Užsiminus, kad planuojame keliauti į Belgradą, kai kas nepatikliai perklausė: “Į Belgorodą?!” Ne, ne į liūdnai pagarsėjusį Rusijos miestą prie Ukrainos sienos, bet į dviprasmiškos reputacijos Serbijos sostinę. Ten vyko pirmasis nutrūkusio “Bolfest” orgkomiteto renginys “Changeover”, sukvietęs daugiau nei 50 atlikėjų iš visos Europos.
Rugpjūčio pradžia ir mes vėl Lenkijos pietų karštyje – Silezijos vaivadijos sostinės Katovicų pakraštyje esančiame Trijų tvenkinių slėnyje. Čia 15-ąjį kartą įvyko vienas įdomiausių Europos muzikinių festivalių “OFF”. Buvo tiesiog būtina gyvai atnaujinti sąrašą tų, apie kuriuos kalbėjo, kalba ar dar tik kalbės.
Šiuolaikinės baltiškos muzikos leidykla “Dangus” šią savaitę švęs savo XX-metį. Vargu, ar yra Lietuvoje kitas indie leiblas, galintis pasigirti tokiu turtingu ir originaliu savo katalogo turiniu bei tokiu ilgaamžiškumu. Juodai baltais pirmaisiais Nepriklausomybės atkūrimo metais alubaryje gimusi idėja atlaikė visus išbandymus ir išsirutuliojo iki bene vienintelės proper įrašų leidybos (ir renginių organizavimo) kompanijos Lietuvoje.
Jam skambina “Forbes Asia” redaktorius ir prašo nufotografuoti vieną turtingiausių Kinijos žmonių, kompanijos “NetEase” įkūrėją bilijonierių Ding Lei aka William Ding. Po kelių savaičių “100 Women” žurnalo atstovas informuoja, kad fotografas atrinktas tarp 12-os kolegų iš viso pasaulio mados fotosesijai metiniam leidiniui.
1995 metais scenografė, dailininkė ir režisierė Vega Vaičiūnaitė (1962–2004) subūrė aplinkos teatrą “Miraklis”, kurio muzikiniai reginiai su milžiniškomis lėlėmis šešerius metus vykdavo netradicinėse Vilniaus senamiesčio erdvėse. Nors šis teatras gyvavo palyginti trumpai, jį iki šiol daugelis mena kaip ypatingą reiškinį: rengiami proginiai […]