Su Andriumi “Pulka” Pulkauninku esame pažįstami keletą dešimtmečių – vis susidurdavome kokiame nors prirūkytame koncerte pereinamuoju laikotarpiu iš komunistinės planinės į laisvą kapitalistinę Lietuvą. Pastaraisiais metais mūsų orbitos nesusikirto, kol prieš savaitę gavau žinutę: “Sveiks, išleidau audioknygą apie visus bombiakus, green klubus ir kitas pankuchas”.
„Roberto Zucco nėra moraliai pateisinamas. Jis kiekviename laikmetyje tampa to laikmečio atspindžiu. Šiandieninėje epochoje privalome suvokti, kad turime jį nuteisti“, – apie savo „Roberto Zucco“ interpretaciją pasakoja režisierius Jaunius Juodelis. Spektaklio pagal Bernard-Marie Koltès pjesę premjera įvyks rugsėjo 8, 9 d. ir spalio 27, 29 d.
Kiekvienas lietuviškas muzikos kūrėjas, pasirodantis festivalyje “Braille Satelite”, automatiškai atkreipia į save dėmesį, nes šio festivalio atrankos filtrai itin tankūs, o kvotos vietinei muzikai – ypatingai mažos. Todėl kai vienas šio įvykio organizatorių Matas Aerobica atkreipė dėmesį į grupę Sharmans: “Pavyzdžiui, man atrodo, kad „Sharmans“ yra gana unikali grupė, nežinau, ką jie dabar daro.
Prieš kelias savaites lengvai užkabinę industrinį skambesį pokalbyje su Defektu, šįkart neriame gerokai giliau ir bendraujame su Edvardu Vyšniausku jau daugiau nei 10 metų nardančiu šioje prietemoje. Kaip jis pats prisistato, industrial digger who operates with several different projects and generates an entertainment of the lowest of the low vibrations for the bottom rung of the ladder of humanity.
Pernai tarptautinio muzikos inkubatoriaus “Novus” organizatoriai pakvietė sudalyvauti vieno šio konkurso turų komisijoje. Tarp gana blankių pasirodymų išsiskyrė energingas kvartetas Defektas. Tai nebuvo originaliausias skambesys pasaulyje, tačiau Lietuvos kontekste nuskambėjo intriguojančiai, o, svarbiausia, atrodoė, kad tai yra grupė, o ne atsitiktinis muzikantų susibūrimas.