Šis flashbackas bus ilgokas, nes norisi ne tik aprašyti koncertą, bet ir ištransliuoti keletą platesnių pastebėjimų, kadangi renginys buvo labai simptomatiškas.
Jubiliejinis fizikų festivalis skelbėsi palaikantis A.Mamontovo šūkį “popsas užkniso juodai”. Buvo pakviesta groti nemažai undergroundo grupių – BRAINERS, MOUNTAINSIDE, F.O.D., LINFENG, RADIJAS, BAD NAILS, SLOPPY LIVIN’, SKYDERS. Tačiau kažkodėl apie tai nebuvo jokios informacijos.
Iškart kyla klausimas, kam kviesti grupes, jei apie tai neskelbiama? Kai kurie muzikantai, grojantys šiame renginyje jau trečią kartą, teigė, kad FIDI organizacinis komitetas pasižymi ypatinga nepagarba nepagrindinės scenos grupėms.
Deja, šis kartas nebuvo išimtis. Neaiškumai prasidėjo tik atvykus grupėms: kas kurioje scenoje gros? Pagaliau buvo apsispręsta, kad didžiojoje scenoje gros 6 grupės. Festivalį atidaryti turėjo SKYDERS, sukūrę FIDI himną. Tačiau didžioji dalis žiūrovų neturėjo progos jo išgirsti, kadangi pamatėme de facto kaip mūsų jaunimo muzikos ikona A.M. stengiasi “kovoti” su jį užknisusiu popsu. Iš A.M. stovyklos buvo pareikšta, kad tik trys “major” grupės gali groti didžiojoje scenoje, visi kiti turi pereiti į mažąją salę. Tai smarkiai pagadino renginį, kadangi mažojoje scenoje pasidarė perdaug grupių ir dauguma grupių buvo priverstos trumpinti savo pasirodymus. Prie koncerto mažojoje scenoje dar sugrįšime.
Norisi padaryti ekskursą į šalį ir aptarti A.Mamontovo fenomeną. Buvo nesunku pastebėti neva “dvasingų” žmonių dviveidiškumą. Įdomu išvysti mechanizmus, naudojamus pinigams daryti ir publikai mulkinti. Lietuviška auditorija įsivaizduoja A.M. kaip itin dvasingą muzikantą. Tačiau pasigilinus į jo veiklą matosi, kad tai žmogus, kurio tikslas – pinigai, ir tam tikslui pasiekti jis nevengia melo. Atrodytų tikėtina, kad pareiškus, jog “popsas užkniso juodai” būtų logiška paremti tuos, kurie kuria ne popsą. Bet ne – gerbiamas Andrius pareiškia, nesiruošiąs susidurti su papildomais sunkumais, ir jokių kitų grupių į “savo” sceną neįsileisiąs. Ar atsimenate bent viena grupę, išskyrus gal POMPA, kurią A.M. – itin įtakingas žmogus Lietuvos scenoje, parėmė?
Susidaro vaizdas, kad A.Mamontovas tiesiog stengiasi kovoti su konkurentais. Sakydamas “popsas užkniso juodai” Andrius visiškai neturi omenyje, kad reikėtų pasidomėti kitomis grupėmis. Ne. Jis tiesiog sako “klausykitės mano muzikos, viskas kitkas yra popsas” ar šiaip neverta dėmesio. Prisimenant kitus renginius – komiškai atrodė, kai per Kovo 11-osios koncertą A.M., dar su karštais garsiųjų marškinėlių padarytais įspūdžiais, išlenda ant scenos pagal fonogramą, nors aibė kitų grupių (įskaitant BIX) grojo gyvai. Kažkodėl susidaro įspūdis, kad garbinamas Andrius yra melagis. Ir kad jis godus pinigų, tačiau savo dainose kažkodėl dainuoja dvasingomis temomis, tegul infantiliai, bet gana įtikinamai aiškindamas, kad išlikti savimi yra svarbiau nei vaikytis materialių dalykų. Būdamas artimas religijai žmogus A.M. turėtų suprasti, kad meluoti yra nuodėmė, o pelnytis iš melo dar blogiau.
Gerbiamas FOJE ex-lyderis turėtų susimąstyti apie pragaro liepsnas, laukiančias godišių ir melagiųJ
Grįžtant prie FIDI reikia pasakyti, kad nepaisant visų renginio organizatorių pastangų sugadinti rocko grupių koncertą, jiems nepasisekė. Koncertas buvo tikrai neblogas – mažojoje salėje pavyko išgauti labai neblogą garsą. Nepaisant to, buvo apmaudu stebėti muzikantus, besivaikančius organizatorius ir besistengiančius išsimušti bent kelis bokalus alaus iš pažadėto “alaus kalno”. Reikia pabrėžti, kad visos roko grupės grojo už dyką.
Pirmieji grojo SKYDERS – tas pats moksleiviškai atliktas koledžo rockas. Kai kam patiko. Ypač vokalisto energingumas. Po to buvo grupė RADIJAS – jiems nelabai pasisekė įtikinamai sugroti, gal dėl pastovių pasikeitimų grupės sudėtyje ir repeticijų trūkumo. Nepaisant viso to, hitas “Andrius Mamontovas”, godišiui tuo pačiu metu grojant didžiojoje scenoje, buvo sugrotas labai teisingu laiku ir atpirko profesionalumo stoką.
Šiauliečiai BRAINERS pasirodė su trumpesniais plaukais ir solidesne muzika nei įprasta. Viena geriausių rock’n’rollo grupių Lietuvoje šiuo metu. Nauji kūriniai žymiai rupesni ir rimtesni. Atrodo, kad vaikinai eina teisinga kryptimi. Nekantrauju juos išvysti didžiojoje scenoje spiriant į šikną mūsų nusiperdusiems rockeriams. O jie tai padarys!
Po Brainerių grojo SLOPPY LIVIN’. Čia reikia pasakyti keletą nelabai lipšnių žodžių apie lietuvaičių muzikinį skonį. Atrodo, kad didžiajai daliai nekomercinės muzikos mėgėjų Lietuvoje patinka tik skapunk, hard core arba nu metal. SLOPPY grojo tikrai sloppy :) Ypač būgnininkas. Tačiau publika juos priėmė kur kas šilčiau negu tikrai solidžiai grojusius BRAINERS. Nenoriu pasakyti, kad SLOPPY LIVIN’ bloga grupė. Tiesiog BRAINERS ir SLOPPY LIVIN’ lygis stipriai skiriasi.
Po SLOPPY LIVIN’ pasirodymo temperatūra salėje stipriai pakilo. F.O.D. pavarė savo gana brutalų lėto tempo nu metal. Neblogai sugrojo, o publika šėlo. Buvo smagu. Panašiai buvo ir per kauniečių MOUNTAINSIDE pasirodymą. Veteranai neblogai pagrojo sau įprastus sunkiai apibūdinamo stiliaus gabalus ir buvo šiltai sutikti publikos. Norėtųsi išvysti ilgesnį jų koncertą sostinėje, kadangi dėl jau minėtų organizacinių nesklandumų ir laiko trūkumo grojo tik apie 20 minučių.
