Visi, kurie sekė Tomo Sinickio blogą internete, žinojo, kad kažko reikėjo laukti, nes dauguma šio albumo dainų pavadinimų ten buvo paskelbtos ar ne prieš metus, o vėliau – sugrotos koncertuose. Seniai buvo žinomas ir albumo pavadinimas – „Dirty Beauty”. Merginos buvo kviečiamos fotografuotis šio albumo viršeliui… ir taip toliau. Kol GRAVEL (ar grupės lyderis?) nusprendė, kad reikia do a radiohead, ir dainas balandžio 1-ąją išpostinti populiariausiame Lietuvos interneto portale.
Nemokamas albumo dainų išdalinimas internete – kaip ir nauja muzikos platinimo forma. Ją naudoja tiek pike esančios grupės (tie patys RADIOHEAD), tiek bandančios karjerą atgaivinti kolektyvai (CHARLATANS ar PENNYWISE), jau nekalbant apie gausybę debiutantų ar „antrojo albumo sindromą” išgyvenančių grupių. Daugeliu atveju tai, matyt, būna gerai apgalvotas leiblo ir grupės savireklamos planas – ypač kai leiblui nereikia „atsiiminėti” į grupę investuotų lėšų. Šį kartą – panašu – nebuvo nei leiblo, nei plano…
Negana to, gal nebuvo ir albumo? T.y. ar šios 10 internete paskelbtų dainų ir yra GRAVEL albumas? Deja, atsakymas – vargu bau. Ir visų pirma, dėl įrašo kokybės – tai tiesiog demo. Nežinia ką apie save galvoja šio kaip ir albumo prodiuseriai, bet jis nuo europietiškų rokenrolo įrašų standartų tiek idėjomis, tiek kokybe atsilieka bent dešimtmečiu. Jei GRAVEL norėjo žengti kažkokį aiškiai atskiriamą next step, jiems nereikėjo grįžti į tą Zujaus studiją Žvėrinčiuje.
„Dirty Beauty” tarsi sudaro labai asmeniškas koldplėjiškas singlas „Foreign Policy” (su b-pusėmis „Why Not Produce A Child” ir „Nobody Knows”). Dar vienas wolfmoteriškas singlas „Parents Never Lie” (su b-puse „Little Things”). Kelios blevyzgos iš serijos tu-kekšė-tikra, kurias galima pagirti nebent už genialų sugebėjimą surimuoti „go to Riga” ir „cock gets bigger”. Dar pora blevyzgų lietuviškai iš serijos Lietuva-kekšių-šalis-studentiškas-rokas-kekšių-ir-kalba. Ir dar viena daina-ne-į-temą „Trust”, kur brolis groja pianinu (daug geriau nei soluoja gitara). Geriau nei pirmame albume? Taip, bet tik truputį.
Ar „Dirty Beauty” yra albumas tematine prasme? Taip, juk pačios dainos – visai neblogos. Tai jau iš priemiesčio į miesto centrą atsikrausčiusio herojaus tragedija, tiesiogiai ar netiesiogiai pažįstama turbūt 90% šios kartos atstovų – kad taip sakant globalizacijos akivaizdoje tavo studentiškų laikų meilė ne tokia ir nekalta, ir aplamai, „visos jos k***”. Šitu angst ir paremta „Dirty Beauty” energija. Arba, jei norite – „Foreign Policy” melancholija.
Taigi, didžioji albumo dalis – tai į veidą išrėžta tiesa mūsų merginoms už „tarptautinius santykius”. Ir sentimentalus apgailestavimas, kad gal nereikėjo prieiti iki to apgailestavimo. Kas gi norėtų tokį albumą pirkti? Merginos?? Dievaži. Vaikinai, kuriems dar kartą priminta, kad jie šiaip geri, bet „burokėliai”? Vargu… Todėl belieka jaunimas, kuris gal ir nesupranta angliškai, bet yra išsiilgęs rokenrolo… Padalinkim kortas jam.
