Apsauginis prie durų stumia visus lauk ir leidžia tik po keletą žmonių. Išankstiniai bilietai išpirkti. Nepaisant didėjančio skepticizmo Ore party service atžvilgiu – ažiotažas jų renginiams kol kas garantuotas.
Iš pradžių apie gerus/gražius dalykus:
* gražiai sninga
* prie įėjimo smagi grūstis, leidžianti tikėtis kažko toOokio viduje
* talpi rūbinė
* paprastos ir smagios dekoracijos
* gerai parinkti filmukai apie negriukus, lėktuviukus ir maisto gaminimą
* patobulėję perkusistai (kalbos už nugaros: “Čia kažkokios džiunglės”)
* 2Fresh, savo seto pabaigoje užkūręs neblogą rimtų fiestą ir šiaip sugebėjęs be vargo išjudinti minią
* DJ Senia iš Baltarusijos artistiskumas ir, be abejo, nakties hitas “Love is in the Air” – seniai nemačiau tiek iškeltų rankų
* iš esmės smagi oreivių minia
tuo, deja, turbūt ir galima būtų baigti, dabar apie “žemyn”:
* kažkur oro uosto bagažo skyriuje pasiklydusios Jim Baron plokštelės
* “išprotėjusio penio” setas iš CD ir ekrane visu grožiu rodomi “nurimę” patefonai ir besisukantis CD
* DJ Senia bum-bum-bum-bum iki negalėjimo – neOREformatas
Kaip supratote nebuvo pagrindinio akcento – Jim Baron tikro seto, o tai kaip ir aplaužia, jei esi jautrus. Ypač jei klausei prieš tūsą Crazy Penis ir spėliojai, kaip čia vienas jų pagros, sumokėjai daug litų (nes už mažiau jau buvo išpirkta) ir gavai kažkokią, atsiprašant, fonogramą.
Ore party service čia nekalti – jie bagažo oro uostuose netvarko, tačiau tai jau antras toks atvejis, kai dydžėjaus vinilai nepasiekia Lietuvos. Tas pats buvo ir Kaune su Yoshitoshi atstovu. Metas daryti kažkokias pataisas? Žinoma, didžioji dalis turbūt net ir nesuprato, kad Jim Baron atgrojo tik “iš bėdos”.
Ir iš tiesų, ko čia parintis, jei aplink smagiai vingiuoja pusnuogė blondinė arba stilingas jaunuolis? Gal ir taip. Viskas atrodo kitaip, jei esi ligotas melomanas, kokius Ore bando ugdyti.

Kovo 3, 2002 15:36
“Metas daryti kažkokias pataisas?”
Tai čia kaip?
Vilniaus oro uostui turėti atsarginį plokštelių komplektą?
Kovo 3, 2002 23:28
ore.. kaip bebutu apmaudu. nuvyle ir gan skaudzhiai. nekantriai laukto svechio “taupos” setas, plerpenchios koloneles, baltarusas grojantis shudhausi, ihpotejusias kainas diktuojantis voo2 baras, prie kurio prisibrauti buvo tolygu dar labeu susigadinti ir taip ne kokia nuotaika. prognozuota gera ora ishstume niurus ir zhemi musu parapijos bedu debesys..
ore, mano subjektyvia nuomone, turetu rimtai pamastyti apie pyragus kuriais galetu bent kiek pakelti savo krentanchias akcijas..
Kovo 4, 2002 04:48
Klystiyrazmogiska tokiais atvejais negalioja, ishsamus “nekokios” situacijos reportazhas neimponuoja. VISISHKAS ORO PAGADINIMAS. taip kad nusimines ne vien as, nusiminusi visa lietuva pirmasyki nesavalaikiai pareklamuota ir susirinkusi per skausma pasake: “buna ir geriau, pizdinam nx.”
Kovo 4, 2002 11:06
Metas daryti pataissas, tai tiesa, kaip blynas.Mano kreiwa galwa, ORE reiktu pasitemti dirzus, pasitaisyti pentesas, pasivaikscioti po Wingio parka.bo kazkaip su idejomis tai riesta, kaip reikiant. Koloneles, kampuose,dj centre, kazkokia projekcija ir basta, dafai po 15 ar 20 lt. ir jums turetu buti linksma.gal ir turetu.bet nelinksma.sakau, todel todel,kad tikiu ORE, ir zinau, kad galima ir geriau.budavo geriau.
