Praeitais metais nusprendžiau atlikti nelengvą ir, kaip vėliau paaiškėjo, psichinei sveikatai pavojingą eksperimentą – ėjau į absoliučiai kiekvieną teatro premjerą. Vakarais po alinančios darbo dienos, savaitgaliais po triukšmingų vakarėlių, per speigą, per lietų, per purvyną tik tam, kad akylai stebėčiau, įtemptai galvočiau ir pagaliau galėčiau atsakyti, kam eiti į teatrą.
Kam eiti į teatrą? Sunkus klausimas. Ypač, kai jį užduoda smalsūs paaugliai. Kam žmonės eidavo į teatrą prieš aštuonis tūkstantmečius? Na, visų pirma, gerai praleisti laiką – pasižiūrėti kokios nors dramatiškos istorijos, pasiklausyti širdį veriančių dainų, patirti ekstremalių pojūčių, išgyventi estetinę ir egzistencinę pilnatvę. Bet juk dabar dramatiškos istorijos persikėlė į kino ekranus, emocijas kaitinančios dainos sklinda iš koncertų salių, ekstremalių pojūčių simuliaciją siūlo nesuskaičiuojama kompiuterinių žaidimų galybė. Et, kam čia burną aušinti – negi maža šiuolaikiniame pasaulyje būdų gerai praleisti laiką? Kas lieka teatrui? Dirbtinių konvulsijų tampomi aktoriai ir nuobodžiaujančios ponios sabalų kailiuose? Praeitais metais nusprendžiau atlikti nelengvą ir, kaip vėliau paaiškėjo, psichinei sveikatai pavojingą eksperimentą – ėjau į absoliučiai kiekvieną teatro premjerą. Vakarais po alinančios darbo dienos, savaitgaliais po triukšmingų vakarėlių, per speigą, per lietų, per purvyną tik tam, kad akylai stebėčiau, įtemptai galvočiau ir pagaliau galėčiau atsakyti, kam eiti į teatrą.
Jau po trečios premjeros pasijutau tarsi papuolusi į vakuuminę pakuotę – visada tie patys žmonės publikoje, visada tie patys veidai scenoje, visada tos pačios temos, visada tie patys meniniai triukai, visada tos pačios tuščios ambicijos. Nereikia labai ilgai lankytis sostinės teatruose, kad susidarytum įspūdį, jog pasaulį siaubia autorių, aktorių ir fantazijos badas. Jei kuris nors lietuvių teatro ramstis inscenizuoja kokį nors Fiodoro Dostojevskio šedevrą, tai nuo jo neatsilieka dar bent du valstybiniu mastu pripažinti teatro meistrai. Jei kuris nors šiuolaikine orientacija besigiriantis teatras pasičiumpa kokio nors madingo šiuolaikinio rusų dramaturgo pjesę, tai ir kitos, atseit, į jaunimą orientuotos viešosios įstaigos puola ieškoti dar neatrastų didžiosios kaimynės talentų. O Antono Čechovo pastatymus ir perstatymus tai net ir suskaičiuoti sunku. Taip ir keliauja iš scenos į sceną tos pačios metaforos, tie patys įvaizdžiai, tos pačios klišės – režisieriai tik tuo ir užsiima, kad vieni kitus cituoja, kopijuoja, parodijuoja. O ką daryti vargšui žiūrovui, kuris su šita kūrybinių ambicijų kova išvis neturi nieko bendro? Progai pasitaikius čiupti paltą ir bėgti į artimiausią barą?
Šiuolaikinis „medžiagų“ importas iš Vakarų – atskira tema. Užtenka apsilankyti bent vienoje „Naujosios dramos akcijoje“, kad suprastum, jog nei meninė tekstų kokybė, nei lietuvių žiūrovo interesai šituose galios žaidimuose nedalyvauja. Na kokiam doram lietuviui gali pasirodyti aktualūs dviejų Vokietijos imigrantų kliedesiai apie geresnį gyvenimą arba švedų namų šeimininkės depresija dėl nieko neveikimo? Net ir nieko apie šiuolaikinio teatro subtilybes nenutuokiančiai stebėtojai aišku, kad lietuvių režisieriai dėl vakarietiškų pjesių pasirengę vieni kitiems gerkles perkąsti toli gražu ne iš nenumaldomo sielvarto dėl šiuolaikinio žmogaus neurozių, o dėl šiek tiek geresnio negu vidutinio užsienio prodiuserių ir kultūrinių institucijų finansavimo. Taip ir vartosi tie teatralai kaip kokie žuvies kotletai savose sultyse, dažnai pamiršdami ir teatro misiją, ir jaunystės vizijas, ir vis rečiau į šaltas teatrų sales užklystančią publiką.