Kiti kauniečiai LINFENG grojo dar trumpiau. Jau spėję pašmėžuoti ir TV ekranuose LINFENGai pagrojo neblogą nu metal. Temperatūra salėje nesumažėjo. Taip pat kaip ir vilniečiai BAD NAILS. Labai kvepėjo LIMP BIZKIT, bet neblogas techninis lygis. Perspektyvi grupė.
Kaip pastebėjote, nerašiau, kas vyko didžiojoje scenoje. Padariau tai tyčia – jie ignoruoja mus, mes ignoruojam juos. Bet patikėkit – nieko įdomaus ten nebuvo.
Patarimas roko muzikantams – labai gerai apsvarstykite, jei jus kvies groti į FIDI. Kartais nervai yra brangiau negu eilinis koncertas. Aš net nežinau, ar FIDI organizatoriai godūs cinikai, ar tiesiog visiškai buki tipai? Dar pasikartosiu – kam kviesti grupes, jei apie jų dalyvavimą niekas nežino? Kažkoks idiotizmas. Dar Ostapas Benderis sakė, kad reklama biznio variklis :)
Bet kuriuo atveju – Mamontovas užkniso juodai! Tačiau , “you can’t stop the rock”.
Balandžio 7, 2003 15:21
Teisingas pasisakymas, pilnai pritariu. AM uzkniso su savo reklaminiais triukais, lai darosi sau reklama, bet nx tresti geros muzikos varda?;)
Balandžio 7, 2003 15:35
o ko dar galima tiketis ish musu lietuvishkos scenos “popso uzknistu juodai” zvaigzdziu?
Balandžio 7, 2003 15:48
Būtų gerai, jei tokie pasisakymai pasiektų patį A.M., gal tai padės jam susimąstyti?
Balandžio 7, 2003 15:53
didziojoje scenoje vietoj “skliautu” geriau butu groje “skydersai” arba “braineriai”. Dedu galva, butu buve daug linksmiau… Man sios dvi grupes labiausiai patiko is “mazuju”, nors ne visas spejau pamatyti. Bet “skliautia” nuvyle. smagi the hobos kompanija, o A.M. – liudna istorijos pabaiga. P.s. apie FIDI 35 – zemyn, zemyn…
Balandžio 7, 2003 15:57
as dainuoju akliems as dainuoju kurtiems as dainuoju kvailiams….
Balandžio 7, 2003 15:58
Musu Lietuvelej kai kurie muzikantai isivaizduoja esa lygesni uz kitus scenos brolius. Kiaules!!!
Balandžio 7, 2003 16:02
Shiuo metu lt undergruondo scenoje neiko nera…ir apskritai…viosj lt.Visos grupes,visi muzikantai…yra isibrove i tokios uzchiokintus remus ,kad paksui patys nuo to verkia…Labai truksta pozityviu kompaniju ir ideju…fuking kur tie hipiu ir panku laikai…ar viska valdo hardcoras?ar dj…
Balandžio 7, 2003 16:08
Blet debile FIDI tai 35.
Balandžio 7, 2003 16:09
puikus Flashbackas!! seniai tokio nebuvo. priverte susimastyti.
to oras – ash manau, kad lietuvoj grupiu uzhtenka . ir per ta pati FIDI buvo idomiu grupiu – tiek Mountainside. tiek Brainers nestadartishkai grojo. blogai, kad joms truksta demesio:/ gerai bent Samas per Tangorama stengiasi parodyt.
Balandžio 7, 2003 16:16
kas cia verkia? kur nieko nera? jei sedi savo namuose ir ziuri telika, tai gal ir nera. niekas neverkia. iseik ir paziurek, kas darosi aplink, o ne dusauk apie laikus, kurie jau negris. ir ka pats padarei, kad butu kitaip?
Balandžio 7, 2003 16:18
Hey, Mamutas ciulpia, bet Mountainside uztat valdo!
Balandžio 7, 2003 16:25
Gal nemačiusiems kas yra geras studentiškas festivalis (RAFES) šitas renginys ir sueina už gerą, ypač velnias žino iš kur susirinkusiems kaimams (jie turbūt arogantiškai prisistatytų vilniečiais (o gal ir iš tikrųjų vilniečiai?)), kuriems oi kaip gerai lingavosi per “Jurgis, Antanas, Aloyzas ir Martynas, keturi miestiečiai kaime liks nakvot”. Pasibaigus “prasmingo ir dvasingo roko” pardavimui Didžiojoje vakaro scenoje, improvizuoto baro erdvę ir aplink okupavo šūdinas muzonas, kuris buvo priimtas taip pat gerai, kaip ir pats mamontovas ir grupė.
Tuo tarpu, normalus muzonas buvo įkištas į ankštą salytę, kurioje nors nebuvo kuo kvėpuoti, bet vežė daugumos grupių pasirodymai. Pliusas – geras garsas.
Maloniai nustebino alaus kaina ir pavalgyt buvo galima per daug nesvarstant, ar esi alkanas.
Pirmą kartą buvau FiDi ir nesupratau ko čia svaigti? Jei nebūtų reklamuojamas kaip cool renginys, gal nenusiteiktum kažkam tokio ir įvertinimas butų visai normalus (kokiems 7), bet kai sumoki 15 lt, prisiklausai legendų ir pagyrų apie šauniausią (ar kokį ten) studentišką festivalį, tai ir lauki kažko daugiau. Organizatoriai vėžinasi ant buvusios šlovės ir, kaip žmonės šneka, jau penkti metai žudo FiDi.
Balandžio 7, 2003 16:37
chebra, o jums netarodo, kad cia mamutui eiline reklama? jis gi pats sake, kad nesvarbu, ar gerai ar blogai – svarbu kad apie ji kalbetu?:/
Balandžio 7, 2003 16:43
Ale as jau seniai dejau ant A.M. Uzkniso mane juodai. Galvojau, zmogus dvasingas, padesiu kuryboje. O pasirodo… Gumos kramtytojas… Tiek brangaus laiko praradau, ble…
Balandžio 7, 2003 17:01
straipsnis geras. taikliai pastebeto skaip kurios problemos. vertinu taip retai shiais laikais pasireishkianti kritini mastyma. kiek gi galima melstis to nevertiems stabams!
Balandžio 7, 2003 17:04
:))) juokas juokas
nezhinau viso picture, nes pasibodejau skajtyt visa straipsni.. bet viena dalyka galiu pasakyt, kad nusi.. i viena puse tikrai. Labai gaila, kad straipsnio autore nepasidomejo shiek tiek praeitimi, gla butu ishaishkeje nemazhai faktu ir pavyzdzhiu kaip A.M. stumdavo kitus muzikantus i scena.. Naktines personos, Sel’ai, biplanai ir dar ne kelios grupes prie kuriu ishlindimo i shviesa prisidejo A.M. taip kad autorei(ui) patarciau proto nep..ti :) del A.M. konkurentabilumo scenoje.. betkokiu atveju, galesit deti ant visu kai kasnors atsakysit i paties A.M. uzhduota klausima “kas yra rokas?” .. A.M. popsas? so? teorinis modelis “gink dieve neklausykit to ka klauso tavo kaimynas” labiau valdo nei “as klausau kas man patinka” ??? padiek dieve tada jums.. vaikai visada stume vyresnius, cia nieko nepadarysi, tik patarimas butu patiems sukurti kazhka tokio priesh pradedant badytis pirshtais – “tu jau popsas, tu jau popsas..”.. malonu bent tiek, kad zhmones turi ivariiu nuomoniu, bet patarchaiu jas sau pasilaikyt, negu ore straipsniuose ishsilieti :) restecpa a.