Kovo 4, 2002 11:23
man tai keista girdeti, jau koki pusmeti apie ore party: “sudas”, chuinia”, “butlegas” etc etc. o per renginius – zmoniu minios. Kame reikalas? Tai galv isu tu “chuiniu” ir “sudu” autoryste – nevykusiu promuoteriu arba psichologiniu problemu turinciu zmoniu? Ir is vis, jei nera nuotaikos, ar mergina/vaikinas paliko, nafik eiti i party?
Kovo 4, 2002 11:44
Idomu suzhinoti ir pachiu ORE nuomone, tik ar neperzhema aprshineti savo paties renginius ir dar savame saite?
Kovo 4, 2002 11:56
kaip supratau, geriausia zhiburelio dalis buvo ta, i kuria dauguma nesiverzhe (2fresh – eta my uzhe prachadili v piatam klase).
jei kam idomi mano nuomone, tai primygtinai siulau reformuoti visuomeninio maitinimo sektoriu, bei asortimenta. eikit shikt su savo 6 litais uzh 330 g sidro ir 5 lt uzh 400 g alaus.
taip pat mano nuomone, tokia arena kaip vaidilos teatras savo aksutine kokybe prilygsta voodoo ir kampo vagonams, tik kiek didesne sale. aishku chia jau kita beda, kad ne kas su tom arenom, bet gal kaip nors imanoma tai ishspresti?
shiaip tai manau, kad 20 litu uzh toki rengini yra kiek per daug. gravity ima 25 lt uzh iejima, tachiau ten patekes gauni aukschiausio lygio servisa. ir nebelabai pyksti ant baro kainu, nes zhinai kur eini ir moki uzh varda.
ore ishsikovojo varda, todel turetu ji stengtis ir ishlaikyti, o tokie atsitikimai kazhkaip nelabai gausina gerbeju rata.
kita vertus, kaip blogai bebuvo penktadieni, kita karta i ore rengini suplauks panashus kiekis zhmoniu, o kad jie neniurzgetu ir nesikeiktu, ko gero vertetu kazhka keisti…
Kovo 4, 2002 12:48
Atsibodo skaityt tik kaip visiem tas negerai anas negerai o man tOOsas buvo SUPER!!!!!!!!!
Kovo 4, 2002 12:50
1. baras:
tiesa, truputi brangoka. jei kas nors noretu uzsiimti baro organizavimu su priimtinesnemis kainomis – tel. +3708178506. laukiame savanoriu
2. musu nuostata – muzika pirmoje vietoje.
jeigu truksta kalaviju rijiku, ugnies spjaudytoju ir panasiu dalyku, kol kas dar ju nebus.
3. deja muzika si karta apvyle. sorry dar karta, tikimes kad sekanti karta DJ gales ploksteles su savim pasiimti i lektuva ir sugroti pilna normalu seta. tada valandike su “love is in the air” pabaigai gal taip neerzins jautrios klausos, nes apie 4 ji turetu buti truputi atbukusi:)
4. arenos problema.
kaip ja butu galima isspresti? kiekviena karta pasistatyti nauja sale su idealia akustika, graziais tualetais, brangiom kolonelem ir kad iejimas butu max 5elte? (+gerai butu nemokamas baras…:) mazhyli, ideas welcome.
Kovo 4, 2002 13:23
matau, kad beveik visi randa prie ko prikibti. taip, buvo nesklandumu, bet nepaisant visko man NEREALIAI patiko!!!
Kovo 4, 2002 13:25
turbut metas butu pradeti kviestis laptopinius dj:)), bo istorijos apie lost vynil jau tesiasi 10 metu, atsimenu kazhkada boy george norejo BA paduoti i teisma, nes jie per 4 metus pradangino ar tai 7 jo keisus…
p.s. atidzhiau isizhiurejus i straipsnio foto, galima pastebeti tam tikra panashuma i dj mindozia(bartninka), gal giminaitis???