Kas toliau? Belieka palinkėti, kad dramos GRAVEL pagrindinis herojus gal kada, atsikratęs geografiniu pagrindu paveldėtų „sportinių soluočių” ir provincijos lygio gitaros stiprintuvų antsvorio, išnaudodamas savo songwriting potential , įrašys daugiau dainų apie Europą (ir Lietuvą), po kurių šis etapas bus su karčia šypsena primirštas…. Vardan geresnių laikų.
Ore vertina: už „Foreign Policy” singlą – 8,5 / už kitką – 5 iš 10.

Balandžio 3, 2008 22:20
is viso nepavarei ;} is viso
Balandžio 3, 2008 22:37
Na, žiūrint kaip į visa tai pažiūrėsim. Nėra pinigų, nėra ir normalių įrašų, tad aš pvz. džiaugiuos tuo, kad apskritai Gravel kuria muziką ir jiems tai neblogai sekas. prirašiau apie tai daug, kam įdomu – paskaitykit: http://www.blogas.lt/karolisturiblog/365894/gravel–dirty-beauty.html
Balandžio 3, 2008 22:51
Man įrašų kokybės absoliuciai pakanka , 80proc. dainu man geros nuo pat pasirodymo internete tik šį albumą ir klausau tad man atrodo jog ši recenzija arba kažkokio žmogaus nemegstančio Gravel pasisakymas garsiai.
P.S albume 11 dainų ne 10 prieš rašant tokius dalykus reikia pasigilinti o ne bet koki mešlą skleisti i internetinę erdvę ;)
Thanks for attention.
Balandžio 4, 2008 00:54
10 ar 11 ne esme. esme kas siame straipsnyje noreta pasakyti. dainos yra geros ir gravel yra gera ir reikalinga lietuvai grupe, taciau is technines puses ziurint sitas albumas kaip ir 99 procentai lietuvisku gitariniu albumu neskamba taip kaip galetu skambeti. ir tikrai dar labai toli iki vidutinio lygio. bet cia jau daugiau zmoniu dirbanciu musu garso irasu studijose ir lietuvisku "prodiuseriu" problema.
Balandžio 4, 2008 01:42
gerai? problema tame kad Gravel galvoja kad kuria muzika ir kad tokia muzika chia reikalinga, o tragedija tame kad irashu kokybes daugumai absoliuchiai pakanka ir "gravel" skaitoma gera ir reikalinga lietuvai grupe.
geda.
Balandžio 4, 2008 09:45
braineriai įsirašinėjo ne LT. bet toks pat š* gavos. tad kam vargintis?
Balandžio 4, 2008 10:04
skaitau, kad listopadskis labai gerai parase. as dar maziau vertinciau ta ju albuma. kaip ir visa ju muzika.
Balandžio 4, 2008 10:27
zmonems nusisikt ant tos kokybes… gal vobse uzteks ta suda malt? ar ore prades diktuot kazkokias salygas kaip ta daro telikai radijos… tai gal blet duok laisve kurybai? nx ta nesamone vobse reikalinga ? juk bicai tiesiog atiduoda savo muzona o kas ir kaip tai palik zmonem spres… nu kuo toliau tai visiska totaliu tragedija daros…. :)
Balandžio 4, 2008 11:21
visiškai, 100% taikli recenzija ir vertinimas.
Balandžio 4, 2008 11:54
to ScrewedID:
Brainers įsirasinejo Šiauliuose. ir gavosi ne toks pat Š.
žinoma, jei klausai per kompo kolonėles, kurios atkuria tik kažikokius apytikslius kontūrus, tai tada nebėra jokio skirtumo ar gera kokybė, ar bloga.
Balandžio 4, 2008 13:05
aha. sutinku su paskutiniu komentaru.
per geras koloneles skamba kaip labai kokybiskai irasytas s**as.
