Šįkart jis keistai gauruotas, kibirkščiuojantis nesuvaldoma elektra ir dainuojantis lyg Afrikos žynys. Bet kartu jis lygiai toks pat kaip prieš gerą dešimtmetį: suveltaplaukis, prikimęs, kiek pagiringas, plėšytais džinsais ir degančia meile akyse visam pasauliui. Jis kasmet keičia veidą, įpūsdamas ugnies į prėskumo prisotintą muzikos pasaulį. Į Franz Ferdinand ir The Strokes jis žvelgia pagarbiai, tačiau yra pasiruošęs diktuoti pasauliui dar gajesnį ir dar smarkesnį ritmą. Tvirčiau apkabink draugę, išgerk piliulę nuo galvos skausmo ir būk pasiruošęs viskam. Taigi kol kas trumpai apie tai, kas vers tave suvelti tvarkingai pakirptus plaukus. Tai naujausia roko banga iš Didžiosios Britanijos.
BLOC PARTY
Besišlaistydamas Rydingo festivalyje vokalistas Kele Okerke sutiko seniai pažįstamą gitaristą Russellą Lissacką. Po keleto butelių alaus, draugai nusprendė įkurti grupę. Vėliau, grįžę į Londoną, vaikinai sutiko būgnininką ir pagal skelbimą susimedžiojo bosistą. Susiradę aptriušusias patalpas Londono šiaurėje, vieną tamsų 2003 – ųjų spalio penktadienį BLOC PARTY susirinko į pirmąją repeticiją.
Juodaodis Kele Okerke stojo prie mikrofono ir pradėjo dainuoti, kaip jau buvo anksčiau girdėjęs Afrikoje. Paskui pridėjo keletą septyniasdešimtųjų stiliaus akordų, o ant viršaus pabarstė lengvų pop ironijos dulkių. Monotoniško didmiesčio roko kriokimo ir beribių Afrikos stepių šamano giesmių kokteilis užliejo Londoną. Jau nuo pat pradžių šis gėrimas turėjo keistą, spygčioti verčiantį poveikį.
Pirmieji jo ragavo FRANZ FERDINAND. Ne, BLOC PARTY nenorėjo pašalinti konkurentų. Tiesiog įrašinėdami pirmąjį singlą šizofrenišku pavadinimu “She’s hearing voices” naujokams prireikė pagalbos. O FRANZ FERDINAND visuose interviu kaip tik gyrėsi, kad jie “tikrai padėtų prasimušti panašaus stiliaus grupei”. Pasirodo, tai buvo ne tušti žodžiai. 2004 – aisiais “She’s hearing voices” – jau parduotuvėse, o šįmet išleistas ir pirmasis BLOC PARTY albumas “Silent Alarm”, kuris pasiekė Britanijos topų viršūnes.
Keisčiausia, kad pirmosios grupės dainos gimė vonioje. Lėtai, lašas po lašo, žodis po žodžio, muzika išaugo vonios kambario, o dabar, atrodo, ir Didžiosios Britanijos ribas. Skustuvo aštrumo gitaromis išsipjaunantys sau vietą BLOC PARTY ateina ir pas mus. Paklausyk mano patarimo: geriau nepradėk, nes aš jau visą savaitę nenusirišu šaliko.
ARCTIC MONKEYS
Pasaulio aušroje beždžionė iškrito iš medžio ir tapo žmogumi. 2005 – aisias net iš Arkties atsibeldusios keturios dailiai gauruotos personos ne tik išmoko groti gitaromis, gerti viskį, šauniai pamylėti merginas, bet ir tapo įžymybėmis. O dar sako, kad beždžionės populiarios tik zoologijos sode.
Ši ketveriuke pirmąkart instrumentus į letenas paėmė prieš trejus metus. Juos netikėtai rado po Kalėdine eglute, kai nesėkmingai bandė į ją įsikarti. Nuo tada pamėgo žibančius daiktus ir šaižius gitarų garsus. Jų pirmasis singlas “I bet you look good on the dancefloor” yra būtent apie tai: žybsinčios lemputės, ausis raižančios gitaros ir merginos eglutės burbulo didumo apatiniais. Pritrenkiančiu paauglišku paprastumu, neišvarginta gyvenimo ir amžiaus nuotaika, nuoširdžiu tiesmukiškumu ir brutaliu šviežumu “Arktinės beždžionės” nušluostė Noeliui Gallagheriui nosį. Buvęs britpop dievukas slepiasi išsikerojusio, ARCTIC MONKEYS pasodinto bananmedžio šešėlyje. Tuo tarpu ketveriukė sėdi pačioje viršūnėje ir mėto bananų žieves ant apačioje likusiųjų. Spėju, greitai ne tik Noelis nuo veido piktai šluostysis prilipusias banano skeveldras.
