Pirmą kartą peržiūrėjus filmą susimąsčiau: ką aš dabar mačiau? Filmas gana fragmentiškas, du perskilę ir vis į kitus vaizdus pereinantys ekranai sukuria neįprastą patirtį. Pradžioje bandai klausyti ir sekti paskui pasakotoją, tada jį pameti, tuomet jis tampa poetišku. Vaizdai veikia savarankiškai, be paaiškinimo.
“Kalba šviežios sultys” – kassavaitinis “Radio Vilnius” laidų ciklas, suteikiantis žodį jauniesiems:ioms muzikos kūrėjams:oms. Šįkart svečiuose – dominykas niaura, įrašęs vieną įdomiausių ir nepelnytai neišgirstų 2024-ųjų lietuviškos muzikos albumų “Bevietystė”. Naujausias Dominyko projektas prasidėjo gyvenant užsienyje, kai trūko instrumentų ir […]
Rytoj, lapkričio 27d., 19:00 “Mello” Vilniuje vyks VIDEOGRAMOS’25 muzikinės programos vakaras, kviečiantis publiką į eksperimentinę garso ir vaizdo patirtį. Vakarą pradės Londone kurianti garso menininkė ir tyrėja Sandra Kazlauskaitė, o po jos pasirodys du Libano eksperimentinės scenos kūrėjai, Sary Moussa […]
Ankstyvas rytas po truputį aušo, leidžiantis pro išdegusius nuo vasarinės saulės kaitros laukus, prietemoje primenančius dykumą ar seną vesterną, šviesoms po truputį įsižiebiant kaimeliuose kalnų papėdėje. Nors vyliausi pravėdinti neįtikėtinai ilgos ir karštos vasaros nualintą kūną ir protą šiaurės vėjais, lietumi ir, žinoma, filmais, bet visgi patekau į eilinę ir jau nebesuskaičiuojamą šios vasaros karščio bangą San Sebastiane, kuri pajūrio drėgmėje buvo dar sunkiau pakeliama nei Madride.
Prieš nepilnas porą savaičių Utrechte, Nyderlanduose, praūžė eksperimentinės/improvizacinės/post muzikos festivalis “Le Guess Who” (LGW). Išties, tokio tipo festivalius įvardinti vienu būdvardžiu darosi vis sunkiau, nes žanrų įvairovė vis mažiau įsitenka į klišines frazes. Visgi dažniausiai festivalio koncepciją nusako ne tik žanrų derinys, bet ir jų naratyvas, selekcija, t. y. kaip ir kas pateikiama.