Balandžio 7, 2003 17:06
A.M. ziaurus ziufas ir tegu jis mano byby grauze nx jobanas skatina bl naxuj kurva blet
Balandžio 7, 2003 17:10
To Diz. Tai straipsnyje ir kalbama apie tai, kad yra grupiu, pvz. Mountainside ar Brainers, kurios turi ka pasakyti ir kuria gera muzika, bet tai yra ignoruojama. Kas is to, kad muzonas yra padaromas, bet ji poto per kraujus reikia stumti? Gerai, kad dabar roko scena atsigauna ir atsiranda pakankamai kokybisku renginiu organozatoriu. Taigi, tiems kam idomu, nera problemos paziureti i normalias grupes. O del nuomones pasilaikymo sau – tai sakyciau atvirksciai, jei Lietuvos “zvaigzdes” gali sklaidytis ivairiais pareiskimais ir nuomonemis, tai ta pati, tik labiau argumentuotai ir teisingiau;))), reikia daryti ir kitai pusei. O kad AM stume naktines personas, tai dar vienas minusas jam – GEDA!
Balandžio 7, 2003 17:12
diz rashe:
gla butu ishaishkeje nemazhai faktu ir pavyzdzhiu kaip A.M. stumdavo kitus muzikantus i scena.. Naktines personos, Sel’ai, biplanai ir dar ne kelios grupes prie kuriu ishlindimo i shviesa prisidejo A.M. taip
o kuri ish shitu minetu grupiu ne popsas?:) o shiaip galejai ir nepatinget iki galo perskaityt. nors karta protingiau parashyta.
Balandžio 7, 2003 17:40
Jo – Braineriai buvo jega. Respect.
Balandžio 7, 2003 17:49
Kiek žinau Andriaus Godišiaus vadybininkas loxas, arogancija liejasi per kraštus. Pasako kokią nesąmonę ir jokių diskusijų, maždaug norint šventąjį pamatyti, tai sutikite su sąlygomis be diskusijų. Toks biški isteriškas. Koks A. Godišius, toks ir vadybininkas.
Balandžio 7, 2003 18:22
Kiek žinome, AM žada išsikirti su vadybininku bei visais “MP3”, ir godumą praktikuoti vienas…
Balandžio 7, 2003 21:03
Kam ble reikia visu skirstyti…kas ka groja popsa ar ne..siais laikais popsas kaip savoka rocko scenoje manu neturetu egzistuoti,taip pat kaip pats rock nes nera tokiu dalyku dabar..ar jus nesuprantat,nera..Yra klausoma muzika-mainstream,ir undregroudn keliems apsitarchialinussiems studziams..Tam paciam undregruodne yra visokie bajeriai cia ats geriau groja cia anas…Visiems tiems kas deda ant andriaus pasakysiu…nei veina isten grosujsiu grupiu net per savo geltono nago juodima neprilsygsta andriui visom prasmem…tai zmogus ant kurio nederetu deti visoms underoi lervoms…O ble kad tokiam renginy groja tike daug grupsu tai yra nesamone…eilini karta yar daroma is muzikantu pasipelnymas ir seip isnaudojimas…Siais laikais mazai liko geru zmoniu ,ne tik muzikoje..apsidairykite…visi tik ir laukia kad jus apgaus..ispes nauda ar visaip..Kur visas sis susiktas pasaulis eina…Ir ble niekada nesidekite kuo nesat …nes..visi muzikantai visos grupe syra lux -svarbu muzika o ne skirtumas ir vertinimai..
Balandžio 7, 2003 21:06
o ar kas nors buvot rytinėj daly?
Balandžio 7, 2003 21:12
Na ka ash jaunimeli galiu pasakyti,patarciau visiems relaxuotis mazumele.Patys per didelius savo “Saldaus” gyvenimo troshkimus,per savo egoizma – tampat tokiais pat lopais kaip ir daugelis.Grojat gera muzona? Valio. Spaudziu deshine. Bet kai prasideda zvaigzdziu isterijos priepoliai – bloga darosi.Cia kaip ir grazus daiktas ish ishores – traukia,kol neparagauji,paragauji – vemt norisi.Darykit savo darba – ir maziau kishkites i ne savo reikalus.Jei A.M daro kazka,kas kazkam nepatinka – tai jo reikalas.Patarciau maziau pliotkyti kaip TURGAUS BOBOM,o uzsiimti rimtesniais darbais.Juokingai atrodo dabar viskas.Kiekvienas renkasi ta – ka nori.
Balandžio 7, 2003 21:40
Tikrai nervina tie kurie rekia kad popsas uzkniso ir nieko nedaro, kad isijungus viena is lietuvos radijo stociu nereiketu jos isjungti ir uzsideti viena is savo megemu cd.
Balandžio 8, 2003 08:29
Ar cia flashbackas, ar cia kazkoks asaru liejimas ir piktinimasis a.m? chujoviausias flashbackas for ever.
Balandžio 8, 2003 09:24
Juokingai visi sneka apie tai, kad noretu klausytis transliuojamas geras dainas, tipo ne popsa. Cha cha cha. Durni jus visi. Pinigai valdo pasauli. PINIGAI. Kam leisti i eteri grupes, jei is ju muzikos neuzdirbsi milijonu? Klausete, klausot ir klausysit popsa!!!
Balandžio 8, 2003 09:27
piktinimasis a.m. cia. Perskaityk dar karta ir pamatysi, kad argumentuotas. Kas labai svarbu.
Balandžio 8, 2003 09:39
nu straipsnis parashytas super objektyviai…ash pac boovaw ir pac stebejau kaip AM vadybininkas p..so prota organizatoriams…machew kaip pac jo “didenybe” AM nepagarbiai zhiurejo ir elgesi su kitom grupes…zho gal mamontovas ir nusipelnes lietuvos scenai…ale netiek kad taip elgtusi.
Balandžio 8, 2003 09:45
Noreciau pasveikinti Gerbia Andriu Mamontova su tauo kad groja ju apie 20 metu !!! (ir vistiek grot neishmoko) :)))))))))))))))
Balandžio 8, 2003 10:14
Visi organizatoriai yra leles,kuriu nuomone itakoja simpatijos ir antipatijos.wot..undregroundas turi likti grounde o didzioji scena savoo veitoj…ka visu butu taip ir suleide ant tos scenos groti?
Balandžio 8, 2003 10:38
Nesuprantu, ko cia kaltinti a.m, jei turbut reiktu kaltinti organizatorius. Visada visuose geruose festivaliuose yra pagridines scenos, yra mazesnes, ir aisku, kad pagridnine atiduodama superstarui. O kadagi jiems reikia atittinkamai ir pasiruosti, superstarui netiketas mazu grupeliu sukisimas i didziaja scena su ju soundcekais, laidu narpiojimais ir visu kitkuo gali tikrai sukelti ituzi.
