Temos

Uršulės Bartoševičiūtės queer Šekspyras ir kiti atradimai

Dramaturgijos ir teatro bandymų erdvės „DramaTest“ atviras kvietimas laukia režisierių paraiškų. Jo metu atrinkti dalyviai prisijungs prie dar trijų projekto rėmuose kursiančių režisierių, tarp kurių – lapkričio mėnesį Vilniaus mažajame teatre premjerą „Sprendžiant Hedą“ pagal Jono Kleino pjesę pristačiusi jaunosios kartos režisierė Uršulė Bartoševičiūtė.

Lietuvos popmuzikos B pusės

[ Atnaujinta versija. Originalus tekstas perpublikuotas iš Lietuvos muzikos informacijos centro žurnalo „Lithuanian Music Link”, Nr. 23, 2020 sausis-gruodis ] ENGLISH VERSION „Nes vis dėlto – lietuviškos muzikos padangė gyva ne tik popsu. Egzistuoja lygiai tiek pat grupių ir atlikėjų, […]

Daujotas: akimirkos tuštumas ir emocinis turinys

[ parengta bendradarbiaujant su Lietuvos muzikos informacijos centru ] Prieš porą metų išleistas Daujoto lo-fi indie albumas „Beluga oblongata“ didesnių raibuliavimų nesukėlė, tačiau ausylesni klausytojai jį nugirdo. Paprastai itin kritiškas tinklaraštis „Šuntantis trigrašis“ netgi pripažino įrašą vienu veržliausių 2018 m. […]

Lietuviškos muzikos ABC 2020

Tai nėra populiariausių, geriausių ar kitaip -iausių dainų topas. Tiesiog 3 valandos lietuviškos muzikos, skambėjusios keistokais 2020-aisiais. Atrinktas ir sudėliotas abėcėlės tvarka grojaraštis žavi netikėtais žanriniais viražais ir nuotaikų dropais, tuo pačiu dar kartą patvirtindamas, kad geram šokėjui niekas netrukdo. […]

Sinage – nuodėmė būti kitokiu

Pirmasis signalas iš nuodėmių amžiaus mūsų galaktiką pasiekė 2015-aisiais, kai “triukšmingais sintetiškais garsais atlikėjas Sinage (dar žinomas kaip Karolis Čepas) įsiveržė į muzikinę erdvę, jungdamas industrinį skambesį ir rave muzikos formas” savo debiutiniame albume „Labirintas“. Kaip sakė pats kūrėjas, mažos revoliucijos neleidžia jokiai sistemai suvienodėti ir tapti viską kontroliuojančia.