Dar lieka festivaliai. Jie paskutiniu metu, tų pačių ES struktūrinių fondų dėka, lietuvių teatre auga kaip grybai po lietaus. Garsiausias iš visų, žinoma, „Sirenos“. Užpraeitais metais teatro gurmanams buvęs šviežio oro gūsiu troškiame vakuume, pernai šis festivalis per sostinę nuvilnijo kažkokia europinio teatro gripo banga. Kad ir kaip teatro meistrai iš Belgijos, Vokietijos, Vengrijos ir Ispanijos stengėsi laikraštinėmis antraštėmis dangstyti savo menines ambicijas, visą savaitę Nacionaliniame dramos teatre dvelkė arogancija, cinizmu ir savitikslių eksperimentų šalčiu. Pasirodo, ligos naujojoje Europos šeimoje plinta sparčiau negu jų gydymo technika: kaip čia, taip ir ten teatras negali išsikapanoti iš narcisizmo balos.
O ką daryti mums, vis dar tikintiems gyvo žodžio galia, vis dar trokštantiems aktorių prakaito lašuose išvysti savo pačių atvaizdą, vis dar laukiantiems mistinio katarsio? Ieškoti alternatyvos. Ieškoti visur: apleistuose rūsiuose, apdulkėjusiose palėpėse, atšalusiuose klojimuose. Mesti arklą, čiupti lyrą, bėgti į gatves ir suvaidinti – meilę, skausmą, gyvenimą. Tegu būna naivu, tegu būna gėdinga, tegu būna banalu, bet tegu kas nors BŪNA. Galbūt kai atsiras bent kokia alternatyva, ji man ir padės suprasti, kodėl verta eiti į teatrą.


Sausio 31, 2006 17:43
nesutinku su autorės nuomuone išskyrus dėl praeitų metų Sirenu. Bet šiaip tai staraipsnyje taškomasi aštriomis frazėmis tik netaikliai ir be pagrindo. Na nėra viskas stebuklinga mūsų teatruose, bet tikrai ne taip juoda juoda
krc.
Sausio 31, 2006 18:13
asiu uz gerai ir graziai isdestysas mintis kurios man jau senokai sukas galvoje… vyksta yvairios akcijos,nuolaidos,kad tik kuo daugiau jaunimo priptrauktu i teatrus,bet kad ten nebera ka ziuret…
gal kad paamtytum ta “tikraji”tetra teks pradet vaiksciot i vaiku arba muzikinio teatro spektaklius?
mat jie dar islaiko ta sena tradicija:atiduoti scenai visa sirdi…
bet isties,buvo vienas spektaklis kuris kazkaip pirma kart po ilgos pertraukos paveike mintis ir sirdi.
monospektaklis su G.Ivanausku “Svyturys”
tai tiek.
Sausio 31, 2006 18:14
man patinka, kad ore nebijo pavaryt,
pats zinau, si portala skaito ir kulturos veikejai, bet orieciams dapx
keep
Sausio 31, 2006 19:02
nieko nesuptaratau gal todel jad nesu issnobejus vilniete…
teatras jega reik moket rinktis spektaklius, o pastoviai valgomas tas pats maistas ilgainiui ima pykint ir nemaniau kad tarp orieciu yra tetriniu pizonu? kas ce per staipsnis vapse? pfff…
Sausio 31, 2006 19:09
tai kad Aiste ne oriete siaip
Sausio 31, 2006 19:17
crazy b****! :)) jei ka atvaziuok i kauna. ir priimk toki menkuti patarima- neik i kiekviena…elementariai paprasta
Sausio 31, 2006 19:20
uzmojis geras (nepaisant to,kad teatras neturi ateities) tik truxta ishrisimo
Sausio 31, 2006 19:28
sutinku su gerda :)
Sausio 31, 2006 19:36
man irgi patinka kad ore moka pavaryti, bet tai laukiu nesulaukiu shimto milijardu argumentu..noriu noriu noriu ju!
