Teatras

Antanas Obcarskas: mus auklėjo tėvai, patys nemokėję gyventi

Liepos 14, 15 dienomis įvyks Lietuvos nacionalinio dramos teatro premjera – „Kas nužudė mano tėvą“. Spektaklį pagal kylančio Prancūzijos literatūros talento Édouard’o Louis kūrinį stato dviem „Auksiniams scenos kryžiams“ nominuotas režisierius, trisdešimtmetis autoriaus bendraamžis Antanas Obcarskas. Artėjant premjerai, kuri vyks Lietuvos medicinos bibliotekoje, o liepos 15 d. bus tiesiogiai transliuojama internetu, režisierių kalbina Rimgailė Renevytė.

LNDT premjera „Kas nužudė mano tėvą“ apie sudėtingus sūnaus ir tėvo santykius

Tebesitęsiant rekonstrukcijai Lietuvos nacionalinis dramos teatras spektaklius ir premjeras pristato kitose Vilniaus ir Lietuvos vietose. Netikėtoje erdvėje – Lietuvos medicinos bibliotekoje – įvyks ir liepos 14, 15 dienomis suplanuota Antano Obcarsko premjera „Kas nužudė mano tėvą“ pagal kylančio literatūros talento iš Prancūzijos Édouard’o Louis romaną. Nuo šiandien galima įsigyti bilietus į būsimą spektaklį.

„Antistatika“ testuoja garsinio dėmens svorį ir turiningumą

Šį sekmadienį, gegužės 30 d., 20 val. internetinio „Rasų radijo“ eteryje nuskambės pirmieji „Antistatikos“ garsai. Šešių laidų cikle numatoma pristatyti skirtingų žanrų naujojo muzikos teatro kūrinius, gimusius prodiuserinės kompanijos „Operomanija“ kūrybinėje platformoje. Kultūros komplekse „SODAS 2123“ įsikūręs Rasuradijas.lt pristato laidas, kurių vedėjai: garso menininkai, filosofai, rašytojai, meninių ir socialinių projektų kuratoriai, iš įvairių perspektyvų tyrinėjantys įvairias garso meno apraiškas.

Dramteatris atsivers su nauju M. Ivaškevičiaus ir O. Koršunovo darbu „Miegantys“

Pasibaigė būsimosios Lietuvos nacionalinio dramos teatro premjeros – Mariaus Ivaškevičiaus dramos „Miegantys“ – pirmasis repeticijų etapas. Spektaklį, kurio premjera rugpjūtį įvyks LNDT Naujojoje salėje, stato neseniai LNDT Meno vadovo pareigas pradėjęs eiti režisierius Oskaras Koršunovas, sutikęs papasakoti apie savo sumanymą. […]

Už lyties tapatybės ribų

2017 m. pastatytas Kamilės Gudmonaitės spektaklis „Trans Trans Trance“ reprezentuoja formuojantį ir auginantį, ne visada pakeičiantį, tačiau keisti įkvepiantį meną. Nepaprastai svarbi teatro kritika, skirta homofobiškų pažiūrų žmogui, skatina prabilti ir apginti neigiamai visuomenės vertinamą kūrinį. Dėl netinkamo turinio vaikams, piktinasi mokyklų bendruomenės, režisierei netgi asmeniškai grasinama.