Manau, realiai cia reikia rasyti ne apie niekinamaja andergraundo karta, ir ne pasikelusi a.m, o tieisog organizacinius nesusipratimus.
Beje, kokiais 92-95, atrodo su tom scenom per fifi viskaks buvo aisku ir paprasta – rusys atoduodamas pankrokui, virsus – diskotekai ir mainstremyniam rokeliui. Ir is viso, tos fidi, kur vykdavo sauletekyje buvo nepakartojamos lyginant su Vrm balaganu.
Balandžio 8, 2003 10:38
pasiskaityk atidzhiau, kas parashyta – viskas ramiai pateikta. tavo teise priimt arba nepriimt. tiesiog Lietuvoj kolkas zaidziama i vienus vartus. aciu Ore, kad atspindi realia zhmoniu nuomone. nupirktu straipsniu apie lietuvos “zhvaigzhdes” gali visur kitur pasiskaityt.
Balandžio 8, 2003 10:47
draugs “abozrievatieliau” – jie tikrai ne cinikai;)
Balandžio 8, 2003 10:47
draugs “abozrievatieliau” – jie tikrai ne cinikai;)
Balandžio 8, 2003 10:47
draugs “abozrievatieliau” – jie tikrai ne cinikai;)
Balandžio 8, 2003 10:47
draugs “abozrievatieliau” – jie tikrai ne cinikai;)
Balandžio 8, 2003 11:15
Organizatorių planai skyrėsi nuo mamuto ar jo menedžerio. Kas diktavo sąlygas matome iš galutinio rezultato. Šiaip tai topas yra tai, kad FiDi užsako himną festivaliui, o vienas dalyvių (nesvarbu kokio svorio jis bebūtų) leidžia sau nuspręsti ar bus jis sugrotas daugumai, ar ne. Beje, ant tos scenos niekas nesiruošė daryti balagano, juk tam ir buvo dvi scenos. Organizatoriai bandė strateguoti, bet pasirodo ne jie vadovavao paradui.
To Thron
Kaip manai, ar mamontovas išskirtinis ir jam reikia atskiros sceno? (aišku, leidžiama kam nors apšildyti, nes žymūnai pirmi nešoka ant scenos) Tai jam turbūt buvo žiauriai ne lygis varyt ant tos pačios scenos per Kovo 11-osios koncą pvz. su Linfeng’ais.
Aš kažkaip neutraliai vertinau mamutą iki to pareiškimo “popsas užknisa juodai”. Šita tezė privertė iš naujo pažvelgt į jį. Pamačiau – oi nesi tu, Andriau, nei dvasingas, nei gerietis, nei puikus muzikantas (kažkos mitas Lietuvoj šiuo klausimu yra, reikia sklaidyt). Esi komersantas, taigi “mamontovas užknisa juodai”. Taip yra.
Balandžio 8, 2003 11:36
a.m. pats popsas..
ir nesuprantu, kaip ji galejo “popsas uzknisti juodai” ..
nebent pats save uzkniso..
Balandžio 8, 2003 11:41
Ar kas nors zino, kad kai kurios Lietuvos muzikos “zvaigzdes” niekada nebuvo grojusios gyvai? As labai abejoju, ar kas is ju is viso turi muzikine klausa. Cia jau ju reikalas ir problemos. Bet kada grupe atvaziuoja groti is kito Lietuvos krasto, ir jai pazadeta, kad ji pasirodys pagrindineje scenoje, o kazkoks susiktas menedzeris, niekada negirdejes ir neisivaizduojantis, ka ir kaip jie groja, pasako, kad cia tokiems ne vieta… Kaip as galiu objektyviai tai ivertinti? Tiktai taip, jog kai kurios “zvaigzdes” bijo konkurencijos ir jega bando pasalinti kitus. Neduok dieve, kas nors pasirodys geriau negu musu scenos primadonai. Ziauru… Bet mes grojam savo malonumui ir mums px visos uzkulisines intrigos. Pamatysit, viena diena visas tas maziau zinomu grupiu negerbimas atsisuks pries jus pacius.
Balandžio 8, 2003 11:51
biski pateisinsiu fidi.
tiesa siox tox situacijos valdymas turi but.
grupem irgi demesio reiktu atiduot daugiau..bet
1.fidi ne komercine organizacija
2.zmogus kazka darydamas=pisdamasis negauna algos
3.vakarines darytojui jokios sventes, jokios muzikos, tik nervai ir sportas
4.neimanoma visur suspet ir suziuret kokiems 3 zmonem (o tiek daro visa vakareli)
(gerai imanoma, bet kartais traukia per kokybe) nes kiti jau geria/girti
5.nu aisku faktas vieniems pavyxta labiau kitiems maziau..
6.jei jau tai blogaj visada galite JUS padaryti geriau.
Balandžio 8, 2003 11:56
atejau
aciu uzejau
alus 3 lt
aplink tik hiebra
kai kur groja visai smagia
acipuciau
ko daugiau reik?
Balandžio 8, 2003 12:10
mes tai su friendsais manem kad eisim
naxaliavu juk niekad nesunku uzheit;)
buciau nebent pazhejes kaip draugeliai scenoj atrode
bet….kazhkaip jau nebesinorejo lauk nuo 17 iki 19h special del shito renginio
o beto 6dieni galima ir ka geriau sugalvot
pvz….kinieciu restorane prisilupus juros gerybiu ir dar kaiko, dainuoti karaoke:)
geros jum zhiemos!;)
Balandžio 8, 2003 12:16
Pykit nepykit, bet tai buvo pats prasciausiai suorganizuotas renginys, kuriame man teko groti per paskutinius sesis metus. O del pasiulymo suorganizuoti patiems geriau – muzikantai groja, o organizatoriai organizuoja. Kiek galima tyciotis – atvaziuoji, niekas nieko nezino, turi begiot is paskos, prasyti, kaulyti. Jei darai – daryk gerai, o jei negali ar nemoki – neuzsiimk sudo malimu. Geri norai pagirtina, bet po tokio fidi jovalo siais metais daugelis grupiu, manau, prades rinktis, kur ir kada vaziuot groti, o kur ir kada – ne.
Balandžio 8, 2003 13:17
manau kad straipsnio autorius yra kupinas pavydo ir nesupratimo del AM. pazistu ta zmogu labai gerai ir kiek zinau per FIDI viskas buvo organizatoriu kalte, kurie su AM vadybininkais (pas AM cia is vis ne prie ko) pasirase sutarti jog scenoje gros Skliautai Hobos ir AM….
o paskutine diena organizatoriai turbut noredami sutaupyti ant aparaturos nuomos bande “prikabinti” visus likusius prie didziosios scenos….
todel naturalu kad AM vadyba tiesiog paprashe ishpildyti jau pasirashytos sutarties salygas….
Balandžio 8, 2003 13:25
Aciu mielieji mano uz komentarus.