Balandžio 4, 2008 13:13
to Dariux:
Sumaišiau su suvedimu: http://www.mic.lt/brainers
O Š kad gavos, tai garantuotai. Nors čia skonio reikalas, beprasmis ginčas būtų.
Balandžio 4, 2008 13:51
E, tai o kur ji rast ta "dirty beauty", kuris cia POPULIARIAUSIAS IR LANKOMIAUSIAS tinklalapis?
Mestelkit kas linka, paklausysim – ivertinsim
Balandžio 4, 2008 18:36
Apzvalga galima susumuoti i viena sakini – "jus visi durniai, as vienas protingas". Tai kam tiek reikejo vargintis ir rasyti?
Balandžio 4, 2008 19:15
defli > muzika
Balandžio 4, 2008 23:30
labai cool review!!! ! ! jaučiu kartėliuko, skanu. way to go.
Balandžio 5, 2008 17:13
Absoliučiai nesutinku su priešpaskutine recenzijos pastraipa. Nereikia taip tiesiogiai priimti dainų žodžių. Juolab, kad tie, apie kuriuos dainuojama, nepirktų Gravel albumų net ir tada, jei būtų įdainuoti Zdebskio ar Valinsko sukurti posmeliai. Ne tas muzikos stilius. Taip kad tikslinė auditorija čia paminėta visiškai be reikalo ir nesuvokiant esmės. O jaunimas (taip autorius, kaip supratau, norėjo įvardinti paauglius) šiais laikais angliškai supranta geriau, nei kartu sudėjus visus suaugusius lietuvius.. :)
Aš asmeniškai albumą vertinčiau 8/10. Yra vietos tobulėjimui, jei tik, aišku, Tomas pakeis savo nuomonę dėl išsiskirstymo.
Balandžio 5, 2008 20:53
Visiskai pritariu recenzijai.
Dziaugiuosi, kad parasyta is tikruju objektyviai.
Balandžio 6, 2008 13:52
pritariu recenzijai as taip pat,ir kas del brainer’iu tai ju albumas simta kart kokybiskesnis ir geresnis uz pirma ir antra gravelu albuma.
Balandžio 6, 2008 17:42
Pilnai pritariu! Muzika tai dar px, bet Brainer’iu tekstai man zymiai geresni, kazkaip prasmingesni ir labiau limpa, o gravel pievas dainuoja; gerai, kad ju nebebus
Balandžio 6, 2008 21:37
Recenzija per daug subjektyvi ir aiskiai matosi neigiamas rasanciojo nusiteikimas grupes kurybos atzvilgiu. Nebuna visiskai geru arba visiskai blogu dalyku – reiketu labiau isigilinti ir kiek imanoma objektyviau pateikti informacija. O perskaicius tokia recenzija daugeliui manau dingsta noras apskritai ta albuma isklausyti.
Parsisiunciau ir pora kartu isklausiau. Yra labai stipriu ir ne itin geru darbu, bet bendras vaizdas butu 7 is 10, o jei dar pridedant fakta, kad cia Lietuva, kur geros muzikos tenka ieskotis, galima ir 8 balus duoti. Bet cia jau mano, kaip skaitytojos/klausytojos subjektyvi nuomone :)
Balandžio 7, 2008 02:11
sitie subjektyvus kliedesiai daro geda iki siol gerbtam ore.lt
Balandžio 7, 2008 09:44
Flame
Balandžio 7, 2008 14:34
jokios gedos jis ore nedaro, geras straipsnis, argumentuotai ir aiskiai.
Balandžio 7, 2008 16:08
ivertinimas teisingas. sudas.