:D
Kovo 4, 2002 13:33
Keistas gi tu vaikinas. Tipo, gravity – prabanga, todel ten galiu moketi 5 lt uz 0,33 alaus, o ore party – skyle, kur turiu moketi 2.3 lt uz 0,5 alaus? atleisk, bet su tokiu mastymu primeni pati bukiausia moli. 5 lt uz 0,4 alaus brangoka, bet, manau, 4 lt/04 alaus butu labai normali kaina party/ar festivalyje ar koncerte/klube, juk turbut ne prisipampti ten varoma. nors neslepsiu, man tai party vieta – kaip pagerinta alude su besisukanciais vinilas, bet pagerinta alude praso ir daugiau lituku uz bokaliuka. normalu, rinka juk.
Kovo 4, 2002 14:45
ugh… gerai, kad bent mergaites pamylejo… bo nieko idomesnio reivane nisimate.
Kovo 5, 2002 00:21
karoche baxuras tu bishki neikalei ka ash norejeu pasakyti. gravity – tai klubas, aceit aukshcheusios klases, aceit uzhsienis, kas ji daro snobishku. snobizmas visalaik dalykas buvo brangus. tacheu noras buti snobu, susieti save su tam tikra visuomenes dalimi, fiktyviai, demonstratyviai, visalaik buvo stipresnis uzh pinigus. va butent todel, kai tu eini i gravity, tu sutinki moketi pinigus, nes zhinai, kad tu moki uzh galimybe buti estetishkoje aplinkoje, tu girdesi pakankamai tau kokybishka muzika, gros pakankamai geras DJ, niekada nebus ekscesu, o jei jie bus, tu to arba nepastebesi, arba busi tinkamai sushelptas uzh skreuda. nu che teorishkai aishku. tu taip pat moki ir uzh galimybe savo gerima pakankamai jaukiai ishgerti, ir ji jaukiai ishmyzhti, aciprashant.
naturalu, kai kitoje vietoje tu moki veik tiek pat, bet viskas, ka tu gauni, yra labai ne taip pat, kur tu moki pitaku daugeu, tave tai suerzina. va jei nezhinotum, kaip yra kur nors kitur, tai ko gero, sueitu.
tiesa viena – ore – ne klubas, todel idealaus serviso fizishkai suteikti negali. ore renginiu paskirtis ish esmes ideologishka ir shvietejishka, ji nesusijusi su komerciniais tikslais. tacheu tokiu atveju tie prikolai su vinilais tai ar nekokybishku garsu neleistini. be to, pinigai. mano asmenine skale yra mazhdaug tokia:
5lt – jei ten yra kas veikti. 10lt – jei tikuosi ish to daug 15lt – o kas vyksta kitur? 20lt – to laukeu menesi 25lt – negaliu nenueiti. bet i ore nuejeu ir supileu tuos 20lt, man nepatiko, bet kita vel eisiu. nes tikiuosi kad bus geriau.
Kovo 5, 2002 00:49
maladec melkas !! kita karta eik, bus geriau …
tik nesuprantu kam lyginti daigova kluba su house parti?
plokshteliu neisheis pasiimt i lektuva tai tikrai, neleidzhia tokiu dezhiu i vidu jau daug kur po 11 isinesht… reishkias atleks kita karta penisas ir pavarys ir dar kaip .. SHIT HAPPENS U NO?
kiek supratau buvo:
* talpi rūbinė
* paprastos ir smagios dekoracijos
* gerai parinkti filmukai apie negriukus, lėktuviukus ir maisto gaminimą
* patobulėję perkusistai
smagi oreiviu minia ir dar snigo grazhiai !!!!
TAI KO BLET DAR REIKIA?