Anglija jau papuolė po beždžionišku padu. Visos pastangos pakilti malšinamos dar garsesniu prikumusio balso džeržgimu ir nutrūktgalviškais tekstais. Panašu, kad santūrieji britai atleido vadžias ir su pagreičiu rieda į hedonizmu švytintį ateities tunelį. Paskubėk, jei nori spėti kartu!
KAISER CHIEFS
Lygiai tai pat vadinasi ir pietų Afrikos futbolo komanda, nuo kurios Lydso berniokai ir nukopijavo skambų pavadinimą. Muzikos stilių “Kaizeriai” taip pat kopijavo: šiek tiek senamadiško new wave, kažkiek ausis kiauriai gręžiančių gitarų ir beveik NEW ORDER stiliaus klavišinių ir turime gudrių žodžių electro/post/punk/rock samplaiką ir iš koto verčiantį muzikinį eksperimentą.
Grupė jau deda pirmąsias plytas savo šlovės kelyje. Keletas koncertų apšildant FRANZ FERDINAND, debiutinis singlas 66 Britanijos topo vietoje ir KAISERS CHIEFS komanda įsijaučia į žvaigždžių vaidmenį: “Aš nesiliausiu, kol neturėsiu apartamentų kiekviename didžiausiame mieste” – svajoja “Kaizerių” vokalistas Rickis Wilsonas. Ir tai nėra taip utopiška, kaip galėjo nuskambėti. Naujasis ir vienintelis grupės albumas “Employment” graibstomas, o merginos skundžiasi, kad vaikinai jas palieka linksėdami į “Every day I love you less and less” taktą.
Kol elektrifikuotas rokas dar neatkeliavo į Lietuvą, kol M-1 groja Madonną ir Robbie Williams, niūnuok KAISER CHIEFS ir būk pirmas, atradęs, kaip smagu eiti į darbą šaukiant “I’ve got to sink that ship”…
MAXIMO PARK
Niukaslio močiutės jau įsidėmėjo Paulą Smithą, dėl kurio jų anūkai naktimis negrįžta namo, o anūkės tatuiruojasi nešvankius užrašus ant pilvo. MAXIMO PARK vokalistas, kartu ir prekinis grupės ženklas turi ne tik tokia pat pavardę, kaip ir garsusis Robertas Smithas iš THE CURE, bet ir tokią pat pavergiančią charizmą, lydimą netikėtų pykčio proveržių scenoje. “Pyktis reikalingas kaip jėga, verčianti muzikuoti dar geriau, perteikti tą jausmą, kurį jauti kurdamas.” – teisinasi Paulas Smithas.
“Mes kuriame pop dainas apie tikrą gyvenimą. Jos senoviškos, juodai baltos, tikroviškos, sunkiai išgyventos“, – skelbia MAXIMO PARK. Toks buvo ir jų pirmasis singlas “The coast is always changing”, išleistas gremėzdiško vinilo pavidalu. Taip grupė ir išpopiuliarėjo gimtajame Niukaslyje, o po antrojo darbo “Apply some pressure” jau visa Anglija strikinėjo pagal energingą MAXIMO PARK ritmą. Naujausias albumas “A certain trigger” jau parduotuvėse. Tai geriausias būdas pašiurpinti užknisantį kaimyną netikėtu “80’s coming back” stiliaus šokių vakarėliu.
Beje, MAXIMO PARK, iš tiesų, yra egzistuojanti vietovė. Tai įprasta iškylų vieta Havanoje, Fidelio Castro ir kvapnių cigarų sostinėje. Nors patys muzikantai parke niekada nėra buvę, bet svajoja ten kada nors surengti didžiulį koncertą: su daug cigarų, vietinėm šokėjom ir didžiuliu Castro plakatu. Jei jiems pavyks, Kuba iš tingios popiečio šalies virs verdančiu ir sproginėjančiu art-pop-sex maniakų katilu. Kol kas jie pasitenkina vietinių klubų salėmis ir vienu kitu festivaliu. Bet ateis diena, kai klaidžiodami juodai baltame, truputį postpankiškame “Maximo Parke” sutiksime vis daugiau žmonių. Tai bus pop (bet jei tai pop, ką tada groja “rc”?) pergalė.