Sausio 31, 2006 20:52
nu. šiaip juk taip pat galima šnekėti apie visas meno šakas. reik gerai pasikapstyti norit rasti kažką išties puikaus. bet verta juk. o rasti galima. aš randu. man gerai.
Sausio 31, 2006 21:42
Kam žmonės eidavo į teatrą prieš aštuonis tūkstantmečius?
Sausio 31, 2006 22:00
burundis, 2006-01-31 18:14:43
man patinka, kad ore nebijo pavaryt,
pats zinau, si portala skaito ir kulturos veikejai, bet orieciams dapx
keep
kas naudojasi mano nicku mirs!!!!!!!!!!as rimtai!!!!!
o del sios ponytes , kuri cia prirase visko, as, tikrasisi burundis, galiu pasakyti labai paprastai: kas perdaug – tas nesveika….jei perdaug ziuri rimtai i teatra susergi… o pavarimas vien del to, kad pavaryciau yra nesubrendusio zmogaus pozymis… ir , kaip gerai kazkas pastebejo , o kur argumentai?….as kalbu apie rimtus argumentus, o ne savo subjektyvios nuomones papliurpima…
As sutinku, su kai kuriom cia isakitom mintim, bet jau vienas lenkas parase apie lietuvos teatro krize…kas daugiau domisi teatru, zino, kaip ponui pasibaige..:)
Toki straipsni galejo parasyti, tik labai nelaimingas zmogus, o tokiam nei teatras nepades…:)
Nera taip blogai!!!!patikekit as tai zinau…Jei netikit pabandykit mineto Dostajevskio “nusikaltimas ir bausme”
bilieta KVDT nusipirkti uz 30 ar 40 Lt….:)
Sausio 31, 2006 22:12
Nekiekvienam duota suprasti teatra…O musu intelektualusis jaunimas(kuris net nemoka taisyklingai parasyti zodzio “teatras”) kelia juoka su savo pamastymais apie lietuviskaji teatra.Esu tikra,kad paskutini spektakli yra mate pries 10 metu kai teveliai vede i leliu teatra…”Gerai pavarot” kritikai.
Sausio 31, 2006 22:33
teatre bunu maziausia penkis kartus i savaite po 8-10 val. :)
tavo sakinys “Nekiekvienam duota suprasti teatra…” badvelke senove…:)
Sausio 31, 2006 23:08
cia kazkaip pas jus pakvipo cinizmu…
Vasario 1, 2006 15:06
Kas tau?Padidejes jautrumas?;D Kodel tu cia kaip riteris sau viska prisiimi?Zinai atvirai tai man neidomu kiek kartu ir kur tu lankaisi.O ka senove negali but teisinga?
Vasario 1, 2006 15:58
ne tik labai jau juokinga:)
Vasario 1, 2006 18:05
nemokam rasyt teisingai zodzio “tiatras” tietrasss” ar kaip ten? nu hibbaaat!!! leviausiai skamba tie komentarai su gramatiniais issipisinejimais, ne tame juk iesme whahaha! o lelytes moka garmatikos taysykles auhm… snobish bitc
Vasario 1, 2006 19:07
Nesamonė. Straipsnis drąsus, bet tikrai ne stiprus. Trūksta argumentų ir šiaip trūksta patirties. Eiti į kiekvieną spektaklį absurdas(nors man visai patiktų). Spektaklių yra tokių, kad ohoho. Visą saivaitę po jų apdujus vaikštau. Man teatras yra gyvenimas. Ir aš tiesiog negaliu sutikti su šia nuomone.
Vasario 1, 2006 20:01
tai bent didvyre, ejo i kiekviena spektakli, gal dar prisivertei perskaityt kazka kito apart “alchemika” ir “davinchio koda”, gal dar ne duok die skalvijoj koki tarkovskio filma paziurejai- aaaaa overloaded! Kaip tu ishvis gyva likai?!
Priesh darydama eksperimentus, susizinok nors truputi apie tiriama objekta ir gal gereu ish vis per liutis ir speiga eik i tusus ir nebus ko vargt.