Balandžio 7, 2008 16:22
Jonas Oskinis sukelia man daug juoko LOL :D Idomu ar bent stereo nuo mono skiria jis. O dar visa sita lietuviska pseudoalternatyva, kokie mes visi zinovai LOL. Lietuvoje zmones drasus tik, pabreziu TIK, kalbet, o daryt, deja chebra nulis. Liezuviais pamalt ir tiek. Nuo namu, kur uzaugom iki valdzios, visur daugiau kalbu nei darbu. taip yra. Kiekvienas turi ta savo subjektyvia nuomone ir tuo didziuojasi, as turiu nuomone JEGA, zalgiris laimes, rytas laimes JEGA :DDD
Brainers, Gravel, Axis gerai, bent jau turim ka lyginti sitam stiliu LT, nes jie kazka padare/-o ir galbut jie galetu diskutuoti ties irasu kokybes klausimais, skambesiu ir pan. Bet jiems to net nereikia, nes jie supranta kas tai ir kaip daroma. Todel ir pasilieka diskutuot vertint irasu kokybes tie, kurie net prie irasu studijos slenkscio nera buve.
Kritika sveikintinas dalykas, bet jeigu ji paremta stipriais argumentais. Kitaip tai ir lieka tusti zodziai protingam, kvailam nereikia argumentu, nes jis ir taip nesupranta. Todel bukim protingi – meno zinovai :DDD
PS. Vistiek, nu Oskinis juokingas, ar ne … LOL
Balandžio 7, 2008 18:22
ne, man juokingiausias šis LOL’ais besišvaistantis idiotas-komentatorius..
Balandžio 7, 2008 23:24
man taip pat juokingiausias cia pastarasis komentatorius.manau nereikia pabuvot irasu studijoje kad suprastum kada irasas skamba sudinai ir kada jis skamba kokybiskai,tereikia tureti ausis.ir galbut cia neiraso kokybe kalta,o tai kas ta irasa igrojinejo,jei nemoki grot gitara niekada nepasakysi kad as nemoku grot,sakysi suvedimas blogas,garsistas nesupranta tokios muzikos ir t.t.
Balandžio 8, 2008 20:13
http://en.wikipedia.org/wiki/Lol ar as rasysiu: labai labai zvengiu ar desiu tiesiog LOL, ar ":D" manau bus tas pats. O tu siga tikrai priklausai muzikos zinovams. Dar psichologija ismanai LOL. Tu manes net nepazisti, o jau rasai idiotas. As pazistu Jona Oskini, todel ir sakau man jis labai juokingas. O tas idiotas-komentatorius, tera tavo fantazijos vaisius :D Ir eilini karta patarsiu buti protingiems meno zinovams :)
Arturai, as jau parasiau, kiekvienas turi subjektyvia nuomone. Ir is to ka tu parasei, galiu tave laisvai priskirti prie tipiniu LT muzikos zinovu. :)) Bendri zodziai pvz: moketi, zinoti, suprasti ir pan. Jie nieko nesako racionaliai mastanciam, taciau … Vistiek as pasiliksiu prie savo nuomones. Teisingai ivertinti iraso kokybe, sakau iraso kokybe, ne natas, ne harmonija, melodija, tik zmogus bent jau susidures su muzikos irasymu, kadangi tai yra techniniai dalykai, Jonas, deja, manau nera susidures su tuo, o gal … Techniniai dalykai reikalauja dau daug ziniu ir tiek. Galiu pasakyti viena, Arturui, galima irasyti nuostabias gitaru, pianinu, partijas ir dar vokala taip, kad nieko negirdesi, tiesiog su dazniais garso bangu pasiknysti reiktu ir tiek. Ne esme.
ESME – Jonas Oskinis man yra labai juokingas ir tiek LOL. Dar ir pseudoalternatyva lietuviska. Zalgiris laimejo. Kitakart Rytas laimes LOL.
Sekmes.
Balandžio 8, 2008 21:11
tai tu kaip netipinis LT muzikos zinovas,susidures kas ir kaip toje irasu studijoj daroma,papasakok mums,nieko neismanantiems piemenims,ar gera ar bloga sio albumo kokybe ir kodel?
