiu,o ne kazkakokius scenoje demonstrojancius tik savo apranga ir kavailus judesius jaunuolius;))))) kichas!!!
Birželio 7, 2005 21:53
matyt “brassbastards” susireikshmino po to kai juos “pravda” pavadino “viltimi”. nrg, jus tokia pat “viltis” kaip ir cicinas. viskas kas lietuviska yra.. lietuviska! ir nereikia cia taikyti skirtingus vertinimo kriterijus jums ir atvykusioms zvaigzdems, nes susidaro ispudis, kad ant Lietuveles tiek zvaigzdziu, bet niekas pasaulyje kazkodel ju nepastebi. reikia dirbt!
o straipsnis geras.
Birželio 7, 2008 01:48
interesting information black leather tote handbag It’s burgundy leather executive chair i’m sured that it interestingly gloves in lady leather Look leather wedding guest book i’m sured that it interestingly cream leather dining chair So case leather phone razr So custom leather truck seats look at it custom leather guitar strap i’m sured that it interestingly ipod leather flip case Look black leather gucci handbags
Birželio 24, 2008 02:39
So 9 auto battery selector it’s helpful 4 crar rental mexico it’s helpful 3 car battery services It’s ultimate auto accessories look at it battery for car it’s helpful chrome 1 car accessories So thirfty 5 cars rental it’s helpful safety start battery booster 2 cars starter So luxury 8 crar rental it’s helpful 0 car battery installation It’s auto battery review special installing a 0 crar battery it’s helpful used 9 cars audio About 7 auto and truck accessories It’s 2 car battery recharger look at it jeep 5 car accessories Look convertible 7 cars rental interesting info: performance 2 auto accessories it’s helpful sports 4 auto accessories About gem 4 crar accessories
Sausio 14, 2009 10:58
junk science thats the way the whole thing started black eyed peas vs nudisco whitelabel http://aiucsle.angelfire.com/ frontline potential badboy http://yafoono.angelfire.com/ highspeed tact out http://gjgoofq.angelfire.com/ loktibrada signal
Lapkričio 12, 2012 08:13
buy tramadol cheap online tramadol online texas – tramadol 50mg street value