Vasario 1, 2006 21:57
net nepazisti zmogaus, o taip kalbi.. SPEJU – gal ta autore uz tave amzium vyresne ir galva gudresne, o perskaicius tieeeek, kad tu numirsi – neperskaitysi. is kur ta tautieciu mada – apvaryt visus? o cia gerai parase “bet tegu kas nors BŪNA”. parasyk tu mums koki straipsneli, a?
Vasario 1, 2006 23:15
eikit sikt
Vasario 2, 2006 03:30
Turiu straipsnio autorei keleta pasiulymu:
1 pasiulymas skamba taip – pries eidama i spektakli isknisk is kur nors pjese pagal kuria pastatytas spektaklis ir ja perskaityk, kad galetum vertinti pastatyma.
2 pasiulymas skamba taip – ieskok nauju rezisieriu, geriausiai ne sostineje, nes manau visi zinome ir suprantame, kad ten stato 6-7 rezisieriai.
3 pasiulymas skamba taip – daugiau i tarptautini avantgardinio teatro festivali nebeik. Nera ten tau ka veikti. Ne nesupranti, kad ne festivaliu organizatoriai renkasi spektaklius is uzsienio, o uzsienio teatrai atrenka tai, kas jiems atrodo idomu. O tavo sakinys “Užtenka apsilankyti bent vienoje „Naujosios dramos akcijoje“, kad suprastum, jog nei meninė tekstų kokybė, nei lietuvių žiūrovo interesai šituose galios žaidimuose nedalyvauja” tiesiog dvelkia neismanymu”. “Meniniu tekstu kokybe” avantgardiniame teatre. Cha.
4 pasiulymas skamba taip – jei pritrukai kazko lietuvisko, eik i Zaldokyne arba koki Dautarto spektakli nacionaliniam.
Tiesa sutinku su isreikstomis mintimis apie kai kuriu sostines teatro vadovu, rezisieriu (ir ne tik sostines) arogancijos. Deja tiesa yra tokia – jei rezisierius ar aktorius nori prasimusti is provincijos sostinen, arba jaunas aktorius arba rezisierius gauti gera vaidmeni, tai reikia arba atsiprasant nuciulpti, pasidulkinti arba tapti itakingu politikoje (tarkim seimo nariu). Jei noresit pavyzdziu surasit patys. Jei nerasit, galesiu numesti pora uzuominu…
Nors gal as ir klystu
Vasario 2, 2006 10:21
ir straipsnio autore turbut neapsilanke siemet japonu No teatre. Ar ne, gerbiamoji?Tokios tuzhmasties gal ir nebutu buve:) O kaip su naujasis baltijos sokis? Irgi viskas blogai? O kaip Olga Pana?
Vasario 2, 2006 13:54
uzmasties? whahaha! atsigavau cistai, gal kavos? maybe yes maybe no… i feel a bit sad but why? ahumm..
Vasario 2, 2006 15:25
nei cia taip jau pavaryta, nei ka… aisku, einant i visas premjeras turi pasidaryti bloga nuo Lietuvos teatro. tik rasant reiketu tai ivertinti – negali atrodyti gerai tas, ka susimeti i save be atrankos. dar Vydunas sake, kad atsirinkti, ka skaitai yra butina.
o normalios siuolaikiskos lietuvisko dramaturgijos baisiai truksta – is tiesu susidaro ispudis, kad lietuviai iki siol neismoko rasyti… kazkodel netikiu, bet kazkodel iki siol niekas atvirksciai neirode… sorry, Parulskis parase ir Kuncius visai nieko, nu dar Ivaskevicius gerai (tik galetu nerezisuoti, kad savo tekstu nesugadintu)… viskas? D5 raso, bet juos kol kas labai mazai kas zino – as ir pati nieko ju nesu skaiciusi, tik va matau, kad chebra ambicinga. tas jau neblogai…
sekmes visi rasytojai, tik nebeikit i kiekviena pasitaikiusi, nes ir rasyti pradesit taip – bet kaip (kas siuo atveju ir atsitiko).
Vasario 2, 2006 16:03
Reikia atrinki i ka eiti, i ka ne!
Geras teatras buvo, bus ir yra!
Vasario 2, 2006 19:51
pries 8 tukstantmecius?