Balandžio 8, 2008 22:56
valdyk zodzius, kai nesamones kalbi.
jei nusisneki, tai bent nedek viesai savo "iskalbos|.
matyt nei pazisti J. Oskinis, nei ka, zmogus yra vienas daugiausiai prisidedanciu prie geros muzikos gyvavimo Lietuvoje ir apskritai daug idomios veiklos darantis, tad tiesiog tylek, jei neturi ka pasakyt arba sneki nezinodamas realios situacijos ir tiesiog smeizdamas zmogu.
Balandžio 9, 2008 15:54
Visu pirma tai ka isleido gravel, mano nuomone, net sunku pavadinti tuo tikruoju albumu. Klausdamas apie "albumo kokybe",arturai, turi omeny aisku irasu kokybe, nes albuma kaip ir bet koki kita daikta, manau, noredamas kuo daugiau objektyvumo, vertini pagal tam tikrus kriterijus: dainu kiekis, jus issidestymas, ju melodingumas, ju nuotaika, paciu albumo dizainas ir panasiai itt. Visus kriterijus, vertindamas albuma, sugrupuociai i dvi dalis: DAINOS ir pats ALBUMAS formos(materijos) pavidalas.
Deja, arturai, vakaretiskam muzikiniam pasaulyj nera apibrezimo, kas yra kokybiskas irasas, kiekvienas kaip nori taip ir raso, suvedineja, masteruoja ;) vieni suspaudzia iki taip vadinamos plytos, kiti palieka laisvumo ir grynumo, skonio reikalas :) Gravel atveju, kaip ir bet kokio kito muzono, jeigu nori issiaiskinti ar albumas atitinka tavo, pabreziu tavo, nustatytus kokybes kriterijus, reikia sesti ir ziureti su atitinkamais software’s, kaip ten tas irasas padarytas. Jonas Oskinis tikrai to nedaro, jis gi zurnalistas :))) Man juolab to nereikia, nes tai paciu gravel reikalas, kaip tas irasas buvo daromas, as ziuriu i gabalus, veza ar ne. Ir tiek.
LT kazkodel nesuvokia tipiniai muzikos zinovai, kad muzika tai MENO dalis, kaip noriu, kuo noriu, ant kuo noriu, tapau, piesiu ir pan. Ka noriu ta rasau. Esme tik ta, kad tai turetu kazka isskirtinio, savotisko ir tiek. Jeigu nutapyta graziai, ir sakoma, ei cia nieko gero, nes teptukas tikrai buvo nekokybiskas LOL. Tai tokia kritika tikrai sukeltu juoka ne vienam. VNZ cia daug rasyt reiktu, diskutuot… as tingiu.
Bet kokiu atveju J. Oskinis man yra juokingas, cia jo recenzija, todel ir juokiuosi as is juos LOL. Beje recenzija irgi menas is dalies.:DD Nu tai anekdotas gavosi, bet cia tik man tikriausiai :D
PS. As berods nerasiau, kad Jonas neprisideda prie muzikos gyvavimo ar kazkas panasaus. Kad jis man juokingas, tai jau smeiztas, na jau…LOL
PSPS. Gravel viena klaida padare, reikejo jiems normalu piara pasidaryt, kad tipo irasinejo Anglijoj ir irasus kazkas pavoge ir paplatino inete :DDDD Bet tada is ju ir is Jono juokciausi, o dabar lieka tik is Oskinio.
Sekmes, zmones. Svarbu bukite protingi meno zinovai ir turekite pagrista nuomone. :D Bet idomu is kur as zinau, kad gerb.Listopadskis yra J.Oskinis, nea as jo nepazistu, nuuuu LOL.