Štai koks yra šiandienos britiško roko veidas. Taip, tai nauja muzika ir nauji veidai, bet ar tarp jų bus kas nors, ką mes atsiminsime ir po dešimties metų? Ar tai bus įrašai, kuriuos pirks, klausys, kaups ne tik pakvaišę kolekcionieriai? O gal visa tai jau kažkur girdėta? Nespalvotuose siaubo filmuose, aštuoniasdešimtųjų Detroito pankroke, kai kas net nacionalinėje muzikoje – nejaugi tai profesionaliai nukopijuota sena? Paklausykime dar kartą…



Gruodžio 20, 2005 12:23
fi, sauniai suinformavai :)
Gruodžio 20, 2005 15:33
Visu pirma reikia pastebeti, kad debiutinio singlo patekimas i pirma vieta nera Noelio nosis nusluostymas. Reiktu, kad Arctic Monkeys parduotu 30mn albumu kopiju, pardavinetu bilietus po 30 euru worldwide ir darytu stadiono soldoutus. Tada galima arogancija rodyt. Tuo tarpu is visu cia isvardytu aisku geriausi Arctic Monkeys, taciau toks jausmas gali buti del to, kad jie svieziausi. Reikia, kad praeitu metai, kad suprastum. Lyrika, aisku, ju privalumas. Muzikine prasme viskas labai paprasta – brazdink brazdink balalaika.
Kaiser Chiefs – vienadienes kometos. Antras albumas bus toks pat nuobodus kaip ir debiutinis. Visi pavargs nuo visu “aaaaaaaaaaaaaaa”, “oooooooooooooo”, “aaaaaaaaaaa”, “o-ooooooooooo”. Vienos raides rekimas – vienintele Kaiser Chiefs muzikine inovacija. Lyrine prasme jie yra apgailetini. Tas sintezatoriaus aiskiai sintetinis pypsejimas labai vargina ausi. Jo per daug, jis per garsus, jis netinkamas, bet be jo ir be “oooo” nera Kaiser Chiefs, nes visa kita skamba primityviai.
Maximo Park – bet koks rock’o frontman’as su skrybele ant galvos, raudonom kojinem ir baltais bateliais aiskiai spjauna rokenrolui i veida. Ta daro ir Smith’as. Rock’as jam – pasaipos objektas, todel raginu visus neklausyti MP. Jie yra kitokie, jie yra per daug britiski, jie niekada neatvaziuos i Lietuva, eina jie sikt.
Bloc Party – balso nera, muzika paremta keturiais akordais, taciau nepilnais, juk siuo metu Londone stygas prispaust prie grifo, pasirodo, nebutina. Irasas darytas Danijoje, todel skandinaviska melancholija jame aiskiai girdisi.
Del FI komentaro/pasiulymo/palyginimo/raginimo, as asmeniskai nedaryciau tokiu palyginimu. Kai kurie ju labai neteisingi, kaip antai:
1. The Departure ir Editors galima kisti i viena postpunko kraiti, taciau prie ju negalima deti The Rakes, kurie yra zaisimingu nesamoniu prodiuseriai, visiskai neatitinkantys post punko melancholijos. Juk The Rakes “22 grand job” ir Editors “Munich” negali klausyti liudnos nuotaikos pikta sesiolikmete, kuriai prasidejo menesines ir ji negali/nenori myletis su savo berniuku.
2. Maximo Park nepanasus i The Subways visiskai. Maximo Park daugiau elektronikos, The Subways – grynai gitarinis minimalistinis rokenrolas. Maximo Park panasus i The Futureheads, bet tik del to, kad ju ritmikas panasi – astri. Bet The Futurehead panasus ir i Kaiser Chiefs su savo “oooo-ooo-ooo-ooo”, “aaa” ir pan. Maximo Park – tai popsas, The Subways – tai tai, ko nebus jau kitais metais.
3. Jei klausai Kaiser Chiefs, tau tikrai nepatiks We Are Scientists ir cia vel kertasi elektronika (KC) su labai siurksciu gitariniu pagrindu (WAS). WAS labai amerikietiski. Kaiser Chiefs – viso labo penki lochai, kurie norejo prasimusti ir galiausiai suprato, kad vienintelis kelias i sekmes – pasidaryti klounais. Ta ir padare.