Kovo 5, 2002 09:30
pasakysiu labai paprastai, ispindejot vaikuciai!!!!!!!!esat trecio pasaulio salyje ir norit nerealiu dalyku… galvojet labai parasta suorganizuoti gera tusa?optimistai! daugiau nei puse jusu net neysivaizduojt kiek reik pasi… prie to reikalo, o tokiu lochu kaip jus, kurie nuolat kritikuoja bus vis tiek… dziaukites tuo ka gaunat, kituose miestuose jaunimelis ir to negauna!!!!!!!!1
Kovo 5, 2002 11:34
lietuva ne trecio pasaulio salis siaip, jei dar nezinojai… tiesa sakant jau beveik ES ar kaip ten yra… ir nereikia cia Afrikos kaip pavyzdzio statyti…
Kovo 5, 2002 12:46
o man buvo liux.
isgeriau brangokoko fizo.
iejau i sale prastu garsu.
pamaciau labai labai neprasta video.
sutikau draugu.
sutikau nepazistamu.
pasijutau daigu ir toosinaus kol kojos atvalilis.
ir man buvo zjbs.
visko reikia, visko buna.
tik ple to kisieliaus niekaip nesiryzau paragauti.
o siaip tai labai sava tusofke ypac 2freshas nustebino.
dar karta jam respectas.
kaip ir kitiems, kurie kaip ten bebutu puikiai
nuslepe nesekmes ir labai stengesi apskritai.
toosinies ir mokais
Kovo 5, 2002 14:58
buvo neblogai, bet… vaikai, ziurint vos vos is virsaus – visiskas nulis.
Kovo 5, 2002 15:11
buvo neblogai, bet… vaikai, ziurint vos vos is virsaus – visiskas nulis.
Kovo 5, 2002 16:28
o tu ish apachios pasizhiurek …
Kovo 5, 2002 17:07
jo, man patiko tavo pinigine skale, tiesa, mano ji butu kiek kitokia, bet cia juk asmeninis pinigines riekalas.
bet va snobiskumas – taigi ore parties jau seniai tapo taip pat snobeliu susirinkimo vieta, na, gal cia nelabai tinka zodis snobeliai, bet kaip pavadinti tuos, kuriems nusivilpt i snobus, tacau jie patys jauciais ismanantys tam tikra dalyka, tam tirka kultura, tam tirka judejima ir zino, kokio prekinio zenklo parties yra zejabysj, o kur nelabai. tu tesiingai pastebejai, tai nera klubas, tai yra vieta, i kiuria gali ir nepatekti – nes neliks vietu. O kaina… jei zmones eina, vadinasi, jiems to riekia, kad ir uz 20 lt, ir tegulk tas alus vissiskas sudas ir kainuoja neatleistinai daug. Bet matyt jie negaila tu pinigeliu uz vakara, kuris siaip ar taip, kiekviena karta tampa ivykiu. galiu lazintis, kad jei tai pavirstu i kiekvieno 5dienio sokius, tas ore parties prekes zenklas greit nusiristu, bet dabar me sjo lauikiam, ir kaip tu teisingai pastebejai, ir vel eisime kita karta. geriau nebus. bet eisime. mokesime 20 lt ir vel burbesime. supranti, biciuli, mes sedome. ir sedome konkreciai :)
Kovo 5, 2002 20:33
Šiaip Ore party buvau pirma karta, tiesiog anksčiau gyvenau už daugiau nei 300km nuo Vilniaus tad patekti į šį tūsą buvo pakankamai neįmanoma. Anyway, bepigu kritikuoti, keiksnoti ir dėti visokį š….ant organizatorių, kai esi apsuptas visokio panašaus gėrio. Butent gėrio!Visi ore tusai, boogaloo, dabar ir gravity…..žodžiu tikrai yra iš ko pasirinkti! O kartais tikrai reikėtų įvertinti tai ką turite!Ne visi, dauguma net neturi tokios galimybės!
Taigi, miela vartotojų mase,jeigu esate taip nepatenkinti pabandykite patys ką nors panašaus padaryti, o tada ir pamatysite, kaip tai ,,lengva” ir dar,be abejo ,sulauksite daaauuuug kritikos.
p.s. sveika kritika yra labai gerai, nes į ją reikia ne tik sveikai atsižvelgti, bet ir padaryti tam tikras išvadas. Deja, būtent šiuo atveju jos ir trūksta.
