Interviu

Daujotas: akimirkos tuštumas ir emocinis turinys

[ parengta bendradarbiaujant su Lietuvos muzikos informacijos centru ] Prieš porą metų išleistas Daujoto lo-fi indie albumas „Beluga oblongata“ didesnių raibuliavimų nesukėlė, tačiau ausylesni klausytojai jį nugirdo. Paprastai itin kritiškas tinklaraštis „Šuntantis trigrašis“ netgi pripažino įrašą vienu veržliausių 2018 m. […]

Sinage – nuodėmė būti kitokiu

Pirmasis signalas iš nuodėmių amžiaus mūsų galaktiką pasiekė 2015-aisiais, kai “triukšmingais sintetiškais garsais atlikėjas Sinage (dar žinomas kaip Karolis Čepas) įsiveržė į muzikinę erdvę, jungdamas industrinį skambesį ir rave muzikos formas” savo debiutiniame albume „Labirintas“. Kaip sakė pats kūrėjas, mažos revoliucijos neleidžia jokiai sistemai suvienodėti ir tapti viską kontroliuojančia.

Išorinės ir vidinės Judu nuorodos

Pernai teko lankytis OKT spektaklyje “Žmogus iš Podolsko”, o po daugiau nei metų “Ore” pasidalino Judu kūriniu “Viskas juda aplink”. Kas bendro tarp šių dviejų reiškinių? Juos sieja žmogus iš Švenčionėlių – Šarūnas Zenkevičius. Spektaklyje jis vaidina milijos nuovadoje atsitiktinai atsidūrusį jaunuolį iš pilko Maskvos priemiesčio, o Judu kartu su Domantu Storuku kuria muziką. Įdomu, jog Nikolajus iš Podolsko taip pat domisi muzika, su draugais yra subūręs grupę, tačiau skirtingai nuo milicijos pareigūnų, mums Judu muzika skamba suprantamai ir artimai.

Plié asociacijų krešulys ir atskaitos taškas

Vienas dalykų, kurių labiausiai trūksta sėdint karantine – gyvos muzikos koncertai. Kad ir kiek klausytum muzikos ar žiūrėtum koncertus internete, visa tai neatstoja gyvo dalinimosi fluidais. Paskutiniame aplankytame koncerte pasirodė trys jaunos grupės: Chalat Jazz, prieš metus mūsų kalbinta Motina ir šiandieniniai pašnekovai nepatogiu, bet įsimenančiu pavadinimu Plié.

Būgnininkas Marijus Aleksa ir jo “3 minutės solo”

„Daug muzikantų kurdavo studijose, repeticijų salėse, dirbdavo kartu su grupėmis ar prodiuseriais. O dabar – kiekvienas sau, namie. Neįmanoma, kad tai kažkaip neatsispindėtų muzikoje, nepakeistų kūrybos“, – svarsto dažnai ryškiausiu visų laikų Lietuvos būgnininku vadinamas Marijus Aleksa pokalbyje apie savo dalyvavimą unikaliame solinių improvizacijų projekte „3 minutės solo“, karantino kasdienybę bei pėdsakus, kuriuos karantino situacija greičiausiai paliks ir meno sferoje.