4. Hard-Fi neprimena Clash. Hard-Fi primena 90uju viduri ir gera nuotaika. Popsiskiausias projektas, bet skoninkas, be jokiu vaidinimu ir ivaizdziu kurimu, kaip antai Maximo Park arba Kaiser Chiefs. Jie maziausiai dirbtiniai (kaip ir the subways) ir butent todel susilaukia maziau demesio is NME negu visos tos “gay wannabes” komandos.
Na ir aisku FI uzuomina, kad Bloc Party nebrazdina gitaromis klaidina skaitytojus. Butent jie ir brazdina gitaromis.
O dabar paklauskime, ka FI mano apie:
1. Arcade Fire
2. The Killers
3. Nine Black Alps
Paskaitysim, o as jums papasakosiu tiesa.
Gruodžio 20, 2005 16:41
eina na! super!:) Truputi tingiu numeruoti savo teiginius (nes kaip ir nera del ko gincytis)
Nenene, Maximo Park atskirsi is minios, tuo tarpu The Rakes niekuo nesiskiria nuo Bloc Party (blankumu – taip). Tu apie Smith’a..Marka E. Smitha? Ir puiku, kad spjauna.
brazdinima tuomsyk mes skirtingai suvokiam.
fi apie arcade fire mano, kad pas juos per daug muzikantu, apie the killers mano, kad kaip ir Bravery jie super (kiek piktesni?, bet lauksim antro albumo), o Nine Black Alps labiau USA nei Manchester, ir jei negrotu kaip Nirvana, tai buciau juos jau nusipirkes.
bet pavarei:) respact:)
Gruodžio 20, 2005 17:49
gal jus pasikeiskit meilais, lengviau pabendrausit?:)
Gruodžio 20, 2005 18:21
Nauja muzika yra gerai, ji jaudina ir mums visiems labai smagu, bet juokinga yra, kai kalbama apie vos pasirodžiusios (bet jau labai arogantiškos) grupės “pasiekimus”, kaip antai menamas Noelio nosies nušluostymas. Kai jie (taip pat ir kiti čia paminėti grupsai) išleis daugiau nei 2 ar 3 įdomius albumus, kai jie įrodys, kad nebuvo pamiršti po metų, tada galėsim vadint juos sensacija ir kalbėt apie nosies šluostymą.
Tie patys The Strokes, tokie didvyriai ir rokenrolo saviours, antruoju albumu nesugebėjo sukelt susidomėjimo, verto rokenrolo gelbėtojų. Žiūrėsim, kaip bus su naujausiu LP.
Franz Ferdinand bent sugebėjo išleist du super albumus (Libertinesai taip pat, bet jų nebėr), tai apie juos jau galima su tokiu ‘OHOHO OMG’ tonu kalbėt. O šiaip nedarykim NME’iui būdingo kassavaitinio šurmulio “Tas ir tas yra The Next Best Thing!”
Gruodžio 20, 2005 20:14
nejaugi komentarai po ORE straipsniais nuo siol bus protingesni? is sio straipsnio komentaru galima pasvajoti, kad taip galetu buti :)
Gruodžio 21, 2005 06:03
http://www.diestadtmusik.de/
Gruodžio 21, 2005 10:30
straipsnis labai geras, bet gaila, kad vienpusiskas – juk isishokeliu buvo daug ivairiausiuose muzikos stiliuose, o cia tik post rock’as supintas su indie rock. BLOC PARTY is tiesu nepriekaistingi!!!
As tai metu ishsishokeliu priza skiriu – LCD Soundsystem ir su strenksmu bei 8 Grammy nominacijom prisikelusiam Kanye West!
Gruodžio 22, 2005 16:15
Visiskai teisingai – tai ką mes priimame kaip alternatyvą ir klaidingai tai pavadiname indie (nors visa si Company nėra indie, jei jau taip gilintis į šio stiliaus apibrėžimą) tenai, Britanijoje yra visiskas popsas.
Keletas replikų:
Nesutikčiau dė Kasabian, ne jų debiutinis albumas buvo visikai ne vientisas ir neaspindėjo kazkokios konkrecios krypties. Paklausyk, – vienas gabas kaip Stone Roses ir skamba kaip dabartinis solinis Iano Brown’o, kitas kaip Verve, trečias..dar kitoks. Tačiau nespjaunu – laukiu antrojo jų albumo, tikiu, kad jis bus kryptingesnis.