IKI KI KI. Geriausias visu laiku lietuviskas muzikinis projektas – TELE BIM BAM :)
Balandžio 9, 2008 22:33
Kartais žmones pornuškė veža, kartais ji būna visai savita, bet niekas neatbėga įrodinėti, kad čia menas. Emocijos joks argumentas.
Balandžio 10, 2008 20:01
Eik na xui mariau
Balandžio 11, 2008 00:38
Kokybė – nekokybė… koks skirtumas? Kad ir ką sakytų kritikai, bet kokios meno šakos produktą žmonės vis tiek vertins pagal asmeninius kriterijus: patinka ar nepatinka, įkvepia ar neįkvepia. Jei tiki Gravel muzika, tuomet malonu klausytis ir tų demo lygio įrašų. Nes muzikoje svarbu ne vien techniniai dalykai, daug daugiau lemia ją kuriančios asmenybės ir jų perteikiamos idėjos.
Balandžio 12, 2008 21:32
man tai patinka, kaip suda vertinant, vertintojas nori islikti bent kiek palankus to sudo klausytojam – neva irasu irasyme esme. fuck it, ir nesvarbu, kad nedaug ‘tokiu’ grupiu Lietuvoje, uztat pilna geru dalyku visur kitur, nera ko cia ristis iki tiek gyvenant tokiais laikais, kai viskas pele pasiekiama.
Balandžio 15, 2008 21:20
Cia is viso ne recenzija.
Balandžio 16, 2008 19:04
pritariu darksky,vapshe cia ne recenzija.Kazkox lochas savo nuomone parase
Balandžio 16, 2008 20:43
Sorry, bet suvaret tai sitam straipni tikra sh. ir pakankamai dideli. nes tai geriausia ka gali parodyti Lietuva, opradejot vertinti pasauliniu lygiu. Net pasauliniu lygiu jie verti minimum 8 is 10. Ir jie nuo nieko desimtmeiu neatsilieka, nes tai yra ju stilius. tai kas jiems patinka ir patinka ju fanams. DarkSky – zinau yra fan of Gravel, kaip ir as ;D. Sita nesamone rase arba klasikas arba popso megejas, nes nesupranta nei koks ju stilius nei ka jie groja, nei apie ka dainuoja. Reikia atsizvelg i sita stiliu ir is jo vertint. Juk zinoma – ju kuryba popse bus sutrypta, nes tai ne popsas. Kita kart geriau tokias "recenzijas" sau pasilaikyt. Protingesni pasirodysit. Gravel
Balandžio 17, 2008 11:57
tikrai matosi kad zmogelis nieko nenutuokia apie gravel. uzuojauta.
Balandžio 17, 2008 16:41
kazkokio asilo subjektyvi nuomone is ore.lt kazko kito tikejAUSI
BGG
Balandžio 20, 2008 14:46
Labai prasta recenzija. Matosi, kad albuma komentuoja pris Gravel isankstine nuostata turintis zmogus, pabreztos tik neigiamos puses (ir dar gerokai hiperbolizuojant), o tai yra labai neprofesionalu.
Fatas yra toks: Dirty beauty – geriausias lietuviskas albumas per pastaruosius 15 metu
Birželio 3, 2008 20:55
Gravel-revoliucija lietuviškoje muzikoje.Už jų savitumą juos ir gerbiam.Ir muzika ištaško smegenis.Beveik kaip Happyendless.Išjausta.Išgimdyta.Kol neišbris Lietuva iš pigaus ir nuogo yviško popso,tol dar gyvensime bukam muzikos suvokime.
Liepos 10, 2008 14:34
pazistu si kritika, kuris dirba siame tinklapyje :). nesistebiu, kad jis ivertino tik 5 is 10.. nes pas ji klausoma muzika – pop, rnb. neprates prie roko zmogus
Lapkričio 6, 2008 01:03
Gravel fanai susirinko net žalia girelė linko.
Gruodžio 31, 2008 13:30
O vienas popso fanas susirinko, kad visi komentarai prasmirdo : )