Vasario 3, 2006 11:13
nieko jinai nesupranta
Vasario 3, 2006 11:26
nei chia ji ka apvare, nei cia ka pagyre shiaip pazyze ir tiek. Eilinis paneles lygio skiedalas, ner net ko diskutuot
Vasario 3, 2006 11:39
“net nepazisti zmogaus, o taip kalbi.. SPEJU – gal ta autore uz tave amzium vyresne ir galva gudresne, o perskaicius tieeeek, kad tu numirsi – neperskaitysi. is kur ta tautieciu mada – apvaryt visus?”
Tu manes irgi nezinai, vien zho
Ant kitu rashe ir pats ant saves pasirashe :)
Vasario 3, 2006 13:24
ciniska. autorei norejosi issileiti. ji tai padare. su klaidom. bnent jau galejo pasitikslinti kada gi pirmieji teatrai atsirado. tikrai ne pries 8 tukst.
Vasario 3, 2006 13:49
vat vataip va ir buna, kai apie mena pradeda kalbeti ne profesonalai..:)palikit ta reikala mums..:)
Vasario 3, 2006 14:54
Tikrai piemenys!!Gedytumetes taip kalbedami.Duokit zodi profesionalams kaip burundis!!Ura!
burundis,o jei atvirai kas tu toks?profesionalus apsvietejas?ar uzdangos traukytojas?
Vasario 3, 2006 16:39
su autore nesutinku, yra geru spektakliu :) kurie sudomina, tas pats padaryk eksperimenta su KINO TEATRU :) arba SU KLUBAIS :) manau tas pats pasidarys po metu :) kai i ta pati kluba eisi, tos pacius ratus valgysi ir tuos pacius zmones matysi :P
manau biski ishprusimo tau dar reiktu!
Vasario 3, 2006 17:23
pagal isislavinima menoturininkas, pagal uzimamas pareigas teatro projektu vadybininkas. dar klausimu turite?
Vasario 3, 2006 22:27
na straipsnis isvis nelogiskas drysciau teigti, labiausiai del to, kad pats atsakymo ieskojimas “del ko verta eiti?”visiskai nesiderina su budais, atsakyma rasti….manau labiau gal tiktu:” teatro minusai siandiena”:]
nes del ko eiti, supranti tik retai nuejes i teatra, o ne kaip per kokio sporto varzybas lakstant.. manau yra ir geru aktoriu, ir rezisieriu..ir nuostabiu scenografu..
o kai eini lyginti viena spektakli su kitu, manau prarandi tikraji malonuma ir tada tikrai nesupranti: ” o kam gi ten eiti?”
sio straipsnio autore ejo lyginti..pavargusi po darbo sunkios darbo dienos ir vakareliu..hm..
Vasario 4, 2006 09:43
Siaip tai esam maza salis.
Jei butu simtai geniju tarp musu
tu 3 milijonu – butu stebuklinga
nacija. Bet taip nera. Todel reikia
dziaugtis, kad is vis kas nors ka
nors daro, o ne tik aiskina kaip viskas
sudas… Man irgi daug kas nepatinka,
bet as juos palaikau. O del pinigu,
tai manau visiems aisku, kad aktoriai,
tai ne savivaldybes darbuotojai ir
nei pinigus plaut gali, nei kysius imt :)
Vasario 4, 2006 22:05
nuostabus intro: Kam eiti į teatrą? Sunkus klausimas. Ypač, kai jį užduoda smalsūs paaugliai. Kam žmonės eidavo į teatrą prieš aštuonis tūkstantmečius? Na, visų pirma, gerai praleisti laiką” LIUX. iskart prognozuoju – kaikuriems zmonems, kaip autorei, tiesiog tikrai tikrai NEREIKIA eiti i teatra.
“Na kokiam doram lietuviui gali pasirodyti aktualūs dviejų Vokietijos imigrantų kliedesiai apie geresnį gyvenimą arba švedų namų šeimininkės depresija dėl nieko neveikimo?” taip, jeigu ne apie kaima ir marytes bei petro karves mums neidomu ir mes minties nesuprasime. puikus poziuris.
apgailetinas straipsnis.