Dead60’s – vieni įdomesnių, gal kad kažkiek naudoja ska elementų, kurie mielai klausosi šitame newbritpop kontekste. The Others buvo labai aukštinami, neva the best from brittish, tačiau jie tera tik agresyvesnė The Libertines kopija. Dar labai jauni, tiesa, todėl reikia laukti naujo albumo. Ordinary Boys man visiškai nepatiko – labai blankūs, o net ir skamba kaip iš kokių nineties. The Kills yra visiškai nepanašūs į šiuos tavo paminėtus – jie labiau garage, jie labiau Raveonettes, jie labiau P.J. Harvey, tuom jie ir įdomūs.
Tadgi, šiandiens nebesiklausysiu The Rakes (lenkiu galvą – jie į Bloc Party nepanašūs, tik vienu gabalu, žinai kuriuo). Kišu grotuvan Cinerama.
Gruodžio 22, 2005 16:17
p.s. sorry už misprintus. jaudinausi.
Gruodžio 23, 2005 11:00
Siaip tai velgi galima aptarti, kas is visu situ grupiu nebuvo “the best of British”. Kai tik kazkas uzrekia pop daina, iskart NME paraso: “the next big thing”. FF, KC, MP, AM – visi buvo nors viena savaite “the best British band”. Aisku, Ordinary Boys yra tiek ordinary, kad jau neimanoma klausytis. Bet dar yra visokiu Test Icicles – tie tai is vis rekauja ir tiek. O The Others yra labai negrazus, bet man patiko ta “I don’t want to be a lacky on a job that doesn’t pay”. The Rakes visiskai nepatinka – bando pasizymeti intelektualumu ir kreipiasi grynai i britu jaunuosius graduate’us.
Bet siaip sita visa nauja banga man nepatinka tuo, kad ju muzika nera didinga, nebent tik Editors (you don’t need this disease, not right now), kaip tai buvo 90aisiais. Noretusi visgi labiau stadium rock’n’roll. As pvz. The Rakes ar net tu paciu Bloc Party (nors jie ir grojo jau stadionose) neisivaizduoju gerai pavaranciu stadione. Vat gal the Killers dar tiktu, bet kiti – grynai klubiniai projektai.
Taciau galiausiai turi kazkas pasikeisti. Gal amerikieciai turi perimti visa sita vadovavima. Bet velgi – jie gi nieko neturi.
Gruodžio 23, 2005 11:28
nu su stadionais tai cia nelabai..naftalinu kvepia tuomsyk. Kazin ar butu miela tuos pačius The Killers klausyti stadione.
Gruodžio 23, 2005 11:35
Amerikieciai viska turi, tik jiems reikia skambėti ..britiskai:)
Gruodžio 23, 2005 11:36
tik nebereikia cia rodyti savo isprusimu ir graziai sudeliotu sakiniu. jei nera idomiu band’u jums tai patys kalti. tuo pasinaudodamas kaip ir cia apacioje rasantys galiu pareklamuoti bent jau man idomias grupes (o ka kiti apie jas mano – man px). tai siulyciau paklausyti coheed and cambria, dredg, teamsleep, a perfect circle ir tiek jums uzteks (kitas pasilieku sau:p ).
Del strokes’u. nenene gal nebereikia tavo sapalioniu. Paklausyk naujo ju albumo ir atsigausi. Jie nebenustebins visu kaip su savo debiutu, bet tai dar nera tas pats, kad jie issiseme ir blogai groja. Jei kam ir reiktu baigt karjera tai tau paciam. Nors sutinku, kad ta britu kulturos banga cia trumpam ir tos naujos mazos grupikes taip greitai bus uzmirstos kaip greitai jos ir atejo.
Aciu uz demesi, geros dienos.
ps. Kings Of Leon gerai groja.
Gruodžio 23, 2005 12:52
“Nors sutinku, kad ta britu kulturos banga cia trumpam ir tos naujos mazos grupikes taip greitai bus uzmirstos kaip greitai jos ir atejo.
Aciu uz demesi, geros dienos. ”
Apie ka tu kalbi? Apie lietuva ar uk?
Jei lietuva, tai kokia cia tau britu kulturos banga? jos faktishkai nera..o tos mazos grupikes apskritai lietuvoje NERA zinomos!cia turbut keliolika zmoniu domisi ir dar skaito ivairia uzsienio spauda siunciasi butent ta muzika…. pas mus tai tiesiog nevezha, o kas gali pasakyt priezhastis?