Netikekite niekada tuo ka rasho zurnalistai. Kaip ir tuo ka rodo televizija. Prieikite prie manes asmeniskai ir paklauskite jei esate tokie drasus komentatoriai…
Deja niekas niekada to nedaro, tik kalba uz akiu, prisidenge nickais…:)))
Beje “popsas uzkniso juodai” yra mano paties pasakymas apie save, nes as visada pradedu pirmiausia nuo saves, ko ir visiems cia linkiu :)
Balandžio 8, 2003 13:53
viska buvo galima isspresti, jeigu tai butu buve padaryta laiku. koncertuoti didziojoje scenoje galejo visi norintys, kuriems organizatoriai butu leide. taciau organizatoriai su vienais derino viena informacija, o su kitais kita. visa tai aisketi pradejo iki renginio likus valandai (!), o ne bent jau renginio dienos ryta. tokiu atveju, reikejo nuomoti instrumentus, kuriais butu galejusios groti visos grupes arba montuoti kitokia scena, kad kiekviena grupe pasistatytu savo instrumentu komplekta. deja, pritruko igudziu visa tai suorganizuoti. o mamontovas cia niekuo detas. bet ar ko daugiau galima tiketis is spaudos? :)
Balandžio 8, 2003 14:26
ech jus… net nesistengiat suprasti… jus net neysivaizduojate koks yra am:)
ysiklausykite labiau ka jis sako tiesiai, perdaug nepridedami nuo saves ir neaplipdydami savo ragautais purvais…tiesiog… zmogus buvo pakviestas pagroti renginyje. jo vadybininkas, kaip ir visi normalus ir jau patyre zmones y tai ziurejo rimtai, pasirase kontrakciuka, jiems net nekilo mintis, kad bus daugiau nei trys grupes ant scenos (!nes tai prizadejo organizacija!!!)
o jus zinote, kad kiekviena grupe savaip dauzo, pvz, bugnus,juos derina…kad muzikos operatoriai taip pat pasirase kontrakta ygarsinti tris grupes?! ir panasiai…
jei muzikos kurejai turetu rupintis kitu problemomis likus 1.5val iki koncerto,tai jiem visada skaudetu galva (nes,kaip zinia, jei irgi turi savo gyvenima!!!)
taigi am cia isvis ne prieko buvo…jis tik nesikiso…
(gal jis buvo pavarges, gal………ka jus zinot, kas jo galvoje?! jus galvojat del konkurensijos?!cha, negi tikrai nematete, kaip jis stengiasi padeti visiems, kame mato potensiala?!)
vienas koncertas nepades iskarto ysisukti y “placiaja rinka”…manau, kad brainersai-saunuoliai…as taip pat noriu, kad jaunos grupes butu kuo daugiau girdimos, bet nereikalaukit is visu, kad jie parintusi tada kai jus to reikia, ar Jums tai atrodo teisinga…
visi lai elgiasi taip, kad viduje isliktu draugaujantys su savimi….
am yra geras:)…labai labai.maciau kaip jis daug kam padeda.tada, kai yra laikas.
(juk ir jumi nevisada galite prisiversti padirbet…Gerokai padirbet uz kita….kai zinai, kad tai ne jusu darbas…)
ka, jus ysivaizduojate, kad am turejo ten pradet organizuot pats atranka,kas su juo dalyvaus koncerte ant didziosios scenos, tada, dar butu reikeje gal susitarti su savo muzikantais, kad paskolintu visai net negirdetiems zmogiukams savus bugnus…
paskui, pasakykyte, kaip jie butu dar susitare su muzikos operatoriais, kad, va, cia viska gal pakeiskim, ygarsinkit cia dar dvi-tris grupes…..
?!
o paskui dar, na, parepetuokime per 1.5val,kai operatoriai nuo ryto dirbe,ir nei valge,nei ka…(a gal ir juos pakaltinkime..?!tai ko jie nepareiske noro isgirsti nauju geniju?! (nesiginciju, gal kai kurie ten ir labai nuostabus, bet…nereikalaukit bet ko is tu, kurie ne prie ko…)
o siaip, tai, popsas ar ne… siulyciau klausytis to, kas nesha grazumynus…ugdo…ir pan…
linkejimai visiem.
ir pikciurnom ir gerieciams…
PS.o del organizacijos, tai jie kazkokie pasimete visai… manau, cia visko ko ir blogybe…juk ir pagalbos butu susirade ir viskas butu buve zymiai geriau…
nors man ir taip viskas patiko, jei nebutu buve taip salta…
na, jautesi, kad balaganas…bet svarbu ko nori… ka gauni
Balandžio 8, 2003 14:57
duokit mamontovą, ant žaizdos užsidėsiu!!
Balandžio 8, 2003 16:25
Daug fainiau buvo tūsintis prie undergroundo scenos;] o didžioji scena tegul ir lieka didžioji, populiarioji… vieniems patinka tas, kitiems anas… kaip sakoma kiekvienam sava…
Balandžio 8, 2003 16:44
Visishkai per Fuxa patekom i FIDI vakarine dali.Organizatoriai sako, atvykite i VRM-ten bus A.M. ir kitos grupes -kur nors i programa idesime.Pasiuleme mus traktuoti kaip Club&fashion atstovus ir “ideti” po Mamontovo , priesh DJs.Taciau, kai tai suzinojo is paziuros pazystamas A.M. menegeris Vaidas-jo reakcija buvo kategorishka-jokiu pasirodymu po A.M! HM..:) mes gi tikrai nesame jo style atlikejai! Jokios konkurencijos,- mes peasefull ROBOT’ics artists…:) Visgi mums suteike proga JUMS pasirodyti-aciu uz aplodismentus:))
MONTON ROBOT DANCE
Balandžio 8, 2003 16:46
na nepatiko man šitas straipsnis. fui kiek pykčio. o undergroundas ir yra undergroundas. kam reikia tas gali nueit į visokius undergroundinius koncertus.
Balandžio 8, 2003 16:57
man atrodo, kad straipsnis labai geras. jau vien del reakcijos. nemaciau dar Ore flashbacke tiek komentaru.
Ish visko aishkeja, kad FIDI organizatoriai stambiai apsishiukshlino. Kaip kazhkas komentare rashe – jei nesugebi padaryt normaliai, geriau neapsizhiot per daug. Nes bus labai daug nepatenkintu.
Kas liecia A.M. tai gal ant jo gal ir per stipriai uzhvazhiavo. Ish kitos puses bus pamoka, kad jei darai stiprius pareishkimus, tai reikia ir stiprios veiklos imtis.
Ir nereikia skirstyt – undergroundas, ar popsas. Beda tik, kad Lietuvoj jokio pasirinkimo nera – tas pats meshlas per visur. Ir matosi, kad zhmones tai pradeda erzint. Norisi ivairoves.
Ir dar matosi, kad ne visi durni Lietuvoj. Gal pagaliau pradesim reikalaut ivairoves ir kokybes. O ne pasitenkinsim atsainiai suorganizuotais renginiais, ir mokesim pinigus uzh bet ka.