Vasario 5, 2006 11:03
visiskai sutinku! Mano nuomone Lietuvis vaiksciojentis i teatra truputi jau patobulejo , nuo graiku laiku, ar nuo “Amerikos pirties” gadynes..:)ir kazkiek tai turi intelekto indentifikuoti, kad tie vokietijos imigranatai labai panasus i jo giminaicius dirbancius Londone… ar anot autores mes jau tokie visiki “glusai” ir mums reikia “amerikos pirties” kaimietisku bajeriu..?
va dar ko pasigedau siame straipsnyje, kritika ir tik tai kritika, bet kur pacios autores iseities taskas? grizti pas Stanislavski…?o vaikyti….:)juokinga! ir dar gi jaunas zmogus tokius straipsnius raso:)
Vasario 5, 2006 11:17
Tai apie ka kalbejo straipsnis, tikrai gezistuoja, bet ne taip tiesmukai apie teatra reiktu kalbeti…Yra spektakliu, kurie isties zavi ne tik mane, bet ir profesionalus bei visa pasauli. Turime atrade pakankamai jaunu rezisieriu (Ivaskevicius, Ivanauskas ir kt.), kurie is tikruju veda musu teatra i prieki. Reikia moketi vaikscioti i ne bet ka…
Vasario 5, 2006 11:33
Ivaskevicius, Ivanauskas – truputi kazka supainiojai sie rezisieriai yra pastate tik po pora spektakliu ir tai Ivanausko premjera “Vyrai baltais sijonais” dar bus vasario 28 d.:)todel mano nuomone yra per drasu teigti, kad jie veda musu teatra kazkur, kaip rezisieriai…:)greiciau jie veda musu teatra kitais keliais – Ivaskeviscius, kaip labai geras dramaturgas, o Ivanauskas, kaip talentigiausias lietuviu aktorius… o kaip rezisieriai, jie tik pradedantys ir dar toli jiems iki kazkokio vedimo….
Vasario 5, 2006 12:39
na Ivanauskas “praba” pastate…nors as vis dar laikau ji super aktorium ir kol kas sunku laikyti ji “vedanciu” rezisierium. Bet Varnas!!!kodel niekas tarp didziausiu musu talentu nemini Varno?zaviuosi Juo:)
Vasario 5, 2006 12:58
Na Varnas yra Varnas:) jis pats pasake, kad po nacionalines premijos jo “jaunuoju” rezisierium, kaip jau ir nebeiseina vadinti…:) jis dabar “metras”:)dabar sedi Peru ir kolibrius ziuri:)Ateikit vasario 14 d i “Nekaltus” paziureti:)o Ivanauskas , kaip jau minejau, ir antra spektakli pastate, na paskutinius strichus deda ir 28 d. pamatysim KVDT:)bet ir mano nuomone, jis kaip rezisierius silpnokas:)
Vasario 5, 2006 18:08
kokia nesąmonė. negi čia nėra jokios straipsnių atrankos. bent jau totaliausių rašliavų galėtų nepublikuoti.
jei žmogus per savo gyvenimą venus metus pavaikšto į teatrą taip dažnai kaip į tualetą, tai kas jam įgauna teisę prognozuoti teatrų ateitį? net ne juokinga, o graudu. ir gėda.
Vasario 6, 2006 14:07
manau,kad autore totaliai ,svelniai sakant,nusisnekejo:)
Vasario 8, 2006 08:47
Man labai idomu kodel aptariama tik viena teatro sritis – dramos teatras, kodel nieko nera apie leliu teatra? Ten teko stebeti gana ispudingu ir idomiu vaidinimu. Zinoma, as nekalbu apie koki nupeipusi “raganiukes” teatra, kur vaikai laikomi visiskais debilais, o patys vaidinimai pop kulturos suzalotos scenografijos, muzikos ir debilisku tekstu rinkinys. As sneku apie rimtus vaidinimus Jaunimo teatre, Leles teatre (sostine) ir kt. Siuo metu kiek pastebejau vyksta vaidinimai ne tik vaikams, bet ir suaugusiems ar seimos tipo vaidinimai. Siulau sio straipsnio autorei apsilankyti bent 3-4 leliu vaidinimuose, ir tada isreiksti savo nuomone apie BENDRA teatro bukle – nemanau kad viskas jau taip blogai ;)
Vasario 8, 2006 09:36
dar yra opera, oprete, baletas ir plius begale avangardiniu teatro israiskos formu:)
Vasario 8, 2006 21:21
jei jau nusprende kazkas eiti i teatra, kad akylai stebėtų, įtemptai galvotų ir pagaliau galėtų atsakyti, kam eiti į teatrą…. tai geriau tegu apskritai neina.
sedi teatre ir neziuri kas vyksta scenoj, nejauti nei pjeses nei atlikimo… bet mastai, kam cia atejau??? :) kam? kam? ko ko ko na gi ko???
absoliutina tik kvailiai… shitas straipsnis nedaro jokiu ishimciu. nera faktu. nieko. tik pasimaivymas, kad ejau i visus spektaklius- tai ir yra snobizmas. eiti bet kur..
