Plug Trax yra Lietuvoje gimęs techno ir house kūrėjas, šiuo metu įsikūręs Amsterdame. Itin paveiktas ikoninio 90-tųjų Detroito techno skambesio, prodiuserio skambesys apjungia ritmišką, neapdorotą estetiką su mašinų varomu intensyvumu, glaudžiai derančiu su autentišku, nepraskiestu Plug Trax techno. Pagarsėjęs savo klasikiniais semplavimo metodais ir svinguojančiu grūvu, prodiuseris išlaiko balansą tarp nesenstančių pogrindžio garsų ir modernaus skambesio.
Savo pašto dėžutėje radome laišką. “Noriu pristatyti savo naują minialbumą “Ablutio”, (…) jis jau rado vietą BBC, Rinse.fm ir Radio Vilnius eteriuose, tad tikiuosi, kad ras ir jūsų portale,” – rašė Teodoras Balčiauskis aka Seodophy. Paklausėme ir tapo aišku, kad šiai muzikai yra vietos “Ore” erdvėje.
Jau kitą savaitę, lapkričio 28, 29, 30 dienomis Lietuvos nacionalinio dramos teatro Naujojoje salėje įvyks spektaklio „Savižudybės anatomija“ premjera. Jį kuria Uršulė Bartoševičiūtė, 2021 metais pelniusi LR kultūros ministerijos įsteigtą Jaunojo menininko prizą, dirbusi Vokietijos ir Islandijos teatruose. Premjerai pagal britų dramaturgės Alice Birch pjesę pagrindinius vaidmenis kurti ji pakvietė aktores Elžbietą Latėnaitę, Augustę Pociūtę ir Augustę Oną Šimulynaitę, kurios vaidins vienos šeimos trijų kartų atstoves: močiutę, mamą ir dukrą.
Prieš kelias dienas nauja atlikėja šėtono močia pristatė savo pirmąjį singlą “Temidė” ir sukėlė raibuliavimą Lietuvos tamsesnės muzikos paviršiuje. Vienas po kito pasipylė pagyrimai ir lyginimai su įvairiais užsienio atlikėjais. Intriga pasėta ir štai tavo dėmesiui pirmasis šėtono močios interviu. Paaiškėjo, kad viskas prasidėjo nuo vaikiško “Lietuvos balso”, o Aistės įkvėpimai ateina visai iš kitos scenos ir labiau susiję su 90s metalu nei indie shoegaze.
[ parengta bendradarbiaujant su Lietuvos muzikos informacijos centru ] Laimėjus originaliausios grupės titulą ir pirmojo leidinio finansavimą jaunų muzikos grupių konkurse „Garažas‘20“, „Plié“ šio renginio komisija linksniavo kaip potencialią šalies alternatyviosios scenos varomąją jėgą, turinčią jaunatviškos arogancijos ir intensyvaus teatrališkumo. […]