Šį kartą visko daug. Kopdami per 2010 slenkstį trumpai apžvelgėm ir paskutinį metų ketvirtį, ir jo naujienas pagrojom ir metų geriausius pristatėm, ir ne 5, o visus 10! Kalbėtojų buvo irgi daugiau nei įprasta – visi 6, bet nei vienas ne šeštas.
Kas kokioj grotuvo vietoj, išgirsite pasiklausę netrumpą mūsų Orecast.
Jame girdėsite (čia abėcėlės tvarka): Bora, Black Diamond Bay, Delyro, Flamingo, Golden Parazyth, Jam Jam, Liūdni Slibinai, Migloko, Suicide DJ‘s, Sunlit, Tytia Mina Teremina, TWNKL. Neblogai? Mums irgi patiko.

Sausio 17, 2010 17:57
vietomis klausydamas gali pamanyt, kad Jūsų grotuvo klausytojai yra skonio neturintys studenčiokai. Tokie pasakymai kaip “Į jų koncertą neičiau”, “iškart išeinu iš jų koncerto” ir pan. (cituota ne pažodžiui) manau, kad nėra labai objektyvūs, o Jūs vis dėlto turėtumėte tokie išlikti ar ne? Muzika yra ganėtinai labai slidus dalykas ir čia puikiai tinka jau nusibosti spėjęs posakis “dėl skonio nesiginčijama”. Visiems juk negali patikti underground’inės grupės, grojančios Pogo. Juk jei jos patiktų daugeliui, jos nebūtų underground’as ir Jums tikrai nepatiktų, nes tada jos paprasčiausiai būtų masių dalis. Sakant tokius komentarus, mano nuomone, derėtų dažniau kartoti žodžių junginį “mano nuomone”, nes viską, ką Jus išsakėt tėra Jūsų nuomone, su kuria galima sutikti arba ne. Plius dar – turėtų būtų sunku vertinti grupes, kurių koncertuose nesate buvę ir galite apibendrinimus daryti tik pagal tai, ką girdėjote iš kitų, o tada tendencija būna gana aiški: jei jau daug kas ką mėgsta – tai nėra gerai, o žino tik keli – o, kažkas vertas dėmesio.
Vienas techninis klausimas: kai renkami daugiausiai klausytojų sulaukę muzikantai ar gali būti žinoma, ar žmonės perklausė visą jų dainą ar vos išgirdę išjungė?nežinau, ar tai yra įmanoma, tikriausiai, kad ne, bet būtų labai įdomu palyginti ir pagal tai:)
gerų koncertų laikymų ir platesnio žvilgsnio į aplinką:)
Sausio 18, 2010 12:46
Geras ir taiklus komentaras. Zinoma tai tera musu nuomone (kai kurie pasisakiusieji ishties nepatenkinti topo rezultatais, bet tai jau ju beda) ir profesionalaus takto stoka, taciau esame tuom ir idomus, kad dar nenushlifuoti tokiu fraziu kaip “mano subjektyvia nuomone” arba “tikiuosi ponai neisizheis”.
Skaiciuojami visi praklausimai iki pabaigos, pagal pradetu klausyt statistika nera ka vertinti, nes priezasciu nebeklausyt yra galybe, faktas kad ishklausytu iki pabaigos kuriniu yra maziau bet jie buvo tie kurie ishlaike demesi iki pabaigos.
Aciu uz linkejimus!
Sausio 18, 2010 22:20
O man kaip tik patiko tai, kad nebuvo stengtasi padaryti taip, “kaip reikia” pagal tradicini rimtu radijo laidu formata. Girdziu kalbancius paprastus, nepagrazintus “studenciokus” (nesvarbu, ar jie tokie is tikruju). Ir kaip kitaip galetum pristatyti underground’ine muzika?
Sutinku, kad kai kurie pokalbio intarpai per ilgi (norejosi “perjungti” apie viduri), jauciasi, kad apie kai kurias grupes ir kurinius kalbeti visai nepasiruosta, blevyzgojama bet kas, taciau tai – erdve tobuleti.
Ir Donatos skeptiskas poziuris, ar gal tiksliau “niurzgejimas” man visai nieko buvo :) grynai is zmogiskos puses ziurint – chebra i pokalbi isileidzia ir ta, kuriam absoliuciai nepatinka aptariamos grupes. Ir tai taip naturalu, nuosirdu… :) aisku, profesionalas pasakytu, kad taip negalima. Bet as visai “uzskaitau”. Juk cia ne LRT…
Aciu uz paruosta darba! Kai pagalvoji, kad to visai galejo nebuti, tai jau geriau taip, negu niekaip. Ir aisku, nepasitenkinkite tuo, kas padaryta – toliau eksperimentuokit!!!
Sekmes!
Sausio 18, 2010 22:48
tiesiog aš manau, kad tas grupių nemėgimas neturėtų taip aiškiai jaustis:)aišku čia vėlgi tik mano nuomonė:D baisingiai gerbiu žmones, kurie kuria tokius puslapius, domisi įvairia muzika ir bando kitus žmones su ja supažindinti. tiesiog man dar labai įdomus tas faktas (ar tik pastebėjimas), kad dažniausiai tokie jaunieji kritikai, jaunuoliai kritikuojantys masinę kultūrą ją kritikuoja tik dėl to, jog ji yra masių dalis. Tarkim “liūdnų slibinų” atveju. Jų klauso gana nemažai žmonių, todėl galbūt instinktyviai “kritikams” (čia jau formuojasi kaip ir nauja subkultūra) kyla nenoras jų klausyt-savotiška atmetimo reakcija.