Kovo 6, 2002 10:06
SUPER VIDEO!!!LIUX GABUZO…:)
Kovo 6, 2002 11:51
reishkes buvo taip. kalcheuses shioj istorijoj – dinges bagazho tagas, toks popieriukas, kuri klijoje ant lagaminu ir t.t. jis pasimete, ir bagazhas, kaip su neaishkiu savininku buvo uzhlaikytas kopengagoj, tacheu i apskaitos sistema nebuvo patekes. sheshtadieni jim baronas kreipesi i tas avialinijes, ir bagazha jeu rado, toj pachioj kopengagoj, ish kur persiunte i manchesteri ir ten jis ji pasieme. i ta reikala buvo itrauktas net avijeliniju lietuvos filijelo bosas.
vaistu nuo to, kaip paaishkino avijeliniju logistai, praktishkai nera, nebent siusti tam tikru mokamu varijentu, o mokeschio galima ishvengti tuo atveju, jei bagazhas nepasiekia paskirties tashko laiku. ankscheu bagazho pasiusti irgi neimanoma, nes galioje tam tikros taisykles, kaip kokie tai saugikliai. pirmu etapu bagazhas turi skristi kartu su keleiviu, nes tarkim jei prisigeri ir uzhmingi tulike ir neishskrendi, tai ir bagazhas neishskrenda.
todel principe reiketu tiketis panashiu atveju ir ateityje. varijentas, tiesa, ira – reiketu atvikti i vilniu ankscheu keliomis dienomis, tada turesi bent pora dienu, jei kas.
Kovo 6, 2002 12:51
1. lietuvoj trooksta geru renginiu
priezastis: 99procentai ateinanciu i renginius net neisivaizduoja kas tas tas geras renginys yra.
2. ka ten besakytum house muzikos (t.y. tokio jos supratimo kaip yra cia) vieta yra gravity. ir cia manau nera net apie ka kalbeti. house – sterilumas. jokiu suteptu ranku, jokiu neprognozuojamu dalyku, lauzhytu ritmu ar pan. ir nieko cia nepadarysi. jei eini i gravity tai ir zinai kas ten atsitiks, kad sumokesi galbut daugiau pinigelio bet viskas bus normalu tvarkinga. nors man ir nepatinka housas, bet ka padarysi siame mieste visi nuo recordshopu iki 90 procentu didzeju groja tas pacias ploksteles tik jos kas dvi savaites pakeicia savininka. taip jau yra.
3. ore turetu specializuotis kiek griezhtesnes muzikos srityje. nes ash nelabai suprantu jei ateini i rengini isnuomotose patalpose, kur alkoholio licenzijos speju niekas tikrai neturi (bent jau ankschiau jos nebuvo gal dabar kas kitaip) uzh alkoholi moki vos ne brangiau nei gravity ir dar turi laukti eilei desimt minuciu kad tave aptarnautu. ir plius girdi ta pati pasenusi meshla kaip ir visur.
4. nepilnameciai. ju nebuvimas axujenas gravity pliusas. turetu ir ore buti bent jau koks nors amziau cenzas. bent jau keturiolikameciu nereikia gal.
5. siuliciau ore seip paimti kelis biciukus besidomincius muzika. ir ish uzh bilietus ir nelegalu alkoholi gautus pinigus pastoviai pirkti jam ploksteles. jei jau rengiami vakareliai tokiose vietose kaip maironio 3, vaidilos teatras ir pan. manau kad cia tikrai nera vieta hafzui. kaip minimus hip-hop, breikbytas ar drum and beisass. nesugebantys atsinaujinti ploksteliu kolekcijos dzi dzei ishnyks savaime (jei ne dabar tai veliau). gana pleshti pinigus uzh pasenusia muzika.
ir tegul per vakarelius groja tie trys ore zhmones su naujomis plokstelemis. uzhsienio sveciai zhinoma zjbis bet galima su jais ir palaukti. 99 procentams poxui kas groja ir ka groja. tad pirmiau manau reikia padaryti kad rupetu ka groja, o veliau jau ir kas.
uzhsipisau rashyt
Kovo 6, 2002 14:08
Gal galima susitarti, kad tie trys ORE didzejai gyventu pas tave. Tu nupirktum jiems valgyt, paklotum lova, valgyt virtum, televizijos kanalus perjungtum ir t.t.
O jie per ta laika pasirengtu axujennam alternative trippy hop garage setui.
Kovo 6, 2002 18:06
ps. ir dar pakasitum nugarite po seto
Kovo 7, 2002 12:08
MARYTEI: kitu problemos visada lengvai sprendziamos.