Vasario 8, 2006 21:27
ir dar JEI CIA TA AISTE, KURI ISHVERTE “pagalvini”, TADA MAN ITIN KEISTA, KAD TOKIA TAMSTELES NUOMONE APIE TEATRUS.
VAITKUS SU KOLEKTYVU PUIKIAI PERTEIKE PJESE.. NA GAL STR. RASHEI, DAR NEMACIUSI JO:)
Vasario 9, 2006 16:05
Daug drasiu fraziu ir mazai pagrindo…Autorei siulyciau nueiti i Keistuoliu Teatro spektalius (jei pavyks gauti bilieta, nes paprastai viskas buna uzsakyta dviems menesiams i prieki: stai tau ir teatras be ateities:P), gal sumazes nihilizmo koncentracija kraujyje:)P
Vasario 9, 2006 21:19
Atrodo,kad straipsnio autorė skersai išilgai mirko nihilizme. Galbūt nėra tas teatras toks blogas,tik pačiai nelabai įdomu buvo dėl SKONIO?
O šiaip naujovės ir naujas oras nebūtinai yra teigiamas dalykas taip pat kaip ir senas stilius ir senos klišės nebūtinai yra blogai.
Bet sutinku kad jei žmogus eina į kiekvieną premjerą ir maišyti išmaišo teatro repertuarus jam šiek tiek įsipyksta ir dar…. svarbus dalykas – į teatrą reikia eiti norint.Prievarta sugadina net geriausią šedevrą.
Vasario 11, 2006 02:11
ka ir pekalbet pati straipsnio pradzia viska pasako (pries 8 tuks m.? ir kazkokie marazmai apie siuolaikini pasauli), nera svariu komentaru tik tikslas isdet viska… na ka pasakyt…nerasyk
Vasario 13, 2006 09:48
Aiste, įsismaginai… Kokie festivaliai Lietuvoje finansuojami iš ES struktūrinių fondų? Gerai būtų…
Vasario 16, 2006 23:48
man tai patiko! del rezisieriu sutinku, aisku, visaip ten buna, bet… mano nuomone, darbas tikrai neprastas, sakyciau visai geras,
kas ji parase, tiksliau, ta mergina, kuri ji parase – saunuole, vat. beje, manau, ji tikrai nusikankino vaiksciodama i nacionalini dramos teatra. yra ir geresniu budu vakarus praleisti.
Vasario 18, 2006 14:57
zhinot.. viena karta pagaliau baikit gilintis.. o nueikit kad ir i keistuoliu teatra.. vat ten ash pasisemiu nauju jegu..ir isheinu atsigavus. sakot teatras be ateities? nemanau.. daugiau keistuoliu ir teatras gyvuos for ever!!!!
Vasario 18, 2006 23:20
manyciau per daug viska ispeikia sie straipsniai.. galbut kai kur ta kritika, tikrai vietoje, taciau yra ir tokios, kuri yra tiesiog be rysio, su tikraisiais faktais, tikru gyvenimu,. ir beje, kodel teatras neturi ateities?tebunie tema ta pati, jausmai tie patys.. juk nereikia eiti y kiekviena spektakli. Uztenka nueiti bent y metus 2kartus, tada ir ziureti ydomiau. nes paprasciausiai, lankantis ten kaskart, kai tik pasirodo naujas spektaklis, tai tampa rutina, ir tada jau tikrai norisi peikti, bei kritikuoti.nes jus kiekvienas mes begame nuo vis tokios pat kasdienybes,. Zodziu, kas per daug, tas nesveika;)
Lapkričio 11, 2012 17:25
buy tramadol for dogs tramadol high length – tramadol hcl blood pressure
Lapkričio 15, 2012 00:24
carisoprodol 350 mg buy generic soma online no prescription – soma online overnight delivery