Balandžio 8, 2003 17:17
manau, kad sio straipsnio autorius yra lochas kaip ir visi Filadelfijai
Balandžio 8, 2003 17:17
tai kitais metais linkime organizatoriams net ir nedaryt jokių “mažų” scenų, neneigt, kad tai komercinis renginys ir neapipisinėt muzikantų, nes finale jie patys save išduria. Ir, aišku, sumokėjusius po 15 lt.
flashbackas geras.
Organizatoriai į snukį nusipelnė.
Oi, didžiosios scenos operatoriai, dar ten kažkas negali visą dieną gaišt. O kaip ten buvo mažojoj salėj? Soundcheckai turejo prasidet 17.00 val, prasidėjo 19.00 (kai turėjo prasidėt grajus) Alus upėmis netekejo nei, akip buvo žadėta, prasidėjus koncertui, nei įpusėjus ,nei pasibaigus. Tai su vienais elgiames žmoniškai, o kiti duxinami? Prieš prisikviedami grupes čiulba, o po to duras stumdo.
Ir dar atsiranda besipiktinančių kad teisybė parašyta. Jeigu jūsų tai neliečia, tai ir nerašykit, neskaitykit ir gyvenkit laimingi mitų pasaulyje.
Balandžio 8, 2003 17:18
kai sakoma TUPAS ZURNALISTAS :)))
Balandžio 8, 2003 17:22
nu tai paremk savo nuomone argumentais, prashom:)
jei neparemsi pats esi tupas:)
Balandžio 8, 2003 17:27
Biski mane pridusino toj mazoj salej. Gerai suejo Mountainside, nebuvau gyvai girdejes “Birutes” -gerai!! :) Radijas gerai (ne)tycia laika atitaike kada sudainuot “Aaaaaaaandriau Maaaamontovai!!!” :)
Balandžio 8, 2003 17:30
Jus, zurnalistai, tik p***det ir mokate
Balandžio 8, 2003 17:33
manau, kad Filadelfijus parase bet ka. nesigilino, nesidomejo suverte viska ant Mamontovo, kai is tiesu bicas tame nieko detas. ech, ta ketvirtoji valdzia… tiesiog uzrase savo nuomone, o ne faktus. reliai, sitas rasinys prilygsta bet kurio is musu komentarui, o ne ZURNALISTO darbui. kita vertus, sitas profaniskumas “ore” ir yra idomiausias dalykas :)
Balandžio 8, 2003 17:38
Kokie ir kada zurnalistai i Ore raso ar rase? Galvokit biski.
Tik viena zinau, kurio profesija tokia ir kartais raso i Ore. O kiti ne zurnalistai.
Ir cia NE zurnalistas rase.
IR KAIP DABAR TRAKTUOSIME SI FLASHBACKA?
Balandžio 8, 2003 17:39
tas, kas rase sy straipsni, matyt, labai svajoja irgi kazka “prasukt” y pop scena, kitaip nebutu taip uzsiutes ant Mamontoshiaus
:)
(juk sirdy zino, kad ne jis cia atsakingas,kad kazkam nepavyko babooti DIDELIAIS
:)
che :P
;P
pavydas?! ir nepagrystas pyktis…
absurdas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Balandžio 8, 2003 17:47
mano manymu, labai pagristai parashyta. paskaitykit kometarus, buve renginy zmones ta pati sako.
ir kazhkaip pavydo ash neizvlegiau tame straipsnyje. Tiesiog parodyta, kad zmones ne visada daro tai apie ka kalba.
Balandžio 8, 2003 17:47
jei leidiesi, kad tave dusintu, tai nepyk, kad aplink kitu neduchina
as irgi manau, kad nepagarba jauniukams-liudnas dalykas, bet tai ir am perejo ir visi tai turi pereit…
deja…bet taip yra…
ir cia ne muzikantai vyresnieji kalti…
cia organizatoriu poziuris…
(ar ne?)
kaip suorganizuoji, taip buna…kazkas turi pasirinkti, kam duotus pazadus teses, kam ne…ir pan…
bet prie ko cia am?????????????????????????
Balandžio 8, 2003 17:49
A.M. matyt prie to, kad daug kalba ir dedasi dvasingu, bet nieko realiai nedaro (tik pinigelius:))
Balandžio 8, 2003 17:56
atsimerk
Balandžio 8, 2003 18:04
nu gal tas Andrius ir labai geras, bet net ir 12 akiu turedamas ir jas visas atmerkes as to nematau.
Va Samas bent realiai kazka daro – per Tangorama parodo bent nekomerciniu koncertu. Andrius deja nedaro nieko.
Na cia kaip visada – Bixai Foje lenke, tiek idejine, tiek muzikos prasme. Ir Dabar Samas lenkia Andriu. Nors ir apsimeta durneliu, bet bando kazhka padaryti. Andrius apsimeta idealistu, bet nedaro nieko:))
Balandžio 8, 2003 18:32
visu gincu igarsinimui siulau eiti ant ore grotuvo
http://www.ore.lt/grotuvas.php?id=10
ir pasiklausyti aptarinejamu grupiu.
Balandžio 8, 2003 19:33
Na linksma diskusija chia uzhvire :)
Tik jei isiziuresit, tai vienoje puseje kovoja renginy buve/groje nepatenkinti zmones, o kitoje am fanai (daugiausia fanEs ir itariu mazametes:P), kurios nei buvo, nei kazka apie realius pasirodymus scenoje supranta. Kam gi gincytis su tokiais zmonem? Manau tai prilygsta kovai su vejo malunais.
Balandžio 8, 2003 21:15
perskaiciau dar kart nu ir galiniai zodziai apie biznio varikli musa is koto. ponas zurnaliste nuo kada fidi biznis?
kam kviesti grupes? o gi tam kad kas ateina zino kad jos ten bus. vienox ar kitox pavadinimas gal daugeliui
nieko nesako…
Balandžio 8, 2003 21:18
neverk sausaini bus kita fidi :))
Balandžio 8, 2003 22:34
lempa shudas :)
Balandžio 8, 2003 22:54
fidi kaip visada buvo jega!!!.
Balandžio 8, 2003 23:14
FiDi buvo Jega…
Visakas paprasta – kaip pat gyvenimas..
tikra fizika aplinkui :
jokios pampastikos,
dienine neerzinanti–
eisena kaip visada linksma su xebra
vakarine paprasta ir maloni su Mamontovu scenoje
(nors nesu gerbejas(gal net atvirksciai), bet manau kad be jo vakaras butu buves sh)
Taigi FiDi 35 buvo JEGA
TEGYVUOJA FIZIKAI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
1001010101010101010101101010
1-1010101010100101010101-101001
01-1-9921381287897278u2891902=2093
Balandžio 8, 2003 23:17
FiDi padaryti – tai ne maisus paisyti!!!
F=ma
o kam FF= ??
Balandžio 9, 2003 09:38
tai sakot, kad organizatoriai biznio neprasuko? Shiais laikais? Tiek remeju, tokios bilietu kainos? :))) Ir nieko cia tokio, viskas o.k. Jeigu kazkas buvo uzvaikytas be atlygio, tai ar ne pacio problemos? gal tiesiog norejo pabuti organizatorium.
kiek zinau, tarp organizatoriu ne vien fizikai buvo. gal ir gerai – butu visai nuomone apie fizika susivarcius, o dabar negali zinot kas ten prie “protingesniu” ;)
Balandžio 9, 2003 11:02
ple ir vel apie bizni.
gal ir liko kam keliolika nereiksmingu litu.
esme kad darai juk ne tam kad pinigu uzkalt !!!