O tas “kaip reikia” – tokio dalyko išvis nelabai yra (aš bent taip manau). Nes kas gali pasakyti, “kaip reikia”. Vieniems reikės, kitiems ne…
tai tiek minčių vakarui:)
Sausio 19, 2010 01:10
Labai pritariu Sigitos komentarui ir manau, kad toks formatas yra tikrai patrauklus.
Siaip grupes kritikuojamos ne todel, kas jos yra masines kulturos dalis. Muzika – labai subjektyvus dalykas, todel tokiu nuomoniu cia neisvengsi. O ju neturejimas ir neeskalavimas kelia pavoju nukrypti i sausa zurnalistini objektyvuma. Galima butu kiekviena karta pasakyti kazkokias naujienas, bet kad ju nera apstu musu muzikos pasaulyje. O dar kai tas topas nelabai ir keiciasi, tai tos naujienos irgi tampa pasikartojanciomis.
Sausio 20, 2010 00:18
to mano nuomone
Man patiko: “dažniausiai tokie jaunieji kritikai, jaunuoliai kritikuojantys masinę kultūrą ją kritikuoja tik dėl to, jog ji yra masių dalis”
Manau, nuo to ir priklauso autentiškumas, originalumas: ar aš sakau vieną ar kitą dalyką dėl to, kad iš tiesų esu perleidęs tai per save ir priėjęs savų išvadų, ar sakau taip, nes noriu išlikti “užskaitytas” toje grupėje, kuriai priklausau.
Spėju, kad underground’inės kultūros žmonėms tikrai yra tokia pagunda kritikuoti tik todėl, kad kažkas iš underground’o tapo populiariuoju… Iš “saviškio” tapo “priešu” :) bet, manau, tai pritaikoma absoliučiai visoms gyvenimo sritims…
Sausio 20, 2010 00:56
Iš esmės pritariu pastarojo teiginio galimybei plačiąja prasme. Tiesiog žaidžia egocentriškumas, ar tiesiog paprasčiausias nuovargis nuo nuolat skambančių kūrinių. Be to, tai priklauso ir nuo požiūrio į muziką, vėlgi – subjektyvumo. Pvz.: Jei man muzikoje rūpėtų ideologija, vargu ar norėčiau klausytis grupės, kuri dėl populiarumo iš “anti-fa” pavirto į “fa”. Tokių pavyzdžių yra daug.
Nemanau tik, kad Podcastui tai galioja, nes, bent asmeniškai, perklausau labai daug lietuviškos muzikos, bet kiek ją įsijungiu 2,3,10 kartą, yra tikrai nedaug. Tiesiog ji natūraliai konkuruoja su užsienio atlikėjais, nors ir turi pirmojo perklausymo prioritetą. Šiuo atveju, ar Liūdni slibinai turi daugiau gerbėjų už Tytia Mina Teremina, man nelabai ir rūpi.
Sausio 20, 2010 10:50
wow kaip super, kad diskusija užvirė!kažkaip vis užsukdavau čia ir prie komentarų išvysdavau skaičių – 0. Pasirodo reikėjo tik mažo postūmio:)
ir šiaip, aš kažkaip linkus labiau klausytis muzikos, o ne kažkokio konkretaus stiliaus. Nes žmogaus juk taip greit gali pasimest tarp visų “dub” ,”pop”,”rock”, “funk” ir geriausio – “alternative”:D
Sausio 20, 2010 11:39
Aciu mano nuomonei uz postumi (cia diskusiju buna ;) ir dar pavieshinsiu, kad tavo nuomone musu vidiniuose susirashinejimuose irgi sukele banga su konkreciais planais ir pasiulymais. Taip pat mastom apie paskatinima geriausiam komentatoriui, kas tai galetu buti? Juk ne tik “tiesiog muzika” :D As siulyciau debiuta Ore.lt su autoriniu straipsniu/apzvalga (tema ir butinas priemones galesim pasiulyti)
Sausio 20, 2010 14:24
ou!geras!tikrai nesitikėjai, kad mano nuomonė sukels kažkokių bangų, tačiau džiugu, kad sukėlė:)
o tas pasiūlymas dėl debiuto (jei gerai supratau) – čia rimtai?:D
Sausio 20, 2010 15:04
cia ideja laimetojui paskatint- duoti straipsni i ore.lt parashyt, ka manote?
Sausio 20, 2010 17:49
o ką čia blogo gali matyt:)manau, kad gera idėja. Prizai visada gerai:D
Sausio 20, 2010 18:21
Bet kaip sunku skaityti „sveplus“ ir „shweplus“ komentarus (kad ir kokie jie įdomūs)…
Sausio 25, 2010 14:56
Jei norit skatinti komentarus, pabandykite padaryti kaip bloguose “Komentarų” skiltį, kur rodo, kokie naujausi komentarai, ir ten dėkit įdomesnius, kabinančius komentarus. Yra gera pamatyti kitų žmonių nuomonę, kad jie apskritai ją reiškia. Taip kyla noras ir savąją išsakyt.
Prizai – gal ir nebloga mintis. Tik atsargiai, kad nebūtų komentuojama tik dėl jų.
Jei jums tikrai reikalinga skaitytojų nuomonė straipsnių forma, aktyviai paskelbkit apie galimybę jums rašyti (pavadinimas galėtų būti… “O!Reakcija”: Parašyk į Ore.lt.)
Galiausiai pasvarstykit: kodėl, dėl kokių priežasčių žmonės turėtų jums rašyti? Kodėl jie turėtų skirti savo laiko, atskleisti savo mintis? Kas jiems iš to? Ar jūs to iš tikrųjų laukiate ir kaip tai skatinate? Čia esmė. Jei tai atrasit ir tai pasiūlysit, turėsit krūvą nuomonių :)
(kaip lengva patarinėti :) mmmmmmm…. Tegu patarimai nenuskamba kaip priekaištas, sėkmės darbuose!)