Kovo 9, 2002 12:45
kokie trys komentarai geri, tarp ju mano korisho. geri ratai buvo.. ar degte gerai lindo ta vakara. pabandykit tokia programa angare karolinoj ar kitam pseudklube bus achujena. ne bent koks daigas stuktels uzh netokia ishvaizda. ore apsishiko ir nera chia ka kalbeti. jeigu niekas nesikeis bus jiems kaip sagai su savo reivais. ish pradzhiu visi ejo paskui ejo paskutini karta paskui nebeejo… achiu dievui yra konkurencija ir kitose vietose kitu laiku gali tiketis gero vibe bo kitaip uzhsidek ausines ir pasikark… pasipiktinau uli uli visus gaidzhius uzhdusysiu rrrrrrrr…
Kovo 9, 2002 21:16
utdutyu
Kovo 9, 2002 21:18
ten tikrai buvo gerai , nesiskundziu.
Kovo 9, 2002 21:21
jei kas nori su manim tai aptari tegu paskambina arba paraso tel. 867109515
Kovo 10, 2002 03:58
+-+-+-+-+-+-+-+-
Kovo 10, 2002 04:03
+-+-+-+-+-+-+-+-
Kovo 10, 2002 04:07
end
Kovo 10, 2002 20:58
tox ispoodis kad ore vakareliu organizavima laiko labai rimta ir ishsunkianchia veika.. sic.. vargshai statau visiems kelialapius i sanatorija.. jeigu taip sunku gal nedarykit, tiek to, vis tiek visiems neitixsit.
Kovo 11, 2002 01:37
Baisu man jusu visu klausyti kas deda ant cisto vakarelio… Jeigu tokie visi iskalbus patys pabandykit padaryti toki shou ir privilioti tiek daug zmoniu… Vakarelis buvo idealus… O del muzikos tai visada ateina laikas kada reikia parodyti kazka naujo… O jeigu pasilgot jus funk tai dar bus ore vakareliu ir su juo… O dabar ilsekites ir taupykite centukus nes jusu laukia kiti vakareliai su daug vodkos…
Kovo 13, 2002 23:02
ech oreiviai… optimistai jus naivus :)) tokius tik aikstej ant pjedestalaus sodint!!! ;)
is tokios liaudies niekada nebus melomanu, na nebent ausoo transplantacijas visiems padaryt :))))))))
Kovo 18, 2002 22:52
nezinau kaip jum bet man patiko visai kazkaip daug pazystamu etc aisku kondicja veze nemaze dali, bet IMHO tai fainiau negu snobiskas kox GRAVITY (prispazystu nebuvau bet is mano kolegu/pazystamu tarpo dabar eina i GRAVITY tie zmones, kurie plauke/plaukia i Karolina ir panasius klubus) kazkaip vargu ar tokioje atmosferoje pasitusinsi turiningai
kazkaz teisingai sake px kviesti dj nu iki galo nesutikciau – kai tu jau tuse PX, bet be ju ORE prarastu savo ideja/imidza, esminis sagos trukumas jam truko hm inteligencijos smth arudicijos, nu liaudiskai durnas jis yra is kaimo (jei grubiai), ech HADCORE tusasms jis pats tas kaip dieva myliu, bet nieko nera amzino po sia saule
Kovo 19, 2002 15:38
mazvaikiai nedekit y suns dienas zmoniu su idejom, bo jiems gali ir atsibosti… o tada galesit vaikscioti y vienodus suknistus pop klubelius(gravity cia ne tai kategorijai priklauso)… o viskas yra labai paprasta: noresi eisi, noresi neisi, bet paskui neverk kad tas ar anas nepatiko…tu ne velnio geriau nepadarytai….
o muzonas geras! nes nesvarbit senas ar naujas…svarbu jums tada jega ir viskas px… ir dar…………maziau apsip….kit , gal tada viska suvoksit…..