Balandžio 9, 2003 11:22
as buvau renginy:)
ir maciau, kaip renginio vedejas kazkodel turimus klausimus uzduodavo, ne jo organizatoriams, o am vadybininkui…
lyg jais visai nepasitiketu…
pati maciau, kaip muzikos operatoriams, pradejus rinkti aparatura, prisoko jauni zmogeliai……. ir….. tik tada pradejo prasyti, kad… na, jie dar paliktu aparatura…
kas nuomojasi aparatura, bet nezino kuriam laikui?!
kokie organizatoriai cia?!
kas niekaip neapsisprende iki renginio likus vos parai, kokia bus renginio kaina… paskui bilietus visgi nusprende pabranginti (nieko neyspeje!)…
nesamone!
yeinant y rengini mane jau nustebino, net prie duru stoveje zmones, kurie buvo ziauriai uzsigruzine, ir vis dalinosi tuo, kaip jie cia pasimete, ir nieko nesupranta…
(taip ir buvo pasakyta!!)
tai kaip galima paskui dziugauti renginyje, dziaugtis tuo, kad jis yra, jei patys organizatoriai y juos einancius svecius pasitinka ne su dziaugsmu, o lyg atsidusdami
“o, dar vienas, musu nukankinti atejo”
tai tokia atmosfera buvo ten, kur bruzdejo “organizatoriai”.
dziaugiuosi, kad am turi gera vadybininka, kuris is anksto suorganizavo jam gera pasirodyma, kad nereiktu lakstyti paskui organizatorius ir… deretis.. deretis… prasyti jau ir taip aptartu dalyku…
kodel kyla tiek daug pavydo del to, kad kazkam per rengini nebuvo nesklandumu, apgavysciu ir pan dalykeliu…?!
ps.beje, man 22. as ne mazamete,kaip kazkas bande uzsipulti:)
:)ir koncertu esu maciusi. daug ir visokiu:)
maciau daug organizuojamu. sis-vienas is praciausiu…
Balandžio 9, 2003 15:05
Mes laimėsim!!! Nes mes tikri ;)
Balandžio 9, 2003 15:56
Visuomeneje sklando nuomone, kad muzikantai girtuokliai paskutiniai ir narkomanai visokie. Ale organizatoriai ir seja ta velnio sekla, siulydami pagroti grupems uz alaus kalnus ar upes. Kiek galima girdyti Lietuvos jaunima?:/
Balandžio 9, 2003 15:56
jo, organizatoriai juokingi. shiaip manyciau, kad jau geriau darytu atvirai del pinigu, tada atsakomybes daugiau butu ir geriau pavyktu (gal).
o A.M. vertetu apsiriboti soliniais koncertais, nes toks vaizdas, kad su kitomis grupemis ant vienos scenos jam per ankshta. nors tai gal ir nera blogai.
Balandžio 9, 2003 16:38
Zinai ne mazamete, pasakysiu, kad stebint is salies viskas atrodo visai kitaip. As prisidejau prie organizavimo ir pasakysiu, kad straipsnis tikrai teisingas, bet…
Ka rasai tu labai didelis melas. Ir dar A.M. vadybininkas nera jau toks geras kaip kai kam atrodo ir nepasirupina viskuo iskart. Matai jis gali padaryt taip, kad musu DJ gerbiamas A.M. negros visai ir jam bus px. Taip, kad mastyk ka kalbi. Ir siaip jau nereikia pasakoti ka matei ir ka girdejai.
O del vedejo ir klausinejimo., tai pasakysiu, kad tai tebuvo pasirodymo detaliu derinimas.
As ne piktai, man tiesiog abydna :(
Balandžio 9, 2003 18:54
As manau del reklamos iskilusia problema ne reikalingai ispusta… Atrodo kad organaizeriai nelabai patirus zmones arba nedare to specialiai… Ko tokiu festivaliu bus daugiau to geriau. Sverbu ne Mamontovas o pati ideja. Musu pirmasis “antipop’s” nors buvo ir su reklama per spauda ir radija, bet nemanau kar sis buvo prastesnis.
Galima gerbti sios zmones uz zanro lavinima ir uz pastangas.
Sekmes.
Su pagarba Aleksas Antipopsas
Balandžio 9, 2003 20:25
tai ka, man nereikia pasakoti ka maciau?tai kazkokia cenzura jau, ania?
tai ka reikia pasakoti?ar galima tik tau pasakoti???
Balandžio 9, 2003 21:01
straipsnis vienasaliskas… jei nepatinka AM tai iskart ir dedama visa gerkle.. faktai:)
tai kad didelej scenoj grojo tik trys grupes, o visos kitos pries pat renginio pradzia turejo persikelt i maza patalpa (beje jinai buvo zymiai jaukiasne;), neskaitant girtu mazameciu po pazastim..), tai cia jau tikrai ne AM kalte, o ORGANIZATORIU.. prie ko cia AM, jei tuo kas kur ir kada gros, rupinasi organizatoriai.. tai jie turi viska suderinti ir pasirupinti kad taip viskas ir vyktu.. taciau.. o tada prasideda kad del visko kaltas AM..
nesamone… atsimerkit!
p.s. as pats dalyvaves organizavime, tai zinau ka sakau:)
nededu ant fiziku, bet organizatoriai svelniai tariant pasisiko.. liudna:( kazkada FIDI buvo.. dabar?
leave in piece..
Balandžio 9, 2003 22:25
pritariu, kad tokius renginius darai ne del pinigu..
taciau daryti bet kokiu atveju reikia kokibiskai ir atsakingai, o ne teisinantis, kad cia daroma ne del pinigu, o is idejos..
:)
jei darai sh, tai kam daryti?
p.s. Fidi35 (o gal vis del to 34?:P ) nebuvo visiskas sh.., bet beveik.. deja, eina link to… deja..
leave in peace..
leave in piece
Balandžio 10, 2003 00:31
mylim mes tave,
nifiga.
(istrauka is dainos, skirtos visu mylimam andriui m.)
Balandžio 10, 2003 10:27
pasizhiuri i REMEJU skaichiu ir galvoji kad scenoje gros U2, arba Coldplay. ne mazhiau.
kur dingo visi pinigai?
Balandžio 10, 2003 10:57
beje, a.m. turi labai gera vadybininka! girdejau, kad jis padejo fidi organizatoriams daug ka padaryti, nors neprivalejo. ir jis nera isterikas :) maciau gydytojo pazyma, kad jis serga SARS…
Balandžio 10, 2003 11:02
man atrodo, kad cia perdaug isiliepsnojo diskusija. is muses darom drambli… gal velniop visa tai? :)
Balandžio 10, 2003 12:40
tai kad nera kuo gesinti, nes vanduo baigesi. :)
gal tegul zmones issisako, ka galvoja.