Gruodžio 23, 2005 16:11
daugiau uk turejau galvoje. nesutinku, kad lietuvoje mazai, kas jas zino. o gal man toks ispudis susidare, nes bendrauju su zmonemis, kurie domisi kultura. priezasciu negaliu pasakyti, man jos ir nerupi. kulturiniai ir mentaliteto skirtumai galbut, bet tikrai nesigilinsiu ir neananalizuosiu, kas ir kaip. as randu, ko man reikia. kiti irgi. tai kokios cia problemos.
Gruodžio 23, 2005 18:37
kazin kokios lyties fi & nenene?, bet oasis pakartoje bitlu zygdarbius ir dar daugiau, ko nebus su diskutuojamom. ir ar isvis cia kanors suprantat apie sita muzika, kad taip lyginat. geriau prie darbo, imkit fenderius ir pirmin skistaklyniai(es).
Gruodžio 28, 2005 09:42
kazin kokios itakos mano komentarams ir ju interpretacijai turi mano lytis? – male.
as i sita britpopo banga ziuriu labai pozityviai, labiausiai del to, kad sios naujos (tegul ir vienadienes, kaip kai kam atrodo) grupes reanimavo mano megstama stiliu.
Man visai neidomu ar kas nors pakartos kokius nors zygdarbius.
Britu muzikineje spaudoje namaciau jokiu uzuominu, jog tai yra blogai ka daro sios grupes, neva groja seniai sukurtais pagrindais.
Rokenrol, neapsiplunksnavusiai cia sklaidaisi su tais skystaklyniais.
p.s. wtf – a perfect circle? vargu bau ar juos galima irasyti i cia diskutuojamo britpopo sarasa.
Gruodžio 28, 2005 20:37
del a perfect circle tai zinoma, kad negalima ju rasyti i britpop sarasa. as apskritai turejau galvoje gera muzika, o ne tik britpop’a (bent jau mano skonis neapsiriboja vien juo..anaiptol, negaliu sakyti, kad tai megstamiausias). as irgi gana pozityviai ziuriu i sia banga, nemazai talentingu grupiu, tik ar tas ju talentas bus viename albume ar ir sekanciuose parodys metai. o kol kas as manau, kad nemazai grupiu kris zemyn su savo antrais albumais. jas pakeis kitos grupes ir tt. o dar po kiek laiko bus matyti, koki indeli jos inese i muzikine istorija..
Gruodžio 28, 2005 23:03
its one and the same,one and the same oh,
so whats the use between death and glory?
i can tell between death and glory?
happy endings,no,they never bored me
happy endings,they still dont bore me
but they,they have a way
they have a way to make you pay
and to make you to the line
sever the ties
because im so clever
but clever aint wise
and i say to lithuanian shit music
fuck forever
if you dont mind?
oh fuck forever…pacitavau is pete doherty kurybos manau sie zodziai pasako daug ka?a?
Sausio 6, 2006 10:10
Depeche Mode kovo 18d. Vilniuje apšildys The Bravery. Va čia tai super.
Liepos 13, 2006 18:15
labas. as esu totali kaiser chiefs,franz ferdinand ir the libertines fane,tai gal kas zino kokiu nors neprastesniu uz juos grupiu(be abejo,indie). aciu
Spalio 24, 2006 19:07
Babyshambles, Clinic, The Decemberists, And you will know us by the trail of dead, Tv On The Radio, Neutral Milk Hotel, Modest Mouse, Snow Patrol..jej, ju daug yra, daug.
Fuck foreeever, if you dont mind. Babyshambles yra gerai.
Spalio 24, 2006 19:09
Ir aisku, aisku aisku ARCADE FIRE!!!
Gegužės 22, 2011 07:38
casino bonus
Birželio 3, 2011 14:24
haine de firma calvin klein romania ck underwear lenjerie de dama import lenjerie barbateasca portofele import pijamale originale curele piele tricouri 2011 boxeri de firma chiloti modal tanga modal blugi ck ceasuri modele 2011 bijuterii ck imbracaminte de firma ck romania chiloti 365 de firma boxeri 365 sutiene pushup boxeri steel series ck chiloti steel series ck boxeri x series ck
Lapkričio 11, 2012 09:42
buy tramadol online without a prescription buy tramadol europe – tramadol online
Lapkričio 15, 2012 19:54
soma online carisoprodol usp – soma carisoprodol dosage