Kovo 19, 2002 20:55
hmmmm nu nesakau kad ore blogai dargi gerai net labai
bet kad dievinciau hmmmmmm; jei yra rinka bus ir pasiula; jei ne tie, tai kiti. o del deti/nedeti cia laisva salis kiekvienas turi teise i zodi; i savo nuomone
ir siap jei darai: rengi/pasirodai publikai atitinkamai sulauksi kazkokios reakcijos tiketina ne vien teigiamos
heh tai vadinasi GYVENI
del nusp…. hm kiekvieno teise tusijntis kaip jam patinka jei jis nieko blogo kitiems nedaro
del mazvaikiu …kiba busite senelis 40 metu nemanau kad cia rase 14-meciai :)
IMHO tai buvo geras tusas
Kovo 21, 2002 10:33
ORE sudinaai susimove tusas tikrai buvo prastam lygi .Bet lauksim siltesniu oru ir tekesimes bus padaritos isvados.
Kovo 21, 2002 11:25
Disas ne toosas.laikas bega – toosai vis maziau veza. kas atsitiko – neaisku,bet darykit isvadas – zmones cia dar vaiksto is inercijos, bet ji baigsis.
Kovo 22, 2002 00:52
nu ble…man ten viskas buvo labai labai gerai…tik gal per daug zhmoniuu…o kai leido “Love is in the air(extacy is here) :))) tai man ten buvo euforija ishvis…
ORE is the best
Kovo 26, 2002 23:40
Ka cia varot vieni ant kitu :(
Shudinas tOOsas, tai ko tada lankotez???
Visi minusai nieko nereishia priesh viena pliusa – GERAJ PRALEISTAS LAIKAS :))
Maziau vodzios maukit kol nepavertet sostines latru krastu, gal tada ir tOOsintis ishmoksit :)
ORGANIZATORIAMS: atejo laikas ieskot didesniu patalpu, masiniu renginiu (kox buvo paskutinis ORE GROOVE) dar vis truxta MUSU MYLIMAI SOSTINEI!!!Reply2 pjanica-shokejas: pamirsk gandus apie GRAVITY ir apsilankyk verciau loxe! Pasakorius :)
Balandžio 22, 2002 20:46
Tusas buvo geras tik truko Kazkokio uzsivedimo truko.Laukiu kol ORE prades mazus techno-vakarelius rengti.Neduokit Vilniuje mirti TECHNO muzikai .IKI Kauno nesinori vazuoti, nors ten daznai tokie tusai viksta.Konec sviazi.
Balandžio 26, 2002 14:36
nu vaaaaaaaaaaa:)))))))))chewbryte, tajp vadinamieji oreiviai:)))nors man ish shio zodzio juokelis ima:)))
tajgi toosas buvo nerealiai ore, pritariu visiems, kas su manim sutinka:)))
dj’s buvo very good, 2fresh mano senas draugas, ash ji l.l.l.respect kajp zmogu ir kajp dj, bo geraj sukineja vinilus:)))
baltarsusio bevejk negirdejau, o jim baron buvo wooow!!!MDMA geraj vejke:)))nors ne tai svarbiausia, juk ne visa laika…
noreciau tam tikru zmoniu paklaust… paklausti,kodeu ner veliau vykusio arkoj ore gruve+boogaloo apzvalgos,comentaru,etc??? tic nemanykit, kad ash pyxtu:))))))))))wiskaz oki,wiskaz ore!!Vaidilos toosaz man personally buvo super ir del to,kad su savo elfiuke jau buvo 5 menesiu draugavimo sukaktis;;;;;;;;;;)))))))))))
linkejimaj visiems,sekmes:)))))))))
Balandžio 27, 2002 15:44
,fjkhtdjkfsdhgjsdgfjghkytf
Spalio 24, 2002 16:34
Nu galvojau bus geriau,bet šiaip buvo normaliai. Tikiuosi ORE ateity sugalvos geriau;Daigų tai nereikėjo leist.O apsauga tai duchai, draugą išmetė vien dėl to, kad jis norėjo kopustuose nusifotkint. O kur jis varkšelis vienas ratų apsivalges naktį dėsis.
Gegužės 9, 2009 17:25
Skaitydamas komentarus, jaučiuosi grįžęs laiko mašina atgal:) Buvo nerealus tūsas kinoteatro statybose.
Lapkričio 2, 2012 05:09
buy tramadol no rx buy tramadol online without script – tramadol dosage 50 mg
Lapkričio 11, 2012 08:22
tramadol online tramadol hcl 200mg – tramadol online 180