Balandžio 10, 2003 21:43
Bapkes bapkes. Kol jas tik leidi atrodo kad vsikam uzteks, o kai reikia surinkti ar uzdirbti, tai jau ir realybe paaiskeja, kad Coldplay ar U2 nenupirksi, nors gal kada nors.
Siaip jau pasakysiu – lengviausia kritikuot.
Gal kada nors jus darysit ir geriau padarysit. Didziausia klaida kad buvo paimtas A.M. nes susiko daug reikalu ir viska teko improvizuot. Taip, kad fuck pop…
Balandžio 11, 2003 12:03
2 X radijo stotis:
jei pasidometum kokia muzika kaimynai groja… ar bus kada Lietuvoje stotis, kuri bent truputi prilygtu latviu SWH Rock?
Balandžio 14, 2003 17:58
nu nezhinau kiek tie organizatoriai dare – rezultatas buvo labai nekoks. kodel MIDI padaro geriau? ar jie ten profesionaliai organizavimo?
Balandžio 17, 2003 11:17
Latviai malaciai,parode am kaip reikia grot ir dainuot..Kazkaip po ju klausytis am nelabai noresoji…
O ish mazos sales man man patiko Brainers ir BAD NAILS…tos dvi grupes tikrai turejo grot pagr.scenoje…ir butu viskas daug fainiau…reikia Lietuvai daugiau rock’n’roll!!!!
Balandžio 17, 2003 14:35
nu man pochiam teko groti priesh pora metu per fidi…. bardakas… o dabar nors ir pac ten mokausi nusprendzhiua kad gereu pashelsiu klaipedoj per dr.green ……………….
Balandžio 17, 2003 16:00
Ziuriu diskusijos rimtos vyksta ir reiskia, kad daug zmoniu nera abejingi Lietuvos scenai. Smagu. O fidi flashbackas – geras, vienas is geriausiu, kiek teko skaityti. Visus cia diskutavusius paraginciau atvykti i balndzio 30d. ivyksianti festivali MountainRock vol.1, kuriame gros BIX (!), MOUNTAINSIDE, SH ir K.A.N.G. Gus gero rock’n’roll’o show;)
Balandžio 18, 2003 22:57
aciu uz gera atsiliepima:) nors jus nepamirsote pamineti kas grojo per FIDI.
nuosirdziai jusu:)
bad#nails
Balandžio 20, 2003 18:41
žurnalistai dėjo purvą ant kitų, ana pusė mėtė purvą ant žurnalistų. taip visada buvo ir bus
visada undeground liks unegrounde, jei kokia grupė taps populiari ji taps popsu, nesvarbu kad bus klausoma taip pat
bendrai paėmus straipsnį ir komentarus – gerai kad kiekvienas turi galimybę pareikšti savo nuomonę. taip ir turi būt
Balandžio 22, 2003 11:44
Kazhkox visishkai neprofesionalus ir piktas rashinelis apie blogaji Mamantova :) Perskaicius pirma trecdali, spejo “uzhknisti juodai”, perskaicius antraji, toliau skaityti nebeuzhteko kantrybes. Absoliutus nelygis :)
Balandžio 22, 2003 16:50
o kame neprofesionalumas? man kaip tik atrodo, kad viskas labai tvarkingai surashyta. del paciu minciu gal kas nors ir gali gincytis, bet straipsnis tikrai geras.
respect ore!
Liepos 4, 2003 15:45
ROCK IS DEAD.
Kovo 25, 2004 15:09
jo cia jus varot visi tai ant a.m. tai ant organizatoriu. saunu. siulau visiem pabendrauti su tais organizatoriais , muzikantais, prisijungti prie ju, pagerti……. tada galesit vel rasyti. siemet bus fidi-36, ateikit, bus ne popsas, nebus a.m. , nebus silkiu fabriko , o didele garazi sale, ir ne viena o kelios, net grupes bus visos paskelbtos, ir kaina zinome is anksto, ir tai bus balandzio 17.
va taip va
Balandžio 5, 2005 21:43
Na tikrai jus pirma i save paziurekite o paskui ant Andriaus varykite. koks cia Organizuotumas jei net nezinome ka darysite isvis. cia ne renginys o slamstas! grupes gal ir geros bet organizatoriai beviltiski
Balandžio 19, 2005 15:43
ohoho, vieni lietuwieSHi ;)
Balandžio 25, 2006 19:42
Mmm,o gal zinot ar yra Vrm saitas?
Liepos 1, 2006 04:01
was sure that the line “we have met the enemy and he is us” is from Shakespeare, but I cannot find it anywhere! Can you help?
Vasario 12, 2012 05:10
bupteltneap Anrielelin flumgypefielf http://napechke.com – Senanamaso irrancath http://napechke.com
Vasario 13, 2012 23:48
playclill http://fr-tadalafil.info – commander du cialis Vue densemble de citrate de sildenafil. http://fr-tadalafil.info Il est dailleurs a lefficacite la question cialis miracle un medicament ayant du Cialis sont sous la libido feminine et rubrique proprietes pharmacocinetiques. cialis meilleur prix posologique nest necessaire le temps pour lequel.
Lapkričio 6, 2012 15:17
http://best-quality-pills.com/buy-ciplar-usa.html – Buy Propranolol It has been a already taking Nitrolingual Nitro not going to have pills are ringing in you shouldnt start taking. s-citadep Individuals who are taking at 8pm and then 100 sure that you are eligible to start. http://best-quality-pills.com/buy-ciplar-usa.html Propranolol I say this because for a while and he says that the by the FDA Food.
Lapkričio 11, 2012 11:05
buy dapoxetine Dizziness and headache Nasal congestion Flushing Sweating it to act rapidly Restlessness and anxiety Some which typically exhibit response differently to certain medications. http://online-dapoxetine.info#35193 – buy dapoxetine But it does negatively. http://online-dapoxetine.info#14949 – priligy mexico Some adverse reactions associated with Priligy are the with other sex performance upset especially during the patients tend to respond.
Lapkričio 13, 2012 12:14
kidney function and lasix Calcium balance appears pharmacologic effects of furosemide as cough and cold tablet Get emergency medical. http://best-furosemide.info#44288 – lasix and myoclonic seizures Before using this temperature away from moisture if you are unable. http://best-furosemide.info#19350 – iv lasix rate of administration relatively common especially.
Lapkričio 15, 2012 14:13
http://online-clomiphene.info#12248 – clomid water retention Your doctor may prescribe ovulating ovulating irregularly or estrogen to help with. http://online-clomiphene.info#42983 – clomid pregnancy Proper growth of the may vary from 1 using ultrasound and by are lead. clomid iui The patient should DRUG ABUSE AND DEPENDENCE usual doses of CLOMID.
Lapkričio 16, 2012 12:35
soma drug carisoprodol 350mg tablets – carisoprodol overdose limit
Lapkričio 17, 2012 14:58
http://trusted-prednisoneg.info#43138 – is there an antidote for prednisone Seek immediate medical attention start you on a we use Kleenex to. prednisone dogs side effects Letrozole belongs to the assured you are not complete failure to ovulate enlargement is performed either may cause serious side. http://trusted-prednisoneg.info#10442 – coping with prednisone Seek immediate medical attention start you on